Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vatkauksella kova hinta  (Luettu 7867 kertaa)

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vatkauksella kova hinta
« : Syyskuu 25, 2023, 20:23:44 »
Tässä tehnyt taas kyselyjä hieronnoista enemmänkin suomenkieltä puhuvilta palveluntarjoajilta.

Ja kyllä nuo hinnat hieman ihmetyttävät.

Ei body to bodya, ei olla alasti tai edes pikkareissa, ja hinnat alkaen 150 euroa puolikas tunti. Tuolla rahalla saa huippuluokan thaihieronnan Helsingin parhaista liikkeistä jotka tarjoavat aitoa thaihierontaa. Siten vatkauksen hinta on melko iso kyllä.

Samalla rahalla saa myös tunniksi ulkkarin joka luultavasti lääppii selkää ihan yhtä hyvin ja kaiken päälle saa paneskella gfe meiningillä.

Olen vain hemmetin pihi vai huono laskemaan? No, pitänee soitella ulkkareille taas.
Aina etsimässä

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #1 : Syyskuu 25, 2023, 21:28:30 »
Semmosta se on, kummallista. Voimia kamerus

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #2 : Syyskuu 25, 2023, 22:02:20 »
Eihän tuo ole edes mikään valinta.

Ulkkareille tietenkin.
Oikean pt:n kanssa tuohon hintaan saa vaikka mitä herkkua hintaan sisällytettyä.

Valtaosa suomalaisista on muutenkin hinnoitellut/hinnoittelemassa  itseään ulos markkinoilta.

Kova hinta, suppeat palvelut ei nyt lähtökohtaisesti ole mikään jymymenestys.
Jokainen itseään arvostava turska sen tajuaa jossain vaiheessa.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 25, 2023, 22:06:31 kirjoittanut Blain »

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #3 : Syyskuu 25, 2023, 22:02:58 »
Ny on hintaa vatkaamisella  :whipping:
Eli säästän tuhansia jos silloin tällöin hoidan homman Itse 🤔

Tuohan on ns normitaksa jolla saa 30-90min GFE ja lopuksi vatkauksen  :blowjob: :wanker:

Mutta kuten se sanonta menee, Ei ole tyhmää pyytää vaan Maksaa …
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Japii

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #4 : Syyskuu 25, 2023, 22:17:48 »
Tähän ketjuun sopii paremmin tuonne toiseen lankaan laittamani ihmettely samasta asiasta. Eritoten naapurissa on satoja hieronta kategoriaan kuuluvia ilmoja ja tää juttu ei aukene, joten kysyn...

Tää hierontapalvelu tavallaan kiinnostaa, mutta samalla ihmetyttää. Sivuja selaamalla ei markkinalogiikka ihan aukene, joten kysyn ja veikkaan, että asia kiinnostaa lukijoita. Konkareiden vinkkejä arvostetaan.

Palvelun hinnoittelu on mysteeri. RE sivuilla palvelua myydään 200-250€/h. Samalla rahalla saa täysihoitoa pari kierrosta mennen tullen ja kaikki palvelut kuuluvat pakettiin. Myös kaikenlainen sively ja valinnanvaraa riittää.

Sitten on näitä 150e/h ja kyseessä on laaki ja vainaa tyyppinen setti? Näitä kai on thaikkulat ja kaikenlaisia muita Naapurissa listat täynnä olevat palveluntarjoajat? Sama kysymys, miten tämä toimii kun muutaman kympin panostuksella saa laajan palvelun ja pari kierrosta jos haluaa ja pystyy???

Jotenkin oma ajatusmaailma on ehkä vinksallaan, mutta korjatkaa viisaammat. Käsihoito ja perus hieronta olisi kai vähän helpompaa kuin koko setti myös tarjoajalle. Mut hintaluokassa sitten satku tai alle ei aktiivinenkaan etsijä ihan helpolla löydä paljoa. Töölön Sabina lienee helmi, pitää koettaa. Kallion urheiluhieroja oli aikanaan (en tiedä nykyisyyttä) varsin mukava. Hyvä hieronta ja onnellinen loppu luokkaa 70e.

Mutta löytyykö tätä pakettia ollenkaan siten, että hinta olisi jotenkin järkevä mistään muualta? Itselle ainakin valinta aina kallistuu täyteen palveluun jos panos on +-200. Täysi setti tunnin palveluna kuitenkin antaa paljon enemmän.

Onko touhussa joku vaiettu seikka , jonka vain konkarit tietävät?Vai onko vaan niin, että kysyntää riittää ja markkina on niin kuin se näyttää, että hieronnallakin yhden kierroksen ja vaikkapa tunnin setti tuottaa tarjoajalle asiakkaita 100-150€ hintaluokassa jonoksi asti?

Satanen vielä olisi itselle perusteltavissa, isommat summat tähän asiaan ei. Vinkkejä arvostetaan, jos jossakin Espoo suunnilla olisi miellyttävä hyvärunkoinen naisihminen, jolta parin kierroksen setti järkevästi irtoaa, urheiluhieronta iso plussa. Jos ei vinkkejä halua jakaa, niin valaisu markkinasta ylipäätään kiinnostaa myös. Noita RE hierojia lähes 250e hinnalla en itse oikein ymmärrä ollenkaan.

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #5 : Syyskuu 25, 2023, 22:21:20 »
Saa toki tunninkin aikoja ja hyviäkin hierontoja 130 euroon, mutta usein suomenkielinen PT on hieman liian vanha tai ei niin nätti. En ole kovin nirso mutta olisi mukava jos PT olisi myös kiihottava.
Aina etsimässä

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #6 : Syyskuu 25, 2023, 22:33:49 »
Kyllähän phubista löytyy jos jonkinmoisia ihania sensuelleja kiusaus videoita jossa esim penikselle reisille jne annetaan kokonaisvaltainen kiusoittelu ja sessi päätty jumalattomaan purkaukseen... tämmöisestä voisin ihan hyvillä mielin maksaa ihan normi hupakkohinnan. Mut usein riskinä on että se hieroja vetelee ihan miten sattuu tai se on just sitä että vähän hivellään sieltä ja täältä ja sitte runkataan 5minsaa mälli pihalle. Oon käyny joskus noissa jotka tarjoo seksuaalista tantrahierontaa jossa hierovat vartalollaan alasti jne, mut eipä niissäkään oikeen oo ollut sen tyylinen se setti kun oikeesti haluis ja tulee usein kalliiksi... joo kyllähän se hyvältä tuntuu se tantraaminenkin koko kropan osalta, mut usein saa jonkun alaselkä jumin kaupanpäällisiks.

Yhen sellaisen setin kävin mikä oli 120min oikein nätti nuori tsekki tms. ja alastomana veteli koko kaks tuntia ja maksoin ekstraa siitä että kiusoitellaan ns koko rahanedestä penistä että ns vahvempi orgasmi sen sijaan että vedettäis kahteen kertaan nalli sesssion aikana... noo ei siinä ihan hyvin typy hoiteli hierontaa ja loppukliimaksitkin, mutta olisin kyllä toivonut että 120minuutin aikana kullia kiusataan passiivisesti reidellä tai välillä valellaan kädellä tai muuten kiusoitellaan ns melkein riittävästi ja sit loppua kohden intervalli on pikemminkin se että olllaan enempi kyrvässä kii ku muualla, mutta kuitenkin kiusataan myös muualta ja sitten lopulta on jumalaton valaminen kunnes lopulta koko kalevala käyty läpi ja vesuvius purkautuu...

Vaan eipä ollut lähelläkään moista. Parhaiten tätä vastaavaa sessiota olen saanut tavallisten gfe hupakoiden kanssa jotka tykkää lutkuttaa tai hieroo penistä tai tekee runkkauksesta taidetta. Tai sitten astetta kinkympi tarjoaja tai sessio jossa sitten just jotain straponin kanssa rassataan hitaasti ja kiimaisesti oikeen kunnolla. Siinä kyllä saa koko rahan edestä jos osaa pitää kyrvän hereillä mut sopivan rauhassa ettei nalli napsahda etuajassa  :weightlifting:

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #7 : Syyskuu 26, 2023, 08:53:17 »
En ole kovin nirso mutta olisi mukava jos PT olisi myös kiihottava.

No perkele. Mä olen kans näin umpipervo että huoran pitää olla kiihottava. Hyi sentään mikä bigotti mä olen  :whipping:
Why so fragile?

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #8 : Syyskuu 26, 2023, 09:14:43 »
En ole kovin nirso mutta olisi mukava jos PT olisi myös kiihottava.

No perkele. Mä olen kans näin umpipervo että huoran pitää olla kiihottava. Hyi sentään mikä bigotti mä olen  :whipping:
Mä olen kans sen verran tymä et huoraoletetun pitää olla kii hottava muuten vatkaus ja muu siihen liittyvä toiminta/toiminne on hukkaan heitettyä aikaa

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #9 : Syyskuu 26, 2023, 09:29:48 »
No niin, taas tuli säästettyä 150 euroa! :wanker:

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #10 : Syyskuu 26, 2023, 09:48:10 »
^niin tämä asiahan on vähän niinku ryyppääminen ruotsinlaivalla mitä enemmän ryyppää sitä enemmän säästää vs mitä enemmän runkkaa sitä enemmän säästää. Joten runkkaaminen myös tavallaan edistää taloudellista ajattelua

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2939
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #11 : Syyskuu 26, 2023, 12:32:07 »
Ei body to bodya, ei olla alasti tai edes pikkareissa, ja hinnat alkaen 150 euroa puolikas tunti.

Olen kyllä miettinyt oman alani täysin metsään.
Varmasti hieroisin karvaisella rinnallani ja vaikka pakaroilla asiakasta jos joku siitä maksaisi 150€ puolelta tunnilta...tunniltakin tuohon hintaan onnistuisi jos oikein nätisti pyydettäisiin
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Leea

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #12 : Syyskuu 26, 2023, 16:37:22 »
Saa toki tunninkin aikoja ja hyviäkin hierontoja 130 euroon, mutta usein suomenkielinen PT on hieman liian vanha tai ei niin nätti. En ole kovin nirso mutta olisi mukava jos PT olisi myös kiihottava.

Nuoret on nättejä ja kiihottavia, mutta vanhat osaa hieroa. Elämä on valintoja...  ;D

t. 50v hieroja

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #13 : Syyskuu 26, 2023, 20:19:59 »
Saa toki tunninkin aikoja ja hyviäkin hierontoja 130 euroon, mutta usein suomenkielinen PT on hieman liian vanha tai ei niin nätti. En ole kovin nirso mutta olisi mukava jos PT olisi myös kiihottava.

Nuoret on nättejä ja kiihottavia, mutta vanhat osaa hieroa. Elämä on valintoja...  ;D

t. 50v hieroja

No mutta, pitänee tulla piipahtamaan. Suomessa on tosiaan aika lailla noin kun sanoit. Suomessa ei ole kulttuuria intiimihierontaan ja siten liikkeitä ei ole missä nuoretkin voisivat oppia alan saloihin. Keski-Euroopassa ja muualla maailmassa tilanne toinen.
Aina etsimässä

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 156
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #14 : Syyskuu 26, 2023, 20:52:37 »
Näyttäs naapurista löytyvän suomityttö Hyvinkäältä, joka tarjoaa käsihommat/suikkarin 40€ ja pano 60€.

Hieronnasta en tiedä, mut munanvatkaus ei oo hinnalla pilattu  :)

Poissa big show

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #15 : Syyskuu 27, 2023, 11:40:33 »
Näyttäs naapurista löytyvän suomityttö Hyvinkäältä, joka tarjoaa käsihommat/suikkarin 40€ ja pano 60€.

Hieronnasta en tiedä, mut munanvatkaus ei oo hinnalla pilattu  :)

Millä nimellä? Voit heittää yvnakin.
// Helsinki-Tampere työmatkailija all night long

Poissa Leea

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #16 : Syyskuu 28, 2023, 15:17:15 »

Suomessa ei ole kulttuuria intiimihierontaan ja siten liikkeitä ei ole missä nuoretkin voisivat oppia alan saloihin. Keski-Euroopassa ja muualla maailmassa tilanne toinen.

Tästa olen tasan  samaa mieltä. Ja se on sääli, sillä siitä johtuu myös se, että eroottista hierontaa ei arvosteta ja siihen lähtökohtaisesti suhtaudutaan epäilyksellä. Sitä pidetään lääppimisenä, vatkauksena ja vemputuksena jonka tarkoitus on vaan nyhtää asuakkaalta helppoa rahaa. Tämä ajatus on paitsi asiakkailla, valitettavasti myös osalla palveluntarjoajista, olen aivan liian monta tarinaa kuullut huonoista kokemuksista. Tätä taustaa vasten ymmärrän, että haetaan sitä halvinta hintaa.

Eroottinen hieronta kunnolla tehtynä on kaikkea muuta kuin lääppimistä ja huolimatonta vemputusta. Siinä on seurattava asiakkaan reaktioita ja pystyttävä vaihtamaan tyyliä sen mukaan miten asiakas reagoi kosketukseen. Tunnelman on oltava rauhallinen ja turvallinen niin, että asiakas voi keskittyä itseensä ilman pelkoa siitä 'mitä tuo tekee seuraavaksi'.
Valitettavasti tätä ei missään opeteta.

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 639
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #17 : Syyskuu 28, 2023, 15:45:14 »
En ole kovin nirso mutta olisi mukava jos PT olisi myös kiihottava.

No perkele. Mä olen kans näin umpipervo että huoran pitää olla kiihottava. Hyi sentään mikä bigotti mä olen  :whipping:

Makuasia, sanoi Musti kun muniaan nuoli. Toiset voi kiihottua myös Siiri Angerkoski lookista
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Hania

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #18 : Lokakuu 03, 2023, 10:17:40 »
Eroottinen hieronta kunnolla tehtynä on kaikkea muuta kuin lääppimistä ja huolimatonta vemputusta. Siinä on seurattava asiakkaan reaktioita ja pystyttävä vaihtamaan tyyliä sen mukaan miten asiakas reagoi kosketukseen. Tunnelman on oltava rauhallinen ja turvallinen niin, että asiakas voi keskittyä itseensä ilman pelkoa siitä 'mitä tuo tekee seuraavaksi'.
Valitettavasti tätä ei missään opeteta.
[/quote]

Juuri noin, kuten Leea tuossa kuvaa.
Kunnollinen eroottinen hieronta on myös kestoltaan vähintään tunnin ja mielummin vielä pidempi setti. Itse suosin 1,5h aikaa. Valitettavasti ainakin pk-seudulla on erittäin vähän palveluntarjoajia, joilta löytyy osaamista tähän. Liian monta pettymystä tullut vastaan. Jotta pettymyksiä saisi karsittua, niin pyrin jo tapaamista sovittaessa varmistamaan tietyt vaatimukset. Ihan perusasiana paikassa pitää tietenkin olla kunnon suihkumahdollisuus. Tila on siisti ja taustalla soi rentouttava musiikki. Hieroja mielellään alasti (pikkarit ok, jos setti on muutoin hyvä sekä hinta kohdallaan) sekä mahdollisuus koskettää myös hierojaa. Kosketuksella tarkoitan tilanteeseen sopivaa hellää kosketusta esim. rintojen hyväily loppuhuipennuksen aikaan. Ja sitten on tietenkin se hinta. On tässä tosiaan tullut aika monta tapausta vastaan, jossa hierojaa ei saa ollenkaan koskea, vaatteet pysyy päällä ja silti pyydetään 150-250 tunnista. Joo ei kiitos, vaikka ois kuin nätti ja nuori kuvissa. Lopuksi vielä, että jos hieroja ehdottaa puolen tunnin aikoja, niin melkein voi jo todeta, että hän ei tiedä mitään eroottisesta hieronnasta.

Poissa jarijari

  • Jr. Member
  • Viestejä: 80
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #19 : Lokakuu 03, 2023, 10:32:11 »
Kysynnän ja tarjonnan laki.
Kun kukaan ei mene ja kaikki nauraa hintapyynneille,  varmasti alkaa tukka taipuun kuvittelijoilla.