Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vatkauksella kova hinta  (Luettu 7869 kertaa)

Poissa Pertti55hki

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #20 : Lokakuu 03, 2023, 11:41:05 »
Itse ainakin olen saanut hyviä kokemuksia 30-45 min eroottista hieronnasta. Kokonaisaikana 30 min varmasti liian vähän mutta itse hierontaan se riittää.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #21 : Lokakuu 03, 2023, 12:05:00 »
Väittäisin osaavani eroottisen hieronnan.(palautteiden perusteella)
Monille sopii 30-45 min aika.
Ajan pituus riippuu paljolti siitä pystyykö laukeamaan ostetun ajan sisällä.
Mikäli haluaa nauttia pidempään, silloin toki kannattaa varata pidempi aika.

Tosin tämäkin pitää ottaa huomioon, joskus tilanteet ovat vain niin kiihottavia, se orgasmi pyrkii väkisin ylös vaikka ajan loppuun olisi vielä reippaasti aikaa.
Sitä ei kannata pidätellä vaan antaa tulla. Muutoin voi käydä niin, että samaan kiihotusasteeseen on vaikea päästä uudestaan ja laukeaminen saattaa jäädä kokonaan saamatta.

Hyvä kombo on aloittaa eroottisella hieronnalla  missä huomioidaan kaikki mitä löytyy miehen jalkojen välistä.
Lopetus seksillä.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Hania

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #22 : Lokakuu 03, 2023, 15:08:52 »
Väittäisin osaavani eroottisen hieronnan.(palautteiden perusteella)
Monille sopii 30-45 min aika.
Ajan pituus riippuu paljolti siitä pystyykö laukeamaan ostetun ajan sisällä.
Mikäli haluaa nauttia pidempään, silloin toki kannattaa varata pidempi aika.

Tosin tämäkin pitää ottaa huomioon, joskus tilanteet ovat vain niin kiihottavia, se orgasmi pyrkii väkisin ylös vaikka ajan loppuun olisi vielä reippaasti aikaa.
Sitä ei kannata pidätellä vaan antaa tulla. Muutoin voi käydä niin, että samaan kiihotusasteeseen on vaikea päästä uudestaan ja laukeaminen saattaa jäädä kokonaan saamatta.

Hyvä kombo on aloittaa eroottisella hieronnalla  missä huomioidaan kaikki mitä löytyy miehen jalkojen välistä.
Lopetus seksillä.

Totta, sä kyllä osaat :) ja onhan meitä monenlaisia. Osalle varmasti riittää lyhyempi aika tai sitten eivät ole kokeneet pitkäkestoista eroottista hierontaa ;D. Itse näen, että hyvässä eroottisessa hieronnassa aloitetaan vatsallaan esimerkiksi jaloista. Käytetään runsaasti öljyä ja edetään ylöspäin kohti pakaroita. Hitaasti, mutta varmalla otteella. Molemmat jalat käsitellään tietenkin erikseen. Tässä vaiheessa ensimmäiset kiusoittelevat kosketukset genitaalialuille tapahtuvat ja aikaa on mennyt helposti jo vartti. Hieronta siirtyy pakaroille ja selälle sekä genitaalialueiden kiusoitteleva kosketus lisääntyy. Nyt on mennyt toinen vartti. Hieroja ottaa mukaan oman vartalonsa ja käyttää esim. rintojaan hieromiseen sekä edelleen kädet tekevät kiusoittelevaa työtään. On saatu kulumaan jo kolme varttia. Käännytään selin ja ennen kuin ruvetaan vatkaamaan, niin hierotaan vielä reisiä, vatsaa, rintaa. Parasta jos homma hoituu body to body tyyppisesti. Tunti alkaa tulemaan täyteen. Ja sitten se loppuhuipennus, runsaalla öljyllä hitaasti, siis erittäin hitaasti, erilaisin ottein. Tuloksena nalli lentää ja pitkälle :wanker:. Tälle hitaalle "vatkaukselle" varataan riittävästi aikaa ja sitten kun otetaan vielä huomioon mahdolliset suihkut session alussa ja lopussa, niin kyllä tähän 1,5h helposti menee. Mut joo kuten aluksi sanoin, niin osalle varmasti riittää lyhyempi aika. Itselle ei enää mitenkään riitä, varsinkaan sen jälkeen kun ensimmäisen kerran koin pidempikestoisen session. Mä haenkin eroottisella hieronnalla kokovartalon käsittelyä, en pelkästään kullin vatkausta. Siihen riittää sitten lyhyempi aika ;)

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 156
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #23 : Lokakuu 03, 2023, 19:17:19 »
Itse otan hierontajutuissa mieluummin nätin tytön tantrahieronnan. Parhaimmat hitaat kiusoitteluhieronnat joissa kuitenkin olennaisena osana genitaalialueen hieronta, vaikka ejakulaatio ei ole päämäärä, mutta eipä tuo ole ketään haitannut  :) Hinnat kuitenkin noinkin pitkälle sessiolle maltilliset, kun puhutaan 2-3h ja hinnat pyörii 150-250€ välillä.

Eroottisessa tantrassa hieroja pikkuhousuissa ja käyttää koko kehoa. Ei hoputa vaan päinvastoin, eikä tartte kelloa vilkuilla minuutilleen. Sekä sisällön pääsee melko hyvin räätälöimään itselle sopivaksi tai sitten vaan heittäytyy hierojan vietäväksi.

Plussaa vielä, että monella hierojalla on kotisivuilla kuvat, niin saa mitä tilaa.

Poissa Hania

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #24 : Lokakuu 04, 2023, 09:10:28 »
Itse otan hierontajutuissa mieluummin nätin tytön tantrahieronnan. Parhaimmat hitaat kiusoitteluhieronnat joissa kuitenkin olennaisena osana genitaalialueen hieronta, vaikka ejakulaatio ei ole päämäärä, mutta eipä tuo ole ketään haitannut  :) Hinnat kuitenkin noinkin pitkälle sessiolle maltilliset, kun puhutaan 2-3h ja hinnat pyörii 150-250€ välillä.

Eroottisessa tantrassa hieroja pikkuhousuissa ja käyttää koko kehoa. Ei hoputa vaan päinvastoin, eikä tartte kelloa vilkuilla minuutilleen. Sekä sisällön pääsee melko hyvin räätälöimään itselle sopivaksi tai sitten vaan heittäytyy hierojan vietäväksi.

Plussaa vielä, että monella hierojalla on kotisivuilla kuvat, niin saa mitä tilaa.

Nämä hinnat eivät taida olla suomalaisten hintoja? Jos on, niin saisiko vinkkiä ketkä tekee? Privanakin saa laittaa :D

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #25 : Lokakuu 04, 2023, 14:14:56 »
Kyllä niitä hierontoja on alastomiltakin tytöiltä saatu. Jotka eivät kuitenkaan tarjoa seksiä.

Kyllähän intiimi ja sensuelli kosketuksen keidas, joka kestää esim 90-120min on ihanaa... munaakin voi "veivata" 2tuntia ennen orgasmia kun sen tekee taidolla ka sopivan aistikkaasti, vaikka neitonen olis 10/10.

Pari kertaa tantraa tilannut ja sitä saanutkin, mutta jos sellaiseen vielä menen niin täytynee kyllä tytölle opastaa/toivoa sellaista jossa kiusoittelu aloitetaan ko ensimetreiltä ja jossa kullilla/perseen reiällä yms käydään kiusaamassa vähän väliä. Unohtamatta reisien seksikästä koskettamista. Tähän kun vielä sopii että saa koskettaa tytön esim kroppaa samalla niin oi että.

 :weightlifting:

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #26 : Lokakuu 04, 2023, 21:54:51 »
Suomessa ei ole kulttuuria intiimihierontaan ja siten liikkeitä ei ole missä nuoretkin voisivat oppia alan saloihin. Keski-Euroopassa ja muualla maailmassa tilanne toinen.

Tai sitten voi harrastella vähän tantraa sun muuta ja harjoitella itse... 😌
Ai niin... Paitsi että minäkin olen jo keski-ikäinen. 🤣
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #27 : Lokakuu 04, 2023, 22:24:39 »
Ei ikä ole sinällään ongelma, usein paras eroottinen hieroja on juuri kypsä  nainen.

Nämähän on aina makuasioita lopulta. Iästä riippumatta on hierojan mukava olla sellainen mielestäni ulkonäöllisesti kuitenkin, jonka kanssa voisin harrastaa myös seksiäkin.

Ehdoton juttu on myös vartaloiden ihokontakti, ilman sitä jotain jää puuttumaan.
Aina etsimässä

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #28 : Lokakuu 04, 2023, 22:28:58 »

Eroottinen hieronta kunnolla tehtynä on kaikkea muuta kuin lääppimistä ja huolimatonta vemputusta. Siinä on seurattava asiakkaan reaktioita ja pystyttävä vaihtamaan tyyliä sen mukaan miten asiakas reagoi kosketukseen. Tunnelman on oltava rauhallinen ja turvallinen niin, että asiakas voi keskittyä itseensä ilman pelkoa siitä 'mitä tuo tekee seuraavaksi'.
Valitettavasti tätä ei missään opeteta.

No tämä! ☝️
Hyvin toteutetussa eroottisessa hieronnassa on todellakin oltava täysin läsnä hierottavalle sekä tunnusteltava ja kuulosteltava tämän kehoa ja reaktioita, jotta osaa antaa parhaalla mahdollisella tavalla juuri kyseisen asiakkaan mielestä nautinnolliselta tuntuvaa kosketusta.

Siinä edetään pikkuhiljaa, rauhallisesti ja hitaasti nostatetaan kiihottuneisuutta, eikä hyökätä samantien haaraväliin. Itse genitaalialueidenkin hieronta on hyyyvin hienovaraisesti, kiusoittelevasti ja hitaasti etenevää puuhaa, jossa pitkän aikaa nostetaan kiihotusastetta yhä korkeammalle. Siitä on vemputus kaukana. Paitsi tietenkin jos syystä tai toisesta asiakas sellaista loppua kohti toivoo.

Tai näin minä hommat hoidan. Puhun vain omasta puolestani.

Toki olen pyynnöstä tehnyt myös ihan pelkästään genitaalialueiden hierontoja. Parhaimmillaan ne ovat kestäneet parikin tuntia. 
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Bobby

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #29 : Lokakuu 05, 2023, 15:38:37 »
Ei ikä ole sinällään ongelma, usein paras eroottinen hieroja on juuri kypsä  nainen.

Nämähän on aina makuasioita lopulta. Iästä riippumatta on hierojan mukava olla sellainen mielestäni ulkonäöllisesti kuitenkin, jonka kanssa voisin harrastaa myös seksiäkin.

Ehdoton juttu on myös vartaloiden ihokontakti, ilman sitä jotain jää puuttumaan.
Minä kävin Leealla urheiluhieronnassa. Kävin toisenkin kerran. Itseasiassa kerran pidettiin kivaa ihan monellakin tavalla, Leea vei minut taivaisiin🤯
Eroottinen hieronta paras mitä olen saanut enkä kaikkea tässä kerro. Ainoa ongelma onkin siellä ekonomisella puolella, hinta ei ole kova kun huomioi mitä sillä saa mutta oma kapasiteetti rajallinen 😬
Leea osasi ihanasti ❤️huomioida
myös sen että sattui olemaan merkkipäivä 🤗
Jonain päivänä menen vielä ja sitten touhutaan 💥

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 156
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vatkauksella kova hinta
« Vastaus #30 : Lokakuu 05, 2023, 19:14:32 »
Itse otan hierontajutuissa mieluummin nätin tytön tantrahieronnan. Parhaimmat hitaat kiusoitteluhieronnat joissa kuitenkin olennaisena osana genitaalialueen hieronta, vaikka ejakulaatio ei ole päämäärä, mutta eipä tuo ole ketään haitannut  :) Hinnat kuitenkin noinkin pitkälle sessiolle maltilliset, kun puhutaan 2-3h ja hinnat pyörii 150-250€ välillä.

Eroottisessa tantrassa hieroja pikkuhousuissa ja käyttää koko kehoa. Ei hoputa vaan päinvastoin, eikä tartte kelloa vilkuilla minuutilleen. Sekä sisällön pääsee melko hyvin räätälöimään itselle sopivaksi tai sitten vaan heittäytyy hierojan vietäväksi.

Plussaa vielä, että monella hierojalla on kotisivuilla kuvat, niin saa mitä tilaa.

Nämä hinnat eivät taida olla suomalaisten hintoja? Jos on, niin saisiko vinkkiä ketkä tekee? Privanakin saa laittaa :D

Kyllä löytyy pääosin suomalaisilta juurikin nuo hinnat, on tietysti virolaista jne.

En rupea nyt kenenkään hierojan markkinointipäälliköksi, sillä nuo löytyy Googlesta hakemalla vaikka " tantrahieronta", " eroottinen tantrahieronta". Sivustolta löytyy hinnastot. Sitten jotkut markkinoi vaan Facen kautta...