Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
IirisFIN
jhstone:
Iiriksen hierontapalvelusta onkin jo useita kehuja.
Kuten Iiris on täällä kertonut myös "full service" seksi on alkanut häntä kiinnostaa. Joten kutsuin outcall käynnille. Olihan huippu visiitti. Kuumat suudelmat alkuun, vaatteet veks. Ja huh, suikkari toimii. Lisäksi Iiris tykkää et häntä kosketaan, ja myös kertoo ne parhaat paikat js tavat koskea.
Lopuksi mun lemppari, eli 테이블 😉
Iiriskin tuntui siitä tykkäävän.
Naapuri: IirisFIN
IirisFIN:
Kiitos, oli todella hauskaa ja sun luona oli lisäksi niin kiva tunnelma! 🥰 Mutta luulen, että 30 min on jatkossa meille aivan liian lyhyt aika…
Dolphin:
Iiriksen lupaukset aistikkaasta herkkyydestä ja taitavasta seksuaalienergioita vapauttavasta kosketuksesta pääsivät toden teolla testiin. Stressin vuoksi oma seksuaalinen yhteyteni vaikutti olevan hieman kadoksissa ajankohtana johon tapaamista olin tiedustellut, joten olin kahden vaiheilla ajanvarauksen kanssa. Intuitiota kuunnellen rohkaistuin lopulta varaamaan 1h tapaamisen, toivoen rentouttavaa ja elvyttävää hierontaa ja hitaan nautiskelevaa GFE-tyylistä seksiä.
Saavuttuani tunnelma oli rento ja luonnollinen heti ensi hetkestä. Hieronnan alussa kuulin itseni yhä epäröivän. Mutta kuin huomaamatta koin rentouden ja nautinnon ottavan valtaa. Kuulostelin hiljaa ja nautin Iiriksen kosketuksista ja taidokkaan notkeista liikkeistä, body to body -hieronnasta. Iiriksen käsittelyssä oloni todella elpyi ja olin pian valmis suunnitelman seuraavaan vaiheeseen. Ja kuinka antoisalta ja aistiherkältä se tuntuikaan. Usean asennon kautta etenimme nautiskellen, ja päädyimme lopulta palkitsevaan ja ilahduttavaan loppuhuipennukseen.
Mukavien keskusteluiden jälkeen oli aika halata hyvästiksi ja poistuin kauniiseen kesäiltaan. Havahduin hämmästyen kuinka askel olikin kevyt ja olo euforinen. Mitä olinkaan juuri kokenut. Toiveeni olivat toteutuneet täsmälleen, ja ylittyneetkin. Iiris todella on kaunis ja ihastuttava persoona ja tekee tätä taidolla ja rakkaudesta lajiin. Vahva suositus. Uusinta kiehtoo ehdottomasti, ja sopiva ajankohta onkin jo mietinnässä. 😊
Hattrick:
Tää on kyllä kuvien perusteella yksi kuumimmista naisista mitä tiedän. Ja nuo silmät! :inlove: Millainen mahtaa olla hintataso🤔
PradBitt:
Ei persaukisille ;D
Muistaakseni paneskelut;
30min 200€
45min 300€
1h 400€
Ja hieronnat vähän halvemmat. Pillua pääsee nuolemaan kelmun läpi, jos siitä tykkää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta