Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

IirisFIN

<< < (3/3)

Vieras1678:
En ole ymmärtänyt oikein eroottisen hieronnan päälle ennenkuin Iiris laskeutui nakuna selkäni päälle maatessani sängyllä hieman ensitreffiä jännittäen. Sovimme tapaamisen aluksi hierontakäynniksi mutta pitkään ei mennyt kun selälleni mentyäni kysyi tarkempia rajoja intiimialueista joille ei saisi koskea. Meidän tapauksessa aikuinen keskustelu ja sympatiat veikin nopeasti palvelusopimuksen päivitykseen ja olimme toistemme kimpussa täysillä. Pitkään olen seurannut Iiriksen juttuja hänen ystäväverkostossaan ja hyvä mieli jäi ensitapaamisesta. Tantrajoogan opiskelut ei varmasti mene hukkaan kun on näin hyvät lähtökohdat tehdä toiselle hyvää👍

Veriappelsiini:
Mieletön puolituntinen  Iiriksen kanssa takana. Jalat on edelleen ilmassa ja hymy korvissa.

Iiris ei hermostunut, vaikka ajan sopiminen meni pahasti säätämiseksi. Lopulta sopiva hetki löytyi.

Ainoat virheet olivat minun tekemiä ja ne olivat liian lyhyt aika ja peppuseksistä tinkiminen. Toisaalta jäipähän paljon odotettavaa seuraavaan tapaamiseen!

Iiris oli kuunnellut mun toiveet täydellisesti ja muutenkin kemiat kohtasivat uskomattoman hyvin!  Oli kyllä kiimaista ja hikistä menoa! 😅 Ja olin huomaavinani Iiriksenkin silmistä ja suupielistä ihan pientä, hetkellistä hyvänolontunnetta ☺️

Peppumiehenä sain puristella omaan makuun jotakuinkin täydellistä peppua, ja täytyy sanoa että myös tissit ovat aika kivasti kämmeneen sopivat!

Tapaamisen lopuksi juteltiin pitkään ja luontevasti kuin vanhan kaverin kanssa, vaikka yleensä olen salamana rappukäytävässä napittamassa paidan viimeisiä nappeja.

Iiris ei ole halvin, mutta parhaat harvoin ovat. Olisi pitänyt itsekin joustaa ensitapaamisen periaatteista ja ottaa heti pidempi tapaaminen extroilla.

Myös hieronta jäi kokematta, mutta siitä sai jo sellaisia viitteitä, että seuraavaksi se sisältyy tapaamiseen varmasti.

Kiitos Iiris, olet helmi! Kohdelkaa hyvin.

Sää perinteinen Suomen syyskuun sää, +29.

Bawee:
Siis aivan taivaallinen hieronnan saa Iirikseltä. Hän on 100% mukana siinä hetkessä ja se energia mikä hänestä säteilee sekä miten hän huomioi asiakkaan on juuri sitä mikä laittaa minut palaamaan uudelleen hänen luokse. Unohtamatta tietenkään hänen ihanaa vartaloa.
Kiitos Iiris kosketuksesi on taikaa, se energia ja rauhallisuus mikä valtaa minut kun lähden luotasi on voimaannuttavaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta