Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Melissa Czech
MestariMerlin:
Joo ei ihan kohdannut ajatusmaailmat tämän kanssa, itse kun tällaisena herkkänä pehmonallena tykkään enemmän tuollaisesta hellästä gfe-meiningistä niin se aavistuksen väkivaltainen suikkarikin oli vähän jo no-no.. Eikä ole oikein kiinnostusta kuseksia kenenkään naamallekaan..😇 Etukäteen en näistä hc-jutuista juuri tiennyt joten kun näitä nyt lukee jälkikäteen niin huhhuh mikä pt on tullut tavattua..! 😬😬😬
Ei tuota liian eritekammoiseksi ainakaan voi väittää.. 😅 Rokotteet kai on sitten kunnossa.. 🤣🤣🤣
Thurber:
Mulla oli huono kokemus Melissasta. Sovin tapaamisen seuraavan päivän iltaan, sain osoitteen, ja sovittiin, että vahvistetaan vielä seuraavana päivänä. Itse päivän koittaessa ei vastannut viesteihin mitään koko päivänä, joten oletin tapaamisen peruuntuneen ja menin tapaamaan toista. Vähän ennen kuin tapaamisajan olisi pitänyt olla tuli epämääräinen moi viesti, liian myöhään että olisin edes ehtinyt enään paikalla jos sen oli tarkoitus olla vahvistus.
Lopputulos kuitenkin, oli että tuhlasin koko päivän odotellessa, että toteutuuko sovittu tapaaminen. :(
Onneksi eräs kotimainen vastasi ja tapaaminen onnistui nopealla varoitusajalla. :)
kekkuli78:
Huh huh! Kävin Melissan luona krapulaa parantamassa ja kylläpäs helpotti. Tämä neito on seksikäs, iloinen ja puhelias sekä kuten joku mainitsi, kupliva luonne :inlove: Vartalo on vähintäänkin mintissä ja kun näin hänet alusvaatteissa ja sukkahousuissaan oven avaamisen jälkeen, olin myyty samantien :inlove:
GFE tuli pyytämättä. Palveluun kuului suutelua, rimming, OWO seksiä ja CIM :headbang:
Upea tapaus. Tulen käymään hänen luona uudestaankin :wanker:
Ribbeli:
Joku väitti Melissaa väljävittuiseksi..liekkö ollut ohut munainen?
Meeme:
--- Lainaus käyttäjältä: Jaatinen - Tammikuu 08, 2024, 10:35:33 ---RE arvostelujen perusteella parhaimman vastineen saa rahalle suikkari nieluun setistä ilman pilluhommia. Ottaa ilmeisesti syvällekin jonkun rapsan mukaan ainakin. Antaakohan myös facefuckingia?
Oman empiirisen tutkimuksen mukaan tytöt joilla on iso/leveä suu, niin sama toistuu myös reisien välissä. Vahvistaisiko tämä poikkeus säännön? Raprttien mukaan näin olisi ja se tekisi mieleni vahvistaa.
--- Lainaus päättyy ---
Olen kateellinen isosuisille naisille. Tällä miun pikku suulla ei oteta kunnolla suihin paksuja kulleja. Niin kuin ne ei pimperoonkaan mahdu.
Paska homma näissä duuneissa, mutta kauhalla ei voi ottaa, kun lusikalla on annettu.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta