Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.  (Luettu 22996 kertaa)

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #100 : Elokuu 24, 2021, 11:13:26 »

Oon harkinnut maksupäätettä, mutta toistaiseksi käteinen ja MobilePay on toiminut. MobilePaylla maksaa 1-2 asiakasta päivässä, ei haittaa

Yrittäjänä ehdottomasti helpompaa, ja just henkisestikin helpottaa se kun tietää ettei tee seksityötä millään lailla laittomasti. Saa nukkua yönsä rauhassa ilman stressiä :) Mulla on maksupääte käytössä ja myös mobilepay käy. Tosi harva on maksanut kortilla, kyllä ne setelit vaan pitää tällä alalla käydä sinne pankkiin tallettamassa automaatilla itse, onneksi ei enää pankin tiskille tarvitse kuitenkaan jonotella. Syynä siihen miksi muita maksutapoja ei juurikaan käytetä lienee jonkinlainen häpeä, pelko siitä mitä näkyy tiliotteella, se että saan tietää asiakkaan nimen jne. Ja toki myös se että seksistä on vaan totuttu perinteisesti maksamaan tasarahalla seteleinä, eikä osata edes ajatella että voisi muuten maksaa.

 vaikka olisi enemmänkin.


Mut eikö mobilepayssä näy maksaja ihan samalla tavalla, kuin kortillakin maksaessa? Toki sinne vissiin pystyy syöttää feikkinimen... Itse en pahemmin noita puhelinmaksusysteemeitä edes käytä. Ainakin Pivosta tiedän, että siellä näkyy henkilöllisyys ihan samalla tavalla, kuin kortillamaksaessa.
Toki toisaalta, jos tuollaiselle maksutavalle on kysyntää, niin voishan sen hankkia mahdollisesti.

Ja joo, nimenomaan varmaan se häpeä liittyy tähän ja käteinenhän on aina anonyymiä.

Korttimaksuista en itse asiassa näe maksajan nimeä, ainoastaan maksutavan ja pitkän koodin numeroita ja kirjaimia, joten kortilla voi maksaa hyvinkin anonyymisti :) Mobilepayhin voi itse syöttää haluamansa nimen, joten senkin saa hoidettua nimettömänä jos jostain syystä kokee tarpeelliseksi.

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2649
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #101 : Elokuu 24, 2021, 11:39:56 »
Meininki ei välttämättä ole samanlaista GFE kokemusta kuin jonkun pidemmän aikaa alalla olleen kanssa.

Ei niin, vaan amatöörin kanssa se on paljon parempi ja todellisempi gfe kokemus kuin ammattilaisen kanssa.


Mä olen kokenut sitten taas ihan päinvastoin. Parhaat gfe - kokemukset on tullut sellaisten kanssa, jotka mä lasken ammattilaisiksi.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #102 : Elokuu 24, 2021, 11:50:34 »
Voi IsäKissanVittu! Olet sitten paatunut kyrpäimuri tai vasta penikseen tuttavuutta tekevä horo - onneksi saat tehdä sun rahoillasi ihan mitä lystäät  :-*
#huruukotvääntää
Why so fragile?

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #103 : Elokuu 24, 2021, 11:56:20 »

Korttimaksuista en itse asiassa näe maksajan nimeä, ainoastaan maksutavan ja pitkän koodin numeroita ja kirjaimia, joten kortilla voi maksaa hyvinkin anonyymisti :) Mobilepayhin voi itse syöttää haluamansa nimen, joten senkin saa hoidettua nimettömänä jos jostain syystä kokee tarpeelliseksi.

Tämä oli mulle kyllä täysin uutta :D Mutta täytynee tutustua näihin siis :)
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #104 : Elokuu 24, 2021, 13:34:11 »
Meininki ei välttämättä ole samanlaista GFE kokemusta kuin jonkun pidemmän aikaa alalla olleen kanssa.

Ei niin, vaan amatöörin kanssa se on paljon parempi ja todellisempi gfe kokemus kuin ammattilaisen kanssa.


Mä olen kokenut sitten taas ihan päinvastoin. Parhaat gfe - kokemukset on tullut sellaisten kanssa, jotka mä lasken ammattilaisiksi.

Ehkä meillä on "hieman" erilainen käsitys gfe kokemuksesta🤔

Otetaanpa tähän kaksi esimerkkiä.

Tapaaminen ammattilaisen kanssa:
Laitat viestiä pt:le ja toivot että se vastaa, saat vastauksen ja sovitte että tapaaminen 30min päästä on ok, olet ajallaan saamassasi osoitoitteessa pihalta laitat viestiä että olet perillä, odotat pihalla tyhmän näköisenä joska sieltä kohta tulisi vastaus, odotat lisää, alat jo miettiä pois lähtemistä, vihdoin saat viestin jossa on ovi koodi ja asunnon numero, menet sisään ja jatkat matkaa ilmoitettua asuntoa kohti, ovi on jo valmiiksi hieman raollaan avaat oven ja toivot että siellä oleva nainen edes etäisesti muistuttaisi naista jonka kuvia olet kuolannut.
Jos käy hyvä tuuri sinua vastassa on odottamasi nainen jos huonosti niin vastassa onkin jotain aivan muuta.

Nainen ohjaa sinut makuuhuoneeseen, ojennat tälle rahat, nainen Käskee sinua riisuutumaan ja itse katoa huoneesta, hetken päästä tulee takaisin ja riisuu omat vaatteensa.
Ottaa munasta kiinni ja laittaa kortsun suuhunsa ja sitten suulla paikalleen, imeskelee hetken, ehdotat naiselle että mitä jos kääntyisit niin että myös sinä voit nuolla häntä, vastaukseskis saat "ei käy, ei kuulu hintaan", jatkaa hetken imemistä ja sitten kysyy miten päin haluat panna.

Nainen tulee ensin päällesi lorauttaa litran liukkaria munasi päälle ja loput itseensä.
Ratsastaa siinä hetken kunnes pyydät kääntymään selälleen kömmit päälle, yrität suudella, saat vastauksen "ei käy ei kuulu hintaan", koitat koskettaa päätä, "älä keske hiuksiin" seuraavaksi sama homma rintojen kanssa "älä koske ne on arat" nostat naisen jalkoja hieman ylöspäin että pääset painamaan pohjaan asti ja mitäs siitä seuraa "älä työnnä noin syvälle, sinulla on liian iso" pyydät naista kääntymään kontilleen että pääset takaa päin laittamaan, nainen pitää kättä itsensä ja sinun välissä että vaan vahingossa työnnä "liian syvälle". Viimeistään tässä vaiheessa alkaa hoputus "tule jo, menee liian kauan".
Hetken päästä laukeat ja nainen nousee kiireellä pukemaan ja ottaa puhelimen kouraan vastatakseen seuraavalle asiakkaalle että nyt voi tulla.
Puet vaatteet päällesi ja lähdet, matkalla autolle mietit että olipahan taas kokemus ja tästä vielä joutui maksamaan.


Tapaaminen amatöörin kanssa:

Tiedät etukäteen minnen olet menossa, soitat ovikelloa ja vastassa on juuri se nainen jonka tiesitkin sinua odottavan, istutte hetken sohvalla ja vaihdatte kuulumisia, jossakin vaiheessa alatte kiihkeästi suudella, alatte riisua toisianne koko ajan kiihkeästi suudellen, kannat naisen makkariin ja pistät sängylle makaamaan riisut hänen loput vaatteet ja alat nuolemaan, nainen saa orgasmin nouset pystyyn ja riisut omatkin housusi ja alatte harrastaa kiihkeää seksiä asennot vaihtuvat välissä ihan luonnostaan ilman että sitä tarvitsee pyytää, missään vaiheessa ei kielletä mitään jossain kohtaa saatetaan nätisti pyytää tekemään joku juttu toisella tapaa. Jossain vaiheessa laukeat kummallakaan ei ole kiire mihinkään vaan jäätte sängylle makaamaan juttelette mukavia, sitten alkaa toinen kierros joka on vähintään yhtä hyvä kuin ensimmäinen, jos sinulla ei ole kiire ja on ilta nukahdat siihen nainen kainalossasi aamulla heräätte ja alatte taas kiihkeästi suudella ja tämä johtaa seksiin, kun tämä on ohi nainen keittää kahvit ja tarjoaa aamupalaa, jonka jälkeen tyytyväisenä lähdet jatkamaan matkaasi.



Kyllä ainakin minulle tuo jälkimmäinen tarina on paljon lähempänä gfe menoa kuin tuo ensimmäinen tarina.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #105 : Elokuu 24, 2021, 13:42:01 »
Voi IsäKissanVittu! Mun kokemus on parempi kun sun kokemus. Väännetään perkele, väännetään.
Väännän kohta sun kikkelin rusetille.
Why so fragile?

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2649
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #106 : Elokuu 24, 2021, 13:43:56 »
^^tuo alinmainen esimerkki just vaatii sitä ammattitaitoa, ylinmäinen on taas jotain ihan muuta :D
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #107 : Elokuu 24, 2021, 13:45:18 »
Voi IsäKissanVittu! Mun kokemus on parempi kun sun kokemus. Väännetään perkele, väännetään.
Väännän kohta sun kikkelin rusetille.

Ei kyllä ollut kenenkään välisiä kokemuksia vertailla.

Vaan vertailin omia kokemuksia ammattialisita vs. Amatööreistä

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2649
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #108 : Elokuu 24, 2021, 13:48:27 »
Voi IsäKissanVittu! Mun kokemus on parempi kun sun kokemus. Väännetään perkele, väännetään.
Väännän kohta sun kikkelin rusetille.

Rusetti vois olla kiva, olis siinä hupakoilla ihmettelemistä.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #109 : Elokuu 24, 2021, 13:49:34 »
^^tuo alinmainen esimerkki just vaatii sitä ammattitaitoa, ylinmäinen on taas jotain ihan muuta :D

Ylimmäinen oli oma kokemus ammattilaisista, joita on vuosien varrella joitain kymmeniä tullu tavattua.

Alimmainen taas amatööreistä joiden tasolle ammattilaisilla ei kyllä ole mitään mahdollisuutta yltää.

Mutta ammattilaiset sitten taas voittaa ylivoimaisesti amatöörit helppoudessa ja siksi niitä tulee myös tavattua.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #110 : Elokuu 24, 2021, 13:56:22 »
Voi IsäKissanVittu! Mun kokemus on parempi kun sun kokemus. Väännetään perkele, väännetään.
Väännän kohta sun kikkelin rusetille.

Rusetti vois olla kiva, olis siinä hupakoilla ihmettelemistä.
Leuhki siinä nyt sitten kun on niin iso....saatanan mulkku *jupisee*
Why so fragile?

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 129
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #111 : Elokuu 24, 2021, 13:57:34 »
Taitaa olla ihan tapauskohtaisia nämä kaikki, kun monet jutut ovat monien tekijöidensä summa, kuten henkilökemiat ja niin edelleen  ;)

Mutta yleisesti ottaen ammattilaiselta saa usein varmaa ja samanlaista kokemusta. Kokemukset ovat yleensä hyviä ja toimivia, mutta ei välttämättä mieleenpainuvia. Ei voi koskaan mennä ainakaan pahasti pieleen, riskinotto pientä ja voitto on pientä. Kun taas amatöörien parissa kokemus voi vaihdella erittäin ikävästä erittäin hyvään. Riskinotto on siis kokemuksen kannalta suurempi kun se voi olla täysin hakuammuntaa, mutta palkintona voi olla jättipotti... Monet turskat kaipaavat jännitystä elämäänsä, ja siksi luulen, että he hakevat sellaista elämystä amatööreiltä  ;)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #112 : Elokuu 24, 2021, 14:10:53 »
Monet turskat kaipaavat jännitystä elämäänsä, ja siksi luulen, että he hakevat sellaista elämystä amatööreiltä  ;)
Amatöörit ovat harvemmin kovin verkostoituneita. Joten pienempi vaara joutua tyttöjen runkkukerhon pilkan aiheeksi. #olisillähuonothampaat #hihihipienipenis #eioikeestosaanuollakäyttäähampaita
Why so fragile?

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2649
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #113 : Elokuu 24, 2021, 14:14:38 »
Voi IsäKissanVittu! Mun kokemus on parempi kun sun kokemus. Väännetään perkele, väännetään.
Väännän kohta sun kikkelin rusetille.

Rusetti vois olla kiva, olis siinä hupakoilla ihmettelemistä.
Leuhki siinä nyt sitten kun on niin iso....saatanan mulkku *jupisee*


Kivaksi sitä on joskus sanottu, mitäköhän sillä sitten tarkoitettiin.

Tätä pitäis varmaan kysyäkkin Liftiltä?
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1814
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #114 : Elokuu 24, 2021, 14:27:12 »
Voi IsäKissanVittu! Mun kokemus on parempi kun sun kokemus. Väännetään perkele, väännetään.
Väännän kohta sun kikkelin rusetille.

Rusetti vois olla kiva, olis siinä hupakoilla ihmettelemistä.
Leuhki siinä nyt sitten kun on niin iso....saatanan mulkku *jupisee*


Kivaksi sitä on joskus sanottu, mitäköhän sillä sitten tarkoitettiin.

Tätä pitäis varmaan kysyäkkin Liftiltä?

tuuraan liftiä tolla tarkotetaan se on naurettavan pieni ! heti kun olit rapussa pt nauro 15min kippurassa.
kysyvälle vastataan

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5190
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #115 : Elokuu 24, 2021, 14:36:20 »
Voi IsäKissanVittu! Mun kokemus on parempi kun sun kokemus. Väännetään perkele, väännetään.
Väännän kohta sun kikkelin rusetille.

Rusetti vois olla kiva, olis siinä hupakoilla ihmettelemistä.

Tekis mieli ammattilaisen ottein vääntää sun kikkeli rusetille  :kiss: 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2649
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #116 : Elokuu 24, 2021, 14:43:20 »
Voi IsäKissanVittu! Mun kokemus on parempi kun sun kokemus. Väännetään perkele, väännetään.
Väännän kohta sun kikkelin rusetille.

Rusetti vois olla kiva, olis siinä hupakoilla ihmettelemistä.

Tekis mieli ammattilaisen ottein vääntää sun kikkeli rusetille  :kiss: 😁

Siihen saattaa tulla joskus mahdollisuus😘
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2649
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #117 : Elokuu 24, 2021, 14:44:15 »
Voi IsäKissanVittu! Mun kokemus on parempi kun sun kokemus. Väännetään perkele, väännetään.
Väännän kohta sun kikkelin rusetille.

Rusetti vois olla kiva, olis siinä hupakoilla ihmettelemistä.
Leuhki siinä nyt sitten kun on niin iso....saatanan mulkku *jupisee*


Kivaksi sitä on joskus sanottu, mitäköhän sillä sitten tarkoitettiin.

Tätä pitäis varmaan kysyäkkin Liftiltä?

tuuraan liftiä tolla tarkotetaan se on naurettavan pieni ! heti kun olit rapussa pt nauro 15min kippurassa.

Ei Liftiä voi tuurata!
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #118 : Elokuu 24, 2021, 14:59:55 »
Voi IsäKissanVittu! Mun kokemus on parempi kun sun kokemus. Väännetään perkele, väännetään.
Väännän kohta sun kikkelin rusetille.

Rusetti vois olla kiva, olis siinä hupakoilla ihmettelemistä.
Leuhki siinä nyt sitten kun on niin iso....saatanan mulkku *jupisee*


Kivaksi sitä on joskus sanottu, mitäköhän sillä sitten tarkoitettiin.

Tätä pitäis varmaan kysyäkkin Liftiltä?
Tämä tarkoittaa sitä että olet huorien puhelimessa nimimerkillä - kivakulli <3
Why so fragile?

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 926
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #119 : Elokuu 24, 2021, 18:52:22 »
Tekis mieli ammattilaisen ottein vääntää sun kikkeli rusetille  :kiss: 😁

Jos teet sen ammattilaisen kielellä niin go girl! ;D  Kuka muistaa Twin Peaksin Audrien?
#maksuseksionihanaa