Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Melissa Czech

<< < (5/11) > >>

MestariMerlin:
Totuuden ja rehellisyyden nimissä täytyy kertoa ettei se Katjan väline nyt huonoimmasta päästä ole. Muoto ja koko vain korreloi suuvärkin kanssa. Kivana lisänä siltä löytyy vielä korukin samaiselta alueelta. Muutenhan kyseessä on varsin kokenut ja taitava lady. Kumiukon asennuskin sujuu samaisella suuvärkillä oikein näppärästi.

Jaatinen:
Melissan pitkä viive vastauksessa johti siihen että sovin tärskyt kotimaisen Patrician kanssa. Siinä. On. Kireä. Pillu. Ja huomaa: Pieni suu 😑

MestariMerlin:
Asiasta toiseen.. jos tuo Melissa ottaa nyt kovaa kyytiä pokaa vastaan niin mitenhän hoituu tuo hygieniapuoli..? Listalla kun hänellä on owoa, rimmausta, dfk:ta jne. Olen jotenkin kauhuissani ajatuksesta että tuon valikoiman pt tunkisi kieltä suuhun jo eteisessä..

Ammattilaiset kertokoot millä lähtee rimmauksen jne. jälkilöylyt jos seuraava poka odottelee jo vuoroaan.. vai käykö vain niin että aikamoinen pöpömäärä vaihtaa omistajaa joka vaihdossa..?

anaalipeppu:

--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Tammikuu 08, 2024, 23:10:49 ---Asiasta toiseen.. jos tuo Melissa ottaa nyt kovaa kyytiä pokaa vastaan niin mitenhän hoituu tuo hygieniapuoli..? Listalla kun hänellä on owoa, rimmausta, dfk:ta jne. Olen jotenkin kauhuissani ajatuksesta että tuon valikoiman pt tunkisi kieltä suuhun jo eteisessä..

Ammattilaiset kertokoot millä lähtee rimmauksen jne. jälkilöylyt jos seuraava poka odottelee jo vuoroaan.. vai käykö vain niin että aikamoinen pöpömäärä vaihtaa omistajaa joka vaihdossa..?

--- Lainaus päättyy ---

Ei ne mimmit mitään likaista pyllyä nuole ja jätä suutaan huuhtelematta seuraavalle asiakkaalle  ;D sitä paitsi, eroaako tämä akti edes paljon owosta? Owo mimmit ovat yleisempiä ja jos heitä välttelee niin olisi tarjonta yllättävän pieni  ;)

Jaatinen:

--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Tammikuu 08, 2024, 23:10:49 ---Asiasta toiseen.. jos tuo Melissa ottaa nyt kovaa kyytiä pokaa vastaan niin mitenhän hoituu tuo hygieniapuoli..? Listalla kun hänellä on owoa, rimmausta, dfk:ta jne. Olen jotenkin kauhuissani ajatuksesta että tuon valikoiman pt tunkisi kieltä suuhun jo eteisessä..

--- Lainaus päättyy ---

Kieltämättä sama tulee mieleen kun joka toisessa rapsassa ylistetään miten Melissa on huuhtonut peräsuolenulostuloaukkoa niin maan perusteellisesti. Jättäsin suuteloinnin hänen kanssaan vähän vähemmälle ehkä itse. Vaikka se mukavaa voisi ollakin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta