Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.  (Luettu 22703 kertaa)

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2057
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #120 : Elokuu 24, 2021, 19:04:15 »
Ihan parasta kyytiä oon saanut ammattilaiselta (Tsekki), joka feikkas itsensä amatööriksi. Oli muka koskaan ikinä rahasta miehen kanssa ja tullut Suomeen menettämään neitsyytensä. Uskoin ja tulin. Monesti.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #121 : Elokuu 24, 2021, 19:59:36 »
Voi IsäKissanVittu! Mun kokemus on parempi kun sun kokemus. Väännetään perkele, väännetään.
Väännän kohta sun kikkelin rusetille.

Rusetti vois olla kiva, olis siinä hupakoilla ihmettelemistä.

Tekis mieli ammattilaisen ottein vääntää sun kikkeli rusetille  :kiss: 😁
Onko se niinkuin Herrasmies kikkeli sitten? 🤔

Sanotaanko että oli ammattilainen tai ei niin tuntuu että kemioilla on paras vaikutus minkälaisena kokee touhun.
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #122 : Elokuu 24, 2021, 21:37:29 »
Tekis mieli ammattilaisen ottein vääntää sun kikkeli rusetille  :kiss: 😁

Jos teet sen ammattilaisen kielellä niin go girl! ;D  Kuka muistaa Twin Peaksin Audrien?

🍒❤🍒
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #123 : Elokuu 28, 2021, 22:41:17 »
Meininki ei välttämättä ole samanlaista GFE kokemusta kuin jonkun pidemmän aikaa alalla olleen kanssa.

Ei niin, vaan amatöörin kanssa se on paljon parempi ja todellisempi gfe kokemus kuin ammattilaisen kanssa.

On todella tärkeää ymmärtää, mitä on sovittu etukäteen. Jos haluaa suudella ja nuolla, siihen kysytään lupa etukäteen. Riippumatta siitä, onko kyseessä maksuseksi vai ei.

Asioiden kieltäminen ei todellakaan ole mikään hyvän seksin mittari. Ihminen, joka sanoo toiselle ei, vastaa jollekin omalle tarpeelleen kyllä. Kuinka hyväksi ajattelet sen toisen henkilön seksikokemuksen sinun kanssasi, jos hän ei sano ei, silloin kun todellisuudessa ei haluaisi sinun tekevän mitä teet?

Välillä unohdan, miten paljon on ihmisiä, jotka ajattelevat hyvän seksin olevan magiaa, josta ei tarvitse kommunikoida. Elokuvatkin, joissa näin tapahtuu, ovat käsikirjoitettuja, eivät todellisuutta. Siis, ne ovat kirjaimellisesti käsikirjoitettuja, eli sovittuja etukäteen.

Jokainen mut tavannut tietää, että olen jopa melko hiljainen itse seksin aikana. Syy siihen, että voin kokea turvaa ja kommunikoida itselleni sopivalla tavalla, johtuu siitä, että minulla on selkeät rajat, ja olen kartoittanut asiakkaan toiveet ja omat rajani hänelle etukäteen. Jo TÄMÄ on seksissä kommunikointia. Itseasiassa, minä voin silloin nimenomaan keskittyä asiakkaaseen, kuuntelemaan, keskustelemaan, ottamaan rauhallisesti ja olemaan luontevasti iholla.

Jos menette maksuseksin ulkopuolelle asenteella, että hyvässä seksissä molemmat aina nauttii koko ajan ja aina laukeaa, niin pettymykset tulee olemaan tosi kovia. Toki jokainen saa määritellä hyvän seksin itselleen, mutta jos toisen kokemus hyvästä seksistä ei kiinnosta (tai todellisuudessa itselle kelpaa vain samanlainen vastaus kuin oma fantasia on), seksi ei yksinkertaisesti tule olemaan hyvää sille toiselle. Silloin vähintään jää paitsi aika paljosta seksin saralla.

Taitaa olla ihan tapauskohtaisia nämä kaikki, kun monet jutut ovat monien tekijöidensä summa, kuten henkilökemiat ja niin edelleen  ;)

Mutta yleisesti ottaen ammattilaiselta saa usein varmaa ja samanlaista kokemusta. Kokemukset ovat yleensä hyviä ja toimivia, mutta ei välttämättä mieleenpainuvia. Ei voi koskaan mennä ainakaan pahasti pieleen, riskinotto pientä ja voitto on pientä. Kun taas amatöörien parissa kokemus voi vaihdella erittäin ikävästä erittäin hyvään. Riskinotto on siis kokemuksen kannalta suurempi kun se voi olla täysin hakuammuntaa, mutta palkintona voi olla jättipotti... Monet turskat kaipaavat jännitystä elämäänsä, ja siksi luulen, että he hakevat sellaista elämystä amatööreiltä  ;)

Mua aidosti kiinnostaa: Mikä on se voitto? Mikä on se jännitys ja elämys? Siis sekö, ettei tiedä mitä saa? Jos ajattelen itseäni urani alkutaipaleella, niin ainakin omat muistoni asiakkaista on hyvin kirjavia. Oli paljon hyväksikäyttöä, juuri näitä ”tarjouksia”, minuutin venytystä, rajojen venytystä, jne. Yksi liukkari jopa oksettaa, koska muistan siitä erään kuvottavan asiakkaan. Siis oikeasti inhottavan, vaikka mitään erityistä tilannetta ei koskaan tapahtunutkaan. Annoin rajoista periksi liian monta kertaa. Miettikää tätä, te amatöörien rajattomuutta haikailevat, kun ette enää saa yhteyttä ”lempityttöönne”. Siihen saattaa olla syy.

Toki oli poikkeuksiakin. Nämä oli tyyppejä, jotka olivat läsnä, antoivat MINULLE aikaa henkisellä tasolla, eivätkä pahoittaneet mieltään, jos en ollut ihan valmistautunut jotenkin. Ja monet heistä jäivät/on jääneet pitkäaikaisiksi asiakkaiksi, joten kyse ei ollut amatöörimäisyydestäni, vaan kemioiden toimivuudesta.

Jokainen saa määritellä itsensä miten haluaa, se on kaiken ydin. Muilla ei oikein ole oikeutta siihen. Amatööreistä puhuttaessa olisi tärkeä puhua siitä, mitä itse kokemukselta kaipaa. Ja jos se on sitä, ettei ”tytöllä” ole rajoja, hintaa voi venkslata ja aikakaan ei ole niin justiinsa - palaapa tuohon hieman ylempään. Luuleeko joku todella, että sinä sellaisena rakastajana, seksikumppanina olisit todella pidemmän päälle jotenkin kovin haluttava? Tulee se päivä, kun ”tyttö” saa muunlaisia kokemuksia, ja jättää sulle vastaamatta.
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #124 : Elokuu 28, 2021, 23:05:53 »
Mua aidosti kiinnostaa: Mikä on se voitto? Mikä on se jännitys ja elämys? Siis sekö, ettei tiedä mitä saa? Jos ajattelen itseäni urani alkutaipaleella, niin ainakin omat muistoni asiakkaista on hyvin kirjavia. Oli paljon hyväksikäyttöä, juuri näitä ”tarjouksia”, minuutin venytystä, rajojen venytystä, jne. Yksi liukkari jopa oksettaa, koska muistan siitä erään kuvottavan asiakkaan. Siis oikeasti inhottavan, vaikka mitään erityistä tilannetta ei koskaan tapahtunutkaan. Annoin rajoista periksi liian monta kertaa. Miettikää tätä, te amatöörien rajattomuutta haikailevat, kun ette enää saa yhteyttä ”lempityttöönne”. Siihen saattaa olla syy.

Toki oli poikkeuksiakin. Nämä oli tyyppejä, jotka olivat läsnä, antoivat MINULLE aikaa henkisellä tasolla, eivätkä pahoittaneet mieltään, jos en ollut ihan valmistautunut jotenkin. Ja monet heistä jäivät/on jääneet pitkäaikaisiksi asiakkaiksi, joten kyse ei ollut amatöörimäisyydestäni, vaan kemioiden toimivuudesta.

Jokainen saa määritellä itsensä miten haluaa, se on kaiken ydin. Muilla ei oikein ole oikeutta siihen. Amatööreistä puhuttaessa olisi tärkeä puhua siitä, mitä itse kokemukselta kaipaa. Ja jos se on sitä, ettei ”tytöllä” ole rajoja, hintaa voi venkslata ja aikakaan ei ole niin justiinsa - palaapa tuohon hieman ylempään. Luuleeko joku todella, että sinä sellaisena rakastajana, seksikumppanina olisit todella pidemmän päälle jotenkin kovin haluttava? Tulee se päivä, kun ”tyttö” saa muunlaisia kokemuksia, ja jättää sulle vastaamatta.

1 Days on Kik

Voitto on se, kun löydät uuden tytön per se. Limited edition first production run, kuten kaikessa muussakin keräilyssä :D

Jos haluaa jotain meta-analyysiä vääntää, niin tällainen nuori nainen ei ole huora astuessasi kynnyksen yli, vaan muuttuu huoraksi jättäessäsi kirjekuoren eteiseen. Tottakai se kutkuttaa kenen tahansa ykäsonnin mieltä!

_
dijon on sinappi



Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #125 : Elokuu 28, 2021, 23:21:25 »
^^ Ihan kiva tarina. Puutunkin tuohon viimeiseen lauseeseen: "Lakkaa vastaamasta."

Varmaan se ja sama jos 10 tai 100 muuta vastaa.

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #126 : Elokuu 29, 2021, 00:55:02 »
^^ Ihan kiva tarina. Puutunkin tuohon viimeiseen lauseeseen: "Lakkaa vastaamasta."

Varmaan se ja sama jos 10 tai 100 muuta vastaa.

Tämä taitanee kertoa juurikin siitä, kuinka paljon sitä palveluntarjoajaa todella arvostetaan, tai mikä merkitys juuri tällä tyypillä on.

Sitä suuremmalla syyllä - aloittelijoille tsemppinä, omat rajat on tosi ok asettaa, ja silti löytyy asiakkaita ❤️ Vaikka monet asiakkaat arvostaakin, kaikki eivät.
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #127 : Elokuu 29, 2021, 01:29:04 »
^ Ei tässä arvostuksesta ole kyse, vaan lähinnä rahasta. Ja siitä että jotkut tajuavat että rahan eteen täytyy tehdä töitä ja jotkut sitten taas ei. Ja en heitä moiti sillä rahan ja toimeentulon saa myös sossusta tai nykyään kai Kelasta.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #128 : Elokuu 29, 2021, 01:34:49 »
Meininki ei välttämättä ole samanlaista GFE kokemusta kuin jonkun pidemmän aikaa alalla olleen kanssa.

Ei niin, vaan amatöörin kanssa se on paljon parempi ja todellisempi gfe kokemus kuin ammattilaisen kanssa.

On todella tärkeää ymmärtää, mitä on sovittu etukäteen. Jos haluaa suudella ja nuolla, siihen kysytään lupa etukäteen. Riippumatta siitä, onko kyseessä maksuseksi vai ei.

Asioiden kieltäminen ei todellakaan ole mikään hyvän seksin mittari. Ihminen, joka sanoo toiselle ei, vastaa jollekin omalle tarpeelleen kyllä. Kuinka hyväksi ajattelet sen toisen henkilön seksikokemuksen sinun kanssasi, jos hän ei sano ei, silloin kun todellisuudessa ei haluaisi sinun tekevän mitä teet?

Välillä unohdan, miten paljon on ihmisiä, jotka ajattelevat hyvän seksin olevan magiaa, josta ei tarvitse kommunikoida. Elokuvatkin, joissa näin tapahtuu, ovat käsikirjoitettuja, eivät todellisuutta. Siis, ne ovat kirjaimellisesti käsikirjoitettuja, eli sovittuja etukäteen.

Jokainen mut tavannut tietää, että olen jopa melko hiljainen itse seksin aikana. Syy siihen, että voin kokea turvaa ja kommunikoida itselleni sopivalla tavalla, johtuu siitä, että minulla on selkeät rajat, ja olen kartoittanut asiakkaan toiveet ja omat rajani hänelle etukäteen. Jo TÄMÄ on seksissä kommunikointia. Itseasiassa, minä voin silloin nimenomaan keskittyä asiakkaaseen, kuuntelemaan, keskustelemaan, ottamaan rauhallisesti ja olemaan luontevasti iholla.

Jos menette maksuseksin ulkopuolelle asenteella, että hyvässä seksissä molemmat aina nauttii koko ajan ja aina laukeaa, niin pettymykset tulee olemaan tosi kovia. Toki jokainen saa määritellä hyvän seksin itselleen, mutta jos toisen kokemus hyvästä seksistä ei kiinnosta (tai todellisuudessa itselle kelpaa vain samanlainen vastaus kuin oma fantasia on), seksi ei yksinkertaisesti tule olemaan hyvää sille toiselle. Silloin vähintään jää paitsi aika paljosta seksin saralla.

Taitaa olla ihan tapauskohtaisia nämä kaikki, kun monet jutut ovat monien tekijöidensä summa, kuten henkilökemiat ja niin edelleen  ;)

Mutta yleisesti ottaen ammattilaiselta saa usein varmaa ja samanlaista kokemusta. Kokemukset ovat yleensä hyviä ja toimivia, mutta ei välttämättä mieleenpainuvia. Ei voi koskaan mennä ainakaan pahasti pieleen, riskinotto pientä ja voitto on pientä. Kun taas amatöörien parissa kokemus voi vaihdella erittäin ikävästä erittäin hyvään. Riskinotto on siis kokemuksen kannalta suurempi kun se voi olla täysin hakuammuntaa, mutta palkintona voi olla jättipotti... Monet turskat kaipaavat jännitystä elämäänsä, ja siksi luulen, että he hakevat sellaista elämystä amatööreiltä  ;)

Mua aidosti kiinnostaa: Mikä on se voitto? Mikä on se jännitys ja elämys? Siis sekö, ettei tiedä mitä saa? Jos ajattelen itseäni urani alkutaipaleella, niin ainakin omat muistoni asiakkaista on hyvin kirjavia. Oli paljon hyväksikäyttöä, juuri näitä ”tarjouksia”, minuutin venytystä, rajojen venytystä, jne. Yksi liukkari jopa oksettaa, koska muistan siitä erään kuvottavan asiakkaan. Siis oikeasti inhottavan, vaikka mitään erityistä tilannetta ei koskaan tapahtunutkaan. Annoin rajoista periksi liian monta kertaa. Miettikää tätä, te amatöörien rajattomuutta haikailevat, kun ette enää saa yhteyttä ”lempityttöönne”. Siihen saattaa olla syy.

Toki oli poikkeuksiakin. Nämä oli tyyppejä, jotka olivat läsnä, antoivat MINULLE aikaa henkisellä tasolla, eivätkä pahoittaneet mieltään, jos en ollut ihan valmistautunut jotenkin. Ja monet heistä jäivät/on jääneet pitkäaikaisiksi asiakkaiksi, joten kyse ei ollut amatöörimäisyydestäni, vaan kemioiden toimivuudesta.

Jokainen saa määritellä itsensä miten haluaa, se on kaiken ydin. Muilla ei oikein ole oikeutta siihen. Amatööreistä puhuttaessa olisi tärkeä puhua siitä, mitä itse kokemukselta kaipaa. Ja jos se on sitä, ettei ”tytöllä” ole rajoja, hintaa voi venkslata ja aikakaan ei ole niin justiinsa - palaapa tuohon hieman ylempään. Luuleeko joku todella, että sinä sellaisena rakastajana, seksikumppanina olisit todella pidemmän päälle jotenkin kovin haluttava? Tulee se päivä, kun ”tyttö” saa muunlaisia kokemuksia, ja jättää sulle vastaamatta.

Näen mitä tarkoitat, mutta: Miten sä näet sellaisen hupakon, että jos sovit, että haluan ensin panna suuhun, sitten perseeseen, sitten pipariin ja lopuksi haluan laueta suuhun, niin todellisuudessa mikään tuosta sopimuksesta ei pidä. Onko se oikein?

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #129 : Elokuu 29, 2021, 01:48:10 »
Meininki ei välttämättä ole samanlaista GFE kokemusta kuin jonkun pidemmän aikaa alalla olleen kanssa.

Ei niin, vaan amatöörin kanssa se on paljon parempi ja todellisempi gfe kokemus kuin ammattilaisen kanssa.

On todella tärkeää ymmärtää, mitä on sovittu etukäteen. Jos haluaa suudella ja nuolla, siihen kysytään lupa etukäteen. Riippumatta siitä, onko kyseessä maksuseksi vai ei.

Ehkäpä arvon asiakaspalvelijattaren olisi hyvä kokea joskus muutakin seksiä kuin rahaa vastaan tapahtuvaa ;D Kaikella kunnioituksella.

Siviiliseksissä, vaikkapa Tinder-treffeiltä sänkyyn päädyttäessä, asiat tapahtuvat - onneksi - aika spontaanisti. Suudelmasta kaikki alkaa ja se tulee kyllä ihan itsekseen, jos molemmista siltä tuntuu. Ei tarvitse täytellä kaavakkeita eikä kelata että luitko nyt sen mun ilmoitukseni sanasta sanaan ja näitkö, etten ota kumitta suihin jne. Juuri tuo spontaanius erottaa hyvän siviiliseksin maksuseksistä.

Tosin olen kyllä kokenut myös parhaissa maksuseksikokemuksissa sellaista spontaaniutta, että oksat pois ;) Tuollaisen pt:n luokse olen mennyt aina uudestaan, mutta liikojen etukäteissääntöjen asettajat olen jättänyt väliin. Miksi siitä maksaisin, kun samaa saa nalkuttavalta muijalta parisuhteessa ;D

Ja korostettakoon vielä, että noissa parhaissa maksuseksikokemuksissa on ollut kyse molemminpuolisesta syttymisestä tilanteeseen. Kenenkään rajoja ei ole rikottu, vaan ”setelit ovat unohtuneet pöydälle” ja on annettu palaa täysillä. Ja kyse on ollut kuitenkin kokeneista hupakoista, ei mistään snapchat-tyttösistä.

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #130 : Elokuu 29, 2021, 02:31:49 »
Lainaus käyttäjältä: BillHeili
Näen mitä tarkoitat, mutta: Miten sä näet sellaisen hupakon, että jos sovit, että haluan ensin panna suuhun, sitten perseeseen, sitten pipariin ja lopuksi haluan laueta suuhun, niin todellisuudessa mikään tuosta sopimuksesta ei pidä. Onko se oikein?

Jos tästä on sovittu etukäteen ihan suoraan, ja olet maksanut pyydetyn hinnan haluamistasi palveluista, niin eihän se silloin lähtökohtaisesti ole ok asiakasta kohtaan.

Tilanteita on monia, ja kun työkaluna on oma seksuaalisuus, tilanteet voi muuttua. Tietysti aina olisi hyvä ilmoittaa mahdollisimman etukäteen, jos jokin ei tunnukaan hyvältä/perua tapaaminen kokonaan. Samaan aikaan, miljoonasta syystä voi itse seksitilanteessa alkaa tuntua vaikka miltä, ja kenelläkään ei ole velvollisuutta ylittää omia sen hetkisiä rajojaan.

Maksuseksissäkin voi tulla tilanne, että joko fyysisistä tai muista syistä ei johonkin pystykään. Itse ajattelen, että tälläisessä palvelutilanteessa jonkinlaisesta korvauksesta olisi hyvä sopia asiakkaan kanssa, tai antaa siihen mahdollisuus. Toki asiakas voi sitten itse päättää, mikä omassa arvokupissa painaa, ja minkälainen tilanne todellisuudessa on. Mulla on kerran ollut niin, että oli todella vaikea päivä, ja ilmoitin siitä päivän asiakkaalle. Sanoin, että voin ottaa vastaan, mutta saatan olla hieman allapäin, ja kaipaan sitten todella hellää olemista. Tai voisimme perua ajan. Kyseessä oli tuttu asiakas, jolle tälläisen haavoittuvuuden näyttäminen ei tuntunut turvattomalta. Meillä oli todella kivaa molemmilla, ja munkin fiilikset nousi.

On varmasti tilanteita myös, joissa voi joutua ihan huijatuksi asiakkaana. Se on todella kurjaa. Samaan aikaan kannustan aina tarkistamaan monta kertaa, mitä tilanteessa tapahtui, ja saattoikin itse vaikuttaa siihen? Saattoiko kummiskin olla esim. uhkaava, kovakourainen, jne. Jos palveluntarjoaja yllättäen vetäytyy, kannustan kommunikoimaan, jos hän itse ei selkeästi sanallista tilannetta. Kun itse pysyy rauhallisena, on paremmat mahdollisuudet saada aito yhteys, ja ehkä oppia jotain omasta olemisesta. Joskus kemiat ei kerta kaikkiaan kohtaa, tai palveluntarjoaja ei siinä tilanteessa kykene antamaan selkeää vastausta. Silloin kannattaa yrittää vaikka viestillä myöhemmin uudelleen, ja kertoa, että ennen kaikkea haluaisi tietää, mikäli on emotionaalisesti, henkisesti tai fyysisesti satuttanut toista. Vastuunkantaminen ja aito halu ymmärtää mitä tapahtui on hyviä yhteyden rakentajia.

Joskus, kaikista omista vilpittömistä yrityksistä huolimatta kaikkien ihmisten välille ei vain synny yhteyttä, eikä syytä saa koskaan tietää. Ainoa kehen voi vaikuttaa, on oma itse. Mullakin on ollut tilanne, jossa olen tehnyt asiakkaan kanssa jotain, minkä jälkeen mulle tuli paha olo. En keskeyttänyt, muttei enää tavatukaan. En olisi osannut silloin selittää miksi, koska sen prosessointiin meni paljon aikaa. Mekin ollaan ihmisiä.

Ja toki siitä saa olla kurja fiilis ja pettynyt olo, jos tapaaminen ei mene toivotusti, molemmin puolin! Eikä ne aina menekään, vaikka miten ”paperilla” kaikki näyttäisi hyvältä. Syväanalyysiä ei tarvitse aina tehdä, eikä varsinkaan heti. Usein tilan ja ajan antaminen itselle myös auttaa vaikeiden tunteiden ja ajatusten pintaan nousemisen niin, että niitä voi sitten paloissa prosessoida.

Syy siihen, miksi kirjoittelen välillä tälläisiä pitkiä postauksia ei ole siinä, että osaisin tai edes kykenisin syväluotaamaan kaikkea jatkuvasti. Nämä on niiden lukuisten mikroprosessien, taukojen ja tilan antamisen tulosta. Tavallaan se piste, kun ”palaset loksahtaa kohdalleen”. Ja ehkä nämä tukevat jonkun toisen mikroprosessointia, ja ovat pieni osanen sitä.
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #131 : Elokuu 29, 2021, 02:43:39 »
^ Tuo mikroprossesointi sana vie kaiken alas, siltä mitä ehkä yritit juuri kertoa.

Ja olen todellakin sitä mieltä että tieteestä ja koulutuksesta on syytäkin leikata.

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #132 : Elokuu 29, 2021, 02:48:48 »
Lainaus käyttäjältä: Vellinkuivaaja
Ehkäpä arvon asiakaspalvelijattaren olisi hyvä kokea joskus muutakin seksiä kuin rahaa vastaan tapahtuvaa ;D Kaikella kunnioituksella.

Siviiliseksissä, vaikkapa Tinder-treffeiltä sänkyyn päädyttäessä, asiat tapahtuvat - onneksi - aika spontaanisti. Suudelmasta kaikki alkaa ja se tulee kyllä ihan itsekseen, jos molemmista siltä tuntuu. Ei tarvitse täytellä kaavakkeita eikä kelata että luitko nyt sen mun ilmoitukseni sanasta sanaan ja näitkö, etten ota kumitta suihin jne. Juuri tuo spontaanius erottaa hyvän siviiliseksin maksuseksistä.

Tosin olen kyllä kokenut myös parhaissa maksuseksikokemuksissa sellaista spontaaniutta, että oksat pois ;) Tuollaisen pt:n luokse olen mennyt aina uudestaan, mutta liikojen etukäteissääntöjen asettajat olen jättänyt väliin. Miksi siitä maksaisin, kun samaa saa nalkuttavalta muijalta parisuhteessa ;D

Ja korostettakoon vielä, että noissa parhaissa maksuseksikokemuksissa on ollut kyse molemminpuolisesta syttymisestä tilanteeseen. Kenenkään rajoja ei ole rikottu, vaan ”setelit ovat unohtuneet pöydälle” ja on annettu palaa täysillä. Ja kyse on ollut kuitenkin kokeneista hupakoista, ei mistään snapchat-tyttösistä.

Mun mielestä kuvasit oikein kivan maksuseksihetken! Sellaisen, joita toteutan mun asiakkaideni kanssa :) Kiva, että sullakin on sellaisista kokemusta.

Tosin, on mullakin kokemusta siitä, kun kondomin käyttö haluttaisiin aiheena sivuuttaa. Se jos mikä on todellinen turn off. Tilanteesta tulee pelottava ja vastenmielinen, mikäli toinen osapuoli alkaa vängätä asiasta. Mä en ainakaan itse haluaisi ottaa sitä riskiä, että toinen on myöntynyt vain siksi, että mä olen manipuloinut/sivuuttanut tai toinen ei olisi uskaltanut sanoa mulle siinä tilanteessa mitään, ja olisi siksi suostunut kumittomuuteen. Useimmiten kumittomuus johtuu myös pitkälti siitä (siviilissä siis eritoten), ettei sitä olla totuttu käyttämään, ja siihen liittyy vahvoja uskomuksia.

Se, että haluan mun rajoja kunnioitettavan, ja haluan kunnioittaa toisen rajoja, ei tähän päivään asti ole rajoittanut minkäänlaista spontaaniutta mun tapaamisissa. Oli ne siviilissä tai töissä. Oikeastaan, päin vastoin, kuten taisin aiemmin kirjoittaa: Kun rahat lyödään tiskiin heti, ja raamit on sovittu etukäteen, jää kaikki aika… no siihen hetkessä olemiseen  :inlove:

Tinder… no, ehkä tästä voisi perustaa vaikka ketjun :D
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #133 : Elokuu 29, 2021, 07:54:41 »

Syy siihen, miksi kirjoittelen välillä tälläisiä pitkiä postauksia ei ole siinä, että osaisin tai edes kykenisin syväluotaamaan kaikkea jatkuvasti. Nämä on niiden lukuisten mikroprosessien, taukojen ja tilan antamisen tulosta. Tavallaan se piste, kun ”palaset loksahtaa kohdalleen”. Ja ehkä nämä tukevat jonkun toisen mikroprosessointia, ja ovat pieni osanen sitä.

Sä olisit uskottavampi jos tulisit kirjoittamaan tänne silloinkin kun sulla ei ole kimppapäivää lähestymässä jonkun kanssa.
Pelkkää mainostamista tässä vaiheessa.
Kiitti kuitenkin ajatuksista.

Mun mielestä maksuseksikokemus ei voi olla hyvä mun kannalta katsottuna jos joudun sen aikana miettimään niitä lukemattomia sääntöjä mitä huora esitti omina rajoinaan. Siitä on spontaanius kaukana.
Ihanat naiset.

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #134 : Elokuu 29, 2021, 11:18:37 »

Syy siihen, miksi kirjoittelen välillä tälläisiä pitkiä postauksia ei ole siinä, että osaisin tai edes kykenisin syväluotaamaan kaikkea jatkuvasti. Nämä on niiden lukuisten mikroprosessien, taukojen ja tilan antamisen tulosta. Tavallaan se piste, kun ”palaset loksahtaa kohdalleen”. Ja ehkä nämä tukevat jonkun toisen mikroprosessointia, ja ovat pieni osanen sitä.

Sä olisit uskottavampi jos tulisit kirjoittamaan tänne silloinkin kun sulla ei ole kimppapäivää lähestymässä jonkun kanssa.
Pelkkää mainostamista tässä vaiheessa.
Kiitti kuitenkin ajatuksista.

Kirjoitin siitä, miksi kirjoitan pitkiä, syväluotaavia postauksia, joista mua on vuosia näillä foorumilla parjattu ja ilkuttu.

Syy siihen, miksi nyt aktivoidun kirjoittamaan ylipäänsä tänne pääasiassa mulle pahaa mieltä tuottavaan paikkaan on siinä, että täällä on tosi kivoja asiakkaita. Mutta en mä tiedä kuka ja miksi ihmeessä tulisi kirjoittamaan sellaisia kirjoituksia kuin minä pelkän mainostamisen takia :D Eihän siinä ole mitään järkeä, kun kautta aikojen mun tekstit on provosoineet kaikki trollit ja mörököllit kivien koloista.

Tällä hetkellä mulla on tilanne, että häivyn lähes kokonaan näistä kuvioista about näillä näppäimillä, joten silläkin tavalla koen voivani puhua aika suoraan siitä, mitä mulla on mielen päällä. Olen tajunnut, että se on kuin onkin mun brändi, että olen aito. Jokainen täällä omalla tavallaan rakentaa koko ajan brändiään kuvillaan ja teksteillään - halusi tai ei. Mä olen antanut aika paljon tälle alalle, varsinkin asiakkaille. Kun ei ole kaapista ulkona, mun naama ei vaan ole monenkaan jutun vieressä.

Osasyy myös siihen, että lopetan mm. aktivismi-hommat onkin siinä, etten koe ilon olevan tasapainossa sen kanssa, mitä koen antavani. Vaikka tiedän satuttaminen juttujen ja kiittämättömyyden johtuvan asioista ABC ja olevan marginaalin ajatuksia, en jaksa kuunnella, ja ne lannistavat mun fiiliksiä. Ehkä joskus kun alan kirjoittaa blogia, kirjoitan tästäkin. Tällä hetkellä on vielä tosi vähän aktiivista allyna olemista näillä foorumeilla. Siitä muuten iso kiitos erityisesti Zorbasille, mun mieltä lämmittää aina sun kommentit ja se, miten nään sun pitävän lippua korkealla eri ketjuissa. Tsempatkaa niitäkin aktivisteja, jotka eivät syystä tai toisesta nosta itseään, tai tule nostetuksi esiin. Huomioikaa anonyymit ja näkymättömät. Äänettömät. Siinä mun koko aktivismi-legacy :D

Yksi syy siihen, ettei halua näillä foorumeilla tulla aktivistina (eli henkilönä, joka aktiivisesti tekee asioita vapaa-ajallaan palkattomasta seksialan eteen) esiin, voi olla juurikin se, että on aikamoinen pala käsitellä paskoja kommentteja näillä foorumeilla, ja tietysti pelko siitä, miten esim. omalle maineelle käy, tuleeko enää asiakkaita, jne. Täysin valideja pelkoja, joihin syynä on tasan misogyniaa vahvistava keskustelukulttuuri täälläkin. Tiedän useamman, jotka on lähteneet kokonaan näiltä foorumeilta sen takia. Se, ettei itse lauo törkeyksiä, ei vaan riitä. Tässäkin kun joku seuraa vierestä keskusteluja joita käyn, ja kommentteja joita omiin juttuihini saan, ei varmasti kovin paljon kannusta. Ja se on tosi ok.

Että hmm, en nyt tiedä mikä osa tästä on mainostamista ja mikä ei. Rehellisesti en tiedä. Joka tapauksessa, on olemassa myös huomattavasti varmempia ja miellyttävämpiä, enemmän asiakkaita tuovia tapoja muistuttaa olemassa olostaan, kuin vääntää jossain asiaketjussa pitkillä kommenteilla. Mutta mulla kun on aika paljon muitakin syitä kirjoittaa, kuin se.
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #135 : Elokuu 29, 2021, 11:48:28 »
Anteeksi nyt Jenny Snow, mutta aikamoista raskassoutuista jargonia ja keittiöpsykologiaa sinun nuo muutamat postaukset.
Seksinmyyjä on palvelualalla ja niin hänen pitäisi käyttäytyä myös. Jos menen kampaajalle, niin en halua hänen olevan naama norsunvitulla mistään syystä. Jos on, niin en mene toista kertaa.
Ihan sama mitä myydään, seksin myynti ei ole sen ihmeempää. Minä myyn pilluni lisäksi henkeni ja kenkäni hetkeksi toiselle ihmiselle ja melkein kaikista tykkään tosi paljon myös ihmisenä, jokusesta jopa ylipaljon.
Jos kokee pillunmyynnin jotenkin henkilökohtaisesti ja se menee noin tunteisiin, niin ollaan metsässä.

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #136 : Elokuu 29, 2021, 11:56:39 »
Jennysnow kirjoittaa asiaa. Ei hänellä ole palvelualalla varmasti mitään ongelmaa, siis tehdä asiakastapahtumasta loistavaa ja rentoa kokemusta.

Palvelualalla on ongelmia ja niiden esiintuominen täällä ja julkisesti on kunnioitettavaa. Ja selvästi raskasta herkälle ihmiselle. Jargonia, kyllä, tippaleipätekstiä, ehkä, mutta ei se muuta sanomisen sisällön tärkeyttä.

Hänen tekstit eivät ole ongelma. Ongelma on lukijassa jos ne ärsyttävät tai pitkästyttävät.
☮️and💟

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #137 : Elokuu 29, 2021, 12:24:00 »
Hänen tekstit eivät ole ongelma. Ongelma on lukijassa jos ne ärsyttävät tai pitkästyttävät.

Pitkästyttävät kyllä, ärsyttävät ei.
Väkisin yritetään monimutkaistaa rahat mulle - minä ja pillu hetkeksi sulle -palvelu ja analysoida kärpäsenkakkaa ikkunassa.
No jokainen tekee omalla tavallaan niin kun vaan vaikeammaksi näkee. Juu, ei pillun tai jonkun muunkaan tavaran myynti ole välttämättä liian herkkisten hommaa, jos ei sen takia pysty palvelemaan asiakastaan rennosti ja loistavasti.

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #138 : Elokuu 29, 2021, 12:31:21 »
^ En usko että teidän asiakaskohtaamisessa on kummastikaan eroa. Ero tulee kun toinen ottaa maailman tuskat harteilleen ja toinen ravistelee ne pois ja antaa maailman pyöriä niinkuin se pyörii.
☮️and💟

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #139 : Elokuu 29, 2021, 12:34:17 »
^
Aika hyvä analyysi ja varmaan totta myös.