Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Isohkot äijät  (Luettu 5360 kertaa)

Poissa AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #20 : Helmikuu 27, 2024, 23:04:40 »
Rakas keskipituinen turskaveljeni,

Jos mimmillä ei ole korkkareita, koukista polvista ja tai seiso jalat leveämmällä.

Jos aikoo minuuttikaupalla olla siinä asennossa niin ei tunnu parhailta vaihtoehdoilta nämä.

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #21 : Helmikuu 27, 2024, 23:21:55 »
Nää ihmiset halaa näin joka päivä.jpg

Älä skippaa jalkapäivää veli

Poissa AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #22 : Helmikuu 27, 2024, 23:41:46 »
Kyl mun kommentin olennainen osa edelleen oli, että mulla on tapana käyttää siinä pystyhalailuasennossa enemmän aikaa kuin normaaleilla ihmisillä. Enkä halua tehdä siitä jalkatreeniä vaan pitää mielen ihan muualla.

Oon siis tyyppi jolle mun eksällä oli tapana *valittaa* kun systemaattisesti aina seisotutan häntä halailtavana liian pitkään.

(Korkkaritkaan siis selkeästi ei ole paras ratkaisu niiden epämukavuuden vuoksi, vaan esim. se jakkara jo selkeästi parempi.)

Paikalla äRHäkkä

  • Hero Member
  • Viestejä: 713
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #23 : Helmikuu 28, 2024, 00:17:18 »
^ Jos ei jalkapäivä kiinnosta, niin kokeilkaa vaikka pääseisontaa seinää vasten nojaten. Siinä osuu naamat sopivasti samaan tasoon. Muistakaa kuitenkin vaihdella asentoja, taju voi lähteä muustakin kuin onnesta liian kauan ylösalaisin ollessa.

Itse olen ratkonut häiritsevät pituuserot kyykkäämällä hiukan ja kun neidon pää on sopivalla korkeudella, niin kädet neidon ympäri ja jalat suoriksi. Otteen pitää olla lempeän jämäkkä, mutta ei puristava. Ja lupa on hyvä kysyä ensin. Suurin pituusero, taisi olla 36 cm, hoitui sillä, että itse asettauduin paksumman tyynyn päälle polvilleni. Jäin hiukan häntä lyhyemmäksi, mutta vastaavasti yletin silittelemään pohkeista päälaelle.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 355
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #24 : Helmikuu 28, 2024, 22:11:18 »
Ei ole pituusero juuri häirinnyt kun on varsin keskikokoinen ja yleensä kaikki tapahtuu makuuasennossa.. Jonkun pitkän naisen kanssa ei ehkä 69 toimi ihan normaalilla tavalla mutta eipä tuo ole haitannut kun käsipelikin on ihan ok..

Nuo 12 tunnin treffit laittoi vähän miettimään.. Miksi tuollainen aika? Parissa tunnissa kun kerkiää tekemään liki kaiken mahdollisen punkassa ja vaikka haluaisi vetää jonkin illallisen tai kimppasaunan niin siitäkin selviää huomattavasti nopeammin.. 😉

Poissa AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #25 : Helmikuu 29, 2024, 10:38:30 »
Nuo 12 tunnin treffit laittoi vähän miettimään.. Miksi tuollainen aika? Parissa tunnissa kun kerkiää tekemään liki kaiken mahdollisen punkassa ja vaikka haluaisi vetää jonkin illallisen tai kimppasaunan niin siitäkin selviää huomattavasti nopeammin.. 😉

2 tunnin tapaaminen on juurikin pisin mitä olen tähän mennessä kokeillut (erään toisen kuin tässä viestiketjussa mainitsemani pt:n kanssa), ja siinäkin joutui karsimaan pois juttuja mitä olisi halunnut ehtiä (erityisen hankala on ennustaa paljonko päätyy haluamaan käyttää aikaa jutteluun). Ja kun nyt lähden kokeilemaan tuosta merkittävästi pitempää aikaa seuraavaksi, lähes samalla hinnalla kuin saisi vaikkapa 4 tuntia saa tuollaisen overnight-tapaamisen, joten tuntuu fiksummalta tsekata se aikavaihtoehto tässä kohtaa kuin joku hieman lyhyempi joka sekin periaatteessa saattaisi osoittautua liian lyhyeksi.

Paikalla äRHäkkä

  • Hero Member
  • Viestejä: 713
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #26 : Maaliskuu 01, 2024, 01:47:49 »
^ Hyvä vaihtoehto siinä missä muutkin. Kukin halujensa ja tarpeidensa mukaan. Ja tietty lompakon. Pitäkäähän kivaa ja kokeilkaa peiton alla temmeltämistä, se tuntuu olevan harvinaista kinkyä tällä saralla. ;)
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 156
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #27 : Maaliskuu 01, 2024, 02:52:25 »
Tuossa varmaan moni asia mietityttää jotain 50-65kg hutsua, jos ei oo kokemusta tai tietoa pituuus/paino/bmi.

Sen ymmärrän, että 165cm pygmiturska mikä painaa yli 100kg, niin voi olla epämiellyttävä jostain syystä, voi olla huonoja kokemuksia tms.

Mut mun mielestä nuo jutut siinä ovella tai eteisessä huomaa puolin ja toisin. Useimmin itse tulee sanottua, että kiitos tai no thanks ja karkuun😂😂

Poissa Dali

  • Full Member
  • Viestejä: 221
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #28 : Maaliskuu 01, 2024, 05:42:34 »
^ Hyvä vaihtoehto siinä missä muutkin. Kukin halujensa ja tarpeidensa mukaan. Ja tietty lompakon. Pitäkäähän kivaa ja kokeilkaa peiton alla temmeltämistä, se tuntuu olevan harvinaista kinkyä tällä saralla. ;)
Aika rohkeaa menoa, jos ihan peiton alla. Ei kai sentään pimeässä?

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1791
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #29 : Maaliskuu 01, 2024, 06:24:39 »
^ Hyvä vaihtoehto siinä missä muutkin. Kukin halujensa ja tarpeidensa mukaan. Ja tietty lompakon. Pitäkäähän kivaa ja kokeilkaa peiton alla temmeltämistä, se tuntuu olevan harvinaista kinkyä tällä saralla. ;)
Aika rohkeaa menoa, jos ihan peiton alla. Ei kai sentään pimeässä?

EI nyt kukaan peiton päällä valot päällä harrasta !
kysyvälle vastataan

Paikalla äRHäkkä

  • Hero Member
  • Viestejä: 713
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #30 : Maaliskuu 01, 2024, 10:04:31 »
^ Hyvä vaihtoehto siinä missä muutkin. Kukin halujensa ja tarpeidensa mukaan. Ja tietty lompakon. Pitäkäähän kivaa ja kokeilkaa peiton alla temmeltämistä, se tuntuu olevan harvinaista kinkyä tällä saralla. ;)
Aika rohkeaa menoa, jos ihan peiton alla. Ei kai sentään pimeässä?

Senkin pervo :laught:
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Sapho

  • Jr. Member
  • Viestejä: 95
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #31 : Maaliskuu 04, 2024, 21:05:43 »
Eipä ole yksikään palveluntarjoaja vielä kysynyt mun mittoja. Lähinnä on kiinnostanut milloin, miten pitkään ja mitä palveluita haluan. Usein näkee ilmoissa, että vain suomalainen, valkoinen mies kelpaa, mutta viestitellessä ihan pari vain on kansalaisuutta kysellyt.

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #32 : Maaliskuu 05, 2024, 06:25:38 »
Ite oon 125 kg, eli reilumman kokoinen mies täällä. Vanhojen tuttujen kanssa homma sujuu hyvin. Uusilta varmistelen, että onhan hänelle ok tavata isompaa miestä. Välillä näen jo ilmotuksessa maininnan, että ot ei halua tavata vatsakkaita miehiä. Osaan heihin samantien olla ottamatta yhteyttä turhaan.

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #33 : Maaliskuu 07, 2024, 22:53:44 »
Mua kiinnostaa aina tää asetelma kun olen keskiverto naista lyhyempi 🤔 mut voinko olla sitten jollekkin isommalle miehelle ”hankala käyttää” 🥲
Lyhyesti sanottuna et ole "hankala käyttää" kaikkea muuta
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Laurentzia

  • Newbie
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #34 : Huhtikuu 18, 2024, 13:28:50 »
Miulla yli 22v exän kanssa kokemusta yli 35cm pituuseron kanssa. Että kyllähän sitä varmaan niskaan on ehtinyt tulla kulumaa, mutta ei se silti ole menoa ja pusuttelua/halittelua koskaan haitannut. Ja kummankin elopaino seikkaili tuossa ajassa +/- 70 kiloa. Kaikki asennot eivät olleet niin helppoja kun oltiin kummatkin yli +130kg kuten ratsastus ei luonnistunut tai pystyasennossa pylsiminen. Tämän kokemuksen mukaan en ole kyllä asettanut mitään kokorajoitteita omiin ilmoituksiin, vaan toivotan tervetulleeksi kaikenkokoiset.
Niin ja on siis itse todellakin sellainen pyöreä pygmi - oikea taskupommi. Kun ei voi taskuraketista mennä kokoluokassa XL (156cm/90kg)  ;D

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1166
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #35 : Huhtikuu 18, 2024, 13:38:04 »
Miulla yli 22v exän kanssa kokemusta yli 35cm pituuseron kanssa. Että kyllähän sitä varmaan niskaan on ehtinyt tulla kulumaa, mutta ei se silti ole menoa ja pusuttelua/halittelua koskaan haitannut. Ja kummankin elopaino seikkaili tuossa ajassa +/- 70 kiloa. Kaikki asennot eivät olleet niin helppoja kun oltiin kummatkin yli +130kg kuten ratsastus ei luonnistunut tai pystyasennossa pylsiminen. Tämän kokemuksen mukaan en ole kyllä asettanut mitään kokorajoitteita omiin ilmoituksiin, vaan toivotan tervetulleeksi kaikenkokoiset.
Niin ja on siis itse todellakin sellainen pyöreä pygmi - oikea taskupommi. Kun ei voi taskuraketista mennä kokoluokassa XL (156cm/90kg)  ;D

Siis luenko oikein, että lähes neljännesvuosisadan jaksoit kimpassa ex-ukkosi kanssa, joka liikkui miehen mitoissa 120cm ja 130kg (+/- 70 kiloa)?
Respect  ;)
You and me, part-time lovers

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2621
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #36 : Huhtikuu 18, 2024, 14:18:06 »
Aika roimasti paino noussut viime syksystä kun painoin alle satasen. Nyt puntari näyttää 109kg. Tällaista tää on tämä vegaanin elämä. 😄
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Laurentzia

  • Newbie
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #37 : Huhtikuu 18, 2024, 18:23:55 »


Siis luenko oikein, että lähes neljännesvuosisadan jaksoit kimpassa ex-ukkosi kanssa, joka liikkui miehen mitoissa 120cm ja 130kg (+/- 70 kiloa)?
Respect  ;)

Hahah, juuri näin. Lähes kaksimetrinen ukko oli hän 🤭

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1166
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #38 : Huhtikuu 18, 2024, 21:34:40 »


Siis luenko oikein, että lähes neljännesvuosisadan jaksoit kimpassa ex-ukkosi kanssa, joka liikkui miehen mitoissa 120cm ja 130kg (+/- 70 kiloa)?
Respect  ;)

Hahah, juuri näin. Lähes kaksimetrinen ukko oli hän 🤭

Aivan, no näinhän se tietysti oli!
You and me, part-time lovers

Paikalla äRHäkkä

  • Hero Member
  • Viestejä: 713
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Isohkot äijät
« Vastaus #39 : Huhtikuu 18, 2024, 22:59:38 »
Aika roimasti paino noussut viime syksystä kun painoin alle satasen. Nyt puntari näyttää 109kg. Tällaista tää on tämä vegaanin elämä. 😄

Lopeta se salilla patsastelu niin pääset taas neuvolapainoihin. Varsinkin prässi tuottaa helposti epätoivottuja lisäkiloja.  ;D
Päivän moka vielä tekemättä?