Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Isohkot äijät  (Luettu 5356 kertaa)

Poissa PyöreäNalle

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Isohkot äijät
« : Elokuu 05, 2023, 10:46:46 »
Karsiiko jotkut tytöt viesteissä jo isommat nallekarhut? Olen vähän yli 100 kiloinen, tarkemmin ottaen 105 kg ja joskus huomaan kun olen mittani antanut, etten sen jälkeen saa vastausta vaikka ensin olen jo saanut hinnat ja muut  :-\
Ymmärrän ettei kaikki tytöt halua lähäriä ison karhun kanssa, mutta olenkin tykännyt olla ratsuna tapaamisilla. Välillä turhauttaa kun treffit kaatuvat painooni.

Poissa PyöreäNalle

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #1 : Elokuu 05, 2023, 10:50:45 »
Ja siis maksullisesta seurasta puhun

Paikalla Jukkis1

  • Full Member
  • Viestejä: 327
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #2 : Elokuu 05, 2023, 13:03:20 »
En ole yhdellekään maksulliselle naiselle mitään mittoja itsestäni kertonut. Ainoastaan iän.

En sinänsä osaa vastata kysymykseesi, mutta älä seuraavalla kerralla kerro mittojasi jos niitä ei ilmoituksessa erikseen pyydetä kertomaan. Useimmille palveluntarjoajille täysin epäoleellinen tieto.
Suuteluaddikti

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #3 : Elokuu 05, 2023, 13:35:19 »
Olen itse aika samoissa mitoissa, toki myös jonkinmoinen torni latoluokan hartialeveydellä. Perus 50-kiloiset neitoset pystyn laittamaan tuohon kyrvän nokkaan pyörimään ja pitävät hauskaa kuin Linnanmäellä. ;D

Tämä mun koko ei ole koskaan ollut ongelma näissä hommissa tai muutenkaan, pikemminkin päinvastoin. Ja ehkä onkin se juttu: Omista se sun iso koko. Ole ylpeä siitä. Sen sijaan, että pyytelisit jo viestissä anteeksi nallekarhumaisuuttasi, korosta "miehen mittoja" ja "viikinkimäisyyttä". Siinä nirsoinkin pillu kastuu kynnykselle asti. ;)

Poissa Pezku

  • Full Member
  • Viestejä: 121
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #4 : Elokuu 05, 2023, 14:59:21 »
En usko, että vastaamattomuus on johtunut koostasi. Mitä ainakin olen huomannut kotimaisten tyttöjen kohdalla eivät tuomitse ulkonäön, iän tai painon mukaan. Tai on joukossa niitäkin, joilla yläikäraja mutta se on harvinaisempaa. Veikkaan, että olet sattumalta onnistunut vain viestittelemään superkiireisten tai jopa feikkien ym. kanssa. Kannattaa suosia kotimaista palveluntarjoajaa, josta on jo rapsaa täällä niin ei osu noihin miinoihin. Joukossa on jostain syystä tyttöjä, jotka eivät koskaan vastaa takaisin tai jopa oharoivat ajan vihdoin koittaessa. Kun valitset tyttöä, kiinnitä huomiota onko tytöstä rapsaa, plussaa, onko teksti ja kuvat uskottavan oloisia sekä millaiset vibat tulee hänen vastauksestaan. Jos jossain näissä on jotain epäilyttävää, juttelet todennäköisesti näille feikeille tai huvikseen ilmoittelijoille. Ja jos pyytää kuvapaketin ostoa ennen tapaamista, on ilmiselvä feikki.

Lähesty kunnioituksella ja jos ilmossa on pyydetty tiettyjä asioita mainitsemaan, laita ne viestiisi ja jos ei, ei omia mittojaan tarvitse mainita kuten Jukkis jo mainitsi. Laita viestiisi toivomaasi ajankohtaa jne. Jos viestisi on vain tyyliin moi täällä tällainen nallekarhu toivoo tapaamista, jää luultavasti tytöltä vastaus uupumaan.

Onnea tapaamisiin  :drinking:

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 779
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #5 : Elokuu 05, 2023, 15:12:05 »
Itse tuon mittani esille, ja yhden kerran tullut "en tapaile yli 100kg", mutta kun pituuskin melkein itellä 200cm, niin enpä nyt pahasti nokkiini ottanut. Ja tapaamisia on kertyny ihan mukava määrä,sekä kyselyitäkin tehnyt lukemattoman määrän.
Eipä me muutenkaan oltais tavattu, kun ei oikein speksit kohdannu. Ett mitään en menettäny.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #6 : Elokuu 05, 2023, 16:49:06 »
Seksi laittaa pumpun koville ja saattaa olla vaarallistakin jos terveydentila on huomattavan runsaan ylipainon takia heikko.

Vaikeasti lihavia asiakkaita on onneksi vähän, itselle on uran mittaan tullut vastaan kaksi tapausta, toinen hajotti sängyn ja vielä kehtasi vähätellä asiaa sekä käyttäytyi koko tapaamisen ajan huonosti. Läpsi päätäni kun yritin kaiken sen valtavan mahaihran seasta etsiä kalua. Meni pitkäksi aikaa halut ko mastodontin jäljiltä.  :o Mies saa olla miehen kokoinen, mutta yhtä pitkä kuin leveäkin on mulle ikävä kyllä turn off.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2621
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #7 : Elokuu 05, 2023, 17:27:56 »
Me patsaat olemme yleensä aika painavia.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #8 : Elokuu 05, 2023, 17:50:01 »
Kun aloitin harrastuksen joskus wörkin aikoina, painoin vajaat 100 kg. Ei-kauhean-pitkänä miehenä painoindeksiä oli ihan riittämiin :o Jossain vaiheessa painoni kävi tuolla alle 85 kg:ssa, kun oli pieni urheiluhaaste kaverien kanssa ja siihen sitten treenattiin puoli vuotta aktiivisesti. Tuolloin tuli myös juostua aktiivisimmin huorissa ;D

Painon ja rasvaprosentin kurissa pitäminen auttaa kyllä seksihommissa. Ns. vapaan testosteronin pitoisuus miehen veressä on isompi kun on kevyemmässä kunnossa. Tekee enemmän mieli ja kyrpäkin seisoo paremmin. Tässä taas note to self, kun piti päästä talven 95 kilosta juhannukseen 85:een, mut jumitti vähäsen matkalle. Onneksi ihan kaikki ei oo läskiä, kiitos voimailutaustan. Kaipa se taas tästä, kun vaihtaa lomien kaljan ja grillisafkan työmaaruokalan terveellisiin lounassalaatteihin ::)

Yksikään hupakko ei ole mua kyllä käännyttänyt painon takia edes pahimpina aikoina, päinvastoin joku jopa kannusti kun kerroin tavoitteesta keventyä. Siviilimarkkinoilla on tarkempaa, vaikka aikamoisia matameja on osa deiteistä. Joka tapauksessa, seksi sujuu paremmin kevyemmässä kunnossa, joten siinä on suunta.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 05, 2023, 17:51:40 kirjoittanut velihopea »

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1791
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #9 : Elokuu 05, 2023, 21:42:17 »
moni 100 kiloinen ei ole edes läski  kyllä se alkaa kunnolla näkyä vasta lähempänä 150kg..
kysyvälle vastataan

Poissa Heav3n

  • Full Member
  • Viestejä: 174
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #10 : Elokuu 06, 2023, 11:10:06 »
Jotkut eivät vain koskaan vastaa takaisin, voi olla, että ottavat niin satunnaisesti asiakkaita että vastaavat vain parille esimerkiksi. Syitä on monia. Syy on varmasti muu kuin painosi.
Viestistäsi tosin tuli käsitys, että olet ensin tiedustellut jonkin sortin esittelyn jälkeen palveluita, vastauksen saatuasi olet vielä kertonut painostasi jne. Jotkut pt:t ovat hyvinkin kiireisiä, eivätkä etsi chattiseuraa eli jos spämmäät tietoja monessa eri viestissä menemättä itse asiaan sekin voi olla osasyy. Kerro lyhyesti ja ytimekkäästi mitä toivot ja koska aikaa toivot, jos lähetät jatkuvasti lisäesittelyitä ja kysymyksiä, pitävät todennäköisesti sua ns. hupivaraajana joka ei ole oikeasti kiinnostunut varaamaan aikaa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #11 : Elokuu 06, 2023, 13:17:59 »
Raudankova ammattilainen nussii vaikka ryhävalasta ja saa keskimäärin kolme orkkua per poka.
Why so fragile?

Paikalla Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 361
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #12 : Elokuu 06, 2023, 13:35:27 »
Itse en ole koskaan jättänyt asiakasta tapaamatta tai palvelematta painon/koon vuoksi. Ei se mulle oo mikään ongelma. Toki en haluaisi sängyn hajoavan, mutta sänkyni on 100 vuotias ainakin että jos hajoaisikin niin en kauheasti pettyisi  ;D en kysele asiakkaan mittoja/niillä ei oo mulle väliä. Eli mua saa tulla tapaamaan koosta riippumatta  :)
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2621
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #13 : Elokuu 06, 2023, 13:36:32 »
Lasketaanko minua enää isohkoksi kun puntari näytti viimeksi vain 96kg?
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3510
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #14 : Elokuu 06, 2023, 19:01:17 »
Lasketaanko minua enää isohkoksi kun puntari näytti viimeksi vain 96kg?

Rääpäle.
Alle satakiloiset punnitaan neuvolassa.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen gommunisti.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2621
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #15 : Elokuu 06, 2023, 19:08:21 »
^ Tämän vuoden alussa painoin vielä yli sata kiloa mutta näköjään nuo lukuisat pitkät juoksulenkit ovat verottaneet. Kautta Mjölnirin!
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa FanniV

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #16 : Helmikuu 27, 2024, 15:01:46 »
Mua kiinnostaa aina tää asetelma kun olen keskiverto naista lyhyempi 🤔 mut voinko olla sitten jollekkin isommalle miehelle ”hankala käyttää” 🥲
Jos sinäkin tykkäät nauraa ja kuunnella rockia ♥️
Helsingissä 3.-4.4, pk-seudulla jatkuvasti. ☺️

Poissa Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 175
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #17 : Helmikuu 27, 2024, 16:17:27 »
Mua kiinnostaa aina tää asetelma kun olen keskiverto naista lyhyempi 🤔 mut voinko olla sitten jollekkin isommalle miehelle ”hankala käyttää” 🥲

Et varmasti ole, kyllä aina kokeilemalla molemmille sopivat asennot löytyvät. Tosin en itsekään ole mikään erityisen pitkä (178 cm), mutta vatsakas kylläkin  :D

Poissa AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #18 : Helmikuu 27, 2024, 22:36:26 »
Mua kiinnostaa aina tää asetelma kun olen keskiverto naista lyhyempi 🤔 mut voinko olla sitten jollekkin isommalle miehelle ”hankala käyttää” 🥲

Itse kuukausi sitten olin ensimmäistä kertaa selkeästi alle 160cm-pituisen naisen kanssa lähemmissä tekemisissä, kun tapasin Tuhma Myytä (taitaa olla aika samanpituinen kuin sä).

Tuolloin huomasin, että normaali seisaaltaan halailu ei oo kyllä enää normaalia tällä pituuserolla... (itse olen 179cm ja laiha)

Muissa jutuissa en havainnu mulle miinusta kokemukseen koituvan 150-senttisyydestä, mutta toi ettei pystyhalailu toimi normaalisti meinaa kyllä maailmankuvaa järkyttää... Käytän tyypillisesti niin paljon aikaa siinä. Muttei mitään toivoa että yltäis niskaakaan normaalisti suutelemaan kun toinen on 150cm.

No, onneks on jo sovittu 12h tapaaminen Myyn kanssa (joo mä nyt täällä julkisesti kirjoittelen kaikkea tällaista, kun ei oo kielletty tai estetty että RE:n arvosteluihin anyway olisin kirjoittamassa, joten oletan että ok), niin ehtii huolellisesti etsiä ratkaisua tuohonkin ongelmaan. En osaa vielä sanoa onko parempi lähestymistapa miehen polvistuminen, jonkun jakkaran käyttöönotto vai mikä.

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #19 : Helmikuu 27, 2024, 23:00:13 »

Tuolloin huomasin, että normaali seisaaltaan halailu ei oo kyllä enää normaalia tällä pituuserolla... (itse olen 179cm ja laiha)

En osaa vielä sanoa onko parempi lähestymistapa miehen polvistuminen, jonkun jakkaran käyttöönotto vai mikä.

Rakas keskipituinen turskaveljeni,

Jos mimmillä ei ole korkkareita, koukista polvista ja tai seiso jalat leveämmällä.

 Ystävällisin terveisin,
 Pitkäturska