Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Melissa Czech
Köljörinta:
--- Lainaus käyttäjältä: Jaatinen - Tammikuu 08, 2024, 10:35:33 ---RE arvostelujen perusteella parhaimman vastineen saa rahalle suikkari nieluun setistä ilman pilluhommia. Ottaa ilmeisesti syvällekin jonkun rapsan mukaan ainakin. Antaakohan myös facefuckingia?
Oman empiirisen tutkimuksen mukaan tytöt joilla on iso/leveä suu, niin sama toistuu myös reisien välissä. Vahvistaisiko tämä poikkeus säännön? Raprttien mukaan näin olisi ja se tekisi mieleni vahvistaa.
--- Lainaus päättyy ---
Yksi RE:n arvostelija mainitsi tiukasta pillusta.
MestariMerlin:
En luottaisi tähän arvioon pätkän vertaa.. ainoa tapa on käydä itse kokeilemassa. Tuo Jaatisen mainitsema teoria on myös omien havaintojen perusteella tosi. Tämän voi havaita vaikka nyt Suomea kiertävän Katja L:n kohdalla..
Jaatinen:
Taitaa olla meneillään myyjän markkinat. Yrittänyt Melissaa niin kuin muutamaa muutakin kysellä mutta kukaan ei edes vastaa viestiin. Normaalisti mun favoritseissa on aktiivisena 15-20 tyttöä, nyt vain muutama.
Katja L:n (yhtenä mun fav listalla) kanssa sovittelin aiemmin yhteistä aikaa kuvien levästä hymystä huolimatta mutta ei silloin onnistunut. Ehkä sitten onneksi. On se vähän turn off jos omalla katkaravulla pystyy korkeintaan toista reunaa pyyhkimään.
velihopea:
Jos täällä tulee harrastettua (keittiö)psykologiaakin, niin nyt on kyllä herroilla mielenkiintoiset biologiset teoriat. Ja nämähän eivät tosiaan selviä kuin ns. syvään päähän sukeltamalla ;D Toisaalta isoon suuhun mahtuu sitten isompi molokin. Täällä joku pt:kin valitti, ettei meinaa saada kokoa 64 tai isompaa kunnolla suuhunsa ::)
Jaatinen:
Ei se ole mitään teoriaa vaan käytännön kokemusta. Huulihölkkään keskittymällä suun koko ei haittaa pienemmänkään pippelin tapauksessa koska leipäluukun säätäminen kireämpään asentoon on paremmin mahdollista kuin synnytysvälineistön.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta