Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
IirisFIN
Hattrick:
--- Lainaus käyttäjältä: PradBitt - Elokuu 19, 2023, 17:25:06 ---Ei persaukisille ;D
Muistaakseni paneskelut;
30min 200€
45min 300€
1h 400€
Ja hieronnat vähän halvemmat. Pillua pääsee nuolemaan kelmun läpi, jos siitä tykkää.
--- Lainaus päättyy ---
Perhana. Ilman kelmua pitäis kyllä saada. Se siitä sitten
naut1skelija:
--- Lainaus käyttäjältä: PradBitt - Elokuu 19, 2023, 17:25:06 ---Ei persaukisille ;D
Muistaakseni paneskelut;
30min 200€
45min 300€
1h 400€
Ja hieronnat vähän halvemmat. Pillua pääsee nuolemaan kelmun läpi, jos siitä tykkää.
--- Lainaus päättyy ---
Sinänsä 30min ei ole kuin "50e" kalliimpi kun normi suomihupakko, mutta kun hinnoissa ei ole yleisen tyypillistä ns lisäaikaalea niin noi vähänkään pitemmät ajat kyllä kertaantuu aika merkittävästi... Siis ainakin siitä näkökulmasta, että jos esim 250e alkaa tuntia liian kalliilta sijoitukselta hupakointi kokemuksesta. pillukelmu tossa nyt ehkä eniten omalla kohdalla nyppii. Mulle on ihan fine että huputetaan veijari, mut kyllä nuolemisesta katoaa liikaa ainakin ajatuksen tasolla jos siihen joku rätti pitää laittaa väliin. Silti on kyllä jossain vaiheessa varmaan käytävä vierailulla.
PradBitt:
Niin.. Olen siis käynyt ja en nyt hintojen lisäksi mitenkään dissanut mielestäni? Vähän siis kalliimman puoleinen tolla palvelulla lähinnä.
Huipppumimmi siis muuten, ite kyllä tykkään piĺlua nuolla ilman kelmuja ja tässä se ei onnistunut. Ei jatkoon, myöskin luonne vähän outo tai sekava 🤪
IirisFIN:
Kiitos rapsoista. ❤️ Kiva, että tää ketju on herännyt henkiin!
Outo - lapsesta asti tätä kuullut joten uskon sen. Sekava - no aivan takuuvarmasti sitäkin. 😁
Mutta ehdotan, että tästä Iiris ja kelmu-aiheesta voisi aloittaa oman langan, jotta kokemukset saisi ansaitsemansa tilan!
naut1skelija:
--- Lainaus käyttäjältä: PradBitt - Elokuu 22, 2023, 05:37:57 ---Niin.. Olen siis käynyt ja en nyt hintojen lisäksi mitenkään dissanut mielestäni? Vähän siis kalliimman puoleinen tolla palvelulla lähinnä.
Huipppumimmi siis muuten, ite kyllä tykkään piĺlua nuolla ilman kelmuja ja tässä se ei onnistunut. Ei jatkoon, myöskin luonne vähän outo tai sekava 🤪
--- Lainaus päättyy ---
en ottanutkaan dissailuna, vaan analysoin yleisesti tuota hintahaitaria ja kommenttia siitä että ei persaukisille, että jos ei pidä esim 30min 150e hintaa liian kalliina, ja neito näyttää mielestään tosi ihanalta, niin ei mulla kyllä se lisä 50e olis este kokemukselle. Mut sitten taas jos tykkäisin esim aina käydä 2h visiitillä, ja se oiskin esim 400e sijaan 800e, niin ymmärtäisin että tuossa kohtaa alkaa olemaan jo aika merkittävä lisäsijoitus ihan noin euromääräisesti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta