Keskustelua paikkakunnittain > Tampere
Suihinotto
Kyybel:
Vanhanliiton herranen aika kun tämä keskustelu on lähtenyt mielenkiintoisille raitelle👍🏼👍🏼👍🏼
Idiootti:
No, kun nyt muutenkin sivuraiteella ollaan jo, voin kertoa... 8)
Kabanossia tai Wilhelmia pystyy puremaan. Tai nuolemaan, jos ei ole nälkä.
Mutta jos se käyrä on juurestaan kiinni jossain, varsinkin jossain karvaisessa, niin... Anteeksi, että olen nykypäivään liian rajoitteinen. ???
Kyybel:
^ No en kyllä tiedä tuosta rajoitteneisuudesta jos kerta Kabanossia nuolet jos ei ole nälkä...ehkä siinä on jokin syvempi ajatus?
Idiootti:
--- Lainaus käyttäjältä: Kyybel - Syyskuu 22, 2023, 21:13:51 ---^ No en kyllä tiedä tuosta rajoitteneisuudesta jos kerta Kabanossia nuolet jos ei ole nälkä...ehkä siinä on jokin syvempi ajatus?
--- Lainaus päättyy ---
Metafora?
Jousimies2012:
--- Lainaus käyttäjältä: jarijari - Syyskuu 20, 2023, 10:46:27 ---Kangasalan aamuinen, oliko suostuvainen pano hommaan, oliko minkä näköinen ja oloinen, voit laittaa yv. jos ehdit ja viitsit?
--- Lainaus päättyy ---
Vastaan vaikka minulta ei kysyttykään, mukavan näköinen ja oloinen. Ei halunnut panohommia vaan tarjosi ainoastaan suikkaria.
Siinä oli hyvä 👍
Mielestäni homojutut voidaan jättää tässä väliin, mukana Miespuolinen PT joka tarjoaa palveluita kaikille 🙏🏽
Ihan kuten monet Naispuoliset PT:t tarjoaa palveluita molemmille sukupuolille.
Mielestäni turhaa kumpaakaan mollata.
Otetaan mukaan nuolemishomma sitten samalla 😜
Mä ”opettelen” sitä, suosituksia hyvistä Opettajista?
Monta hyvää Suikkaria saanut Tampereen seudulla ja ulkopuolella, nimiä ei kannata sanoa koska ovat minun mielipiteitä.
Ja heillä riittää vientiä ilman ”mainosta”.
Uskon että tässäkin keskustelussa mukana olevat ovat hyviä 👍
Joten palataanko takaisin aiheeseen ja unohdetaan makkarat…
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta