Keskustelua paikkakunnittain > Tampere

Suihinotto

<< < (9/32) > >>

JuliaK:
^ Jep, koitetaan pysyä aiheessa

velihopea:

--- Lainaus käyttäjältä: JulianMiesNokia - Syyskuu 22, 2023, 20:18:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Blain - Syyskuu 22, 2023, 20:12:14 ---Koet siis kaikessa ylimielisyydessäsi olevasi asemassa, jossa voit kyseenalaistaa minun seksuaalisuuteni?

Lisäksi pidät meitä samanlaisina ja olet varma, että minäkin olen homo? Vain, koska en ole kokeillut?
Tuokin muuten vain ja ainoastaan sinun olettamus.

Ylennät myös itsesi muiden yläpuolelle vertaamalla minua lapseen?

Vain, koska olen varma, etten halua imeä munaa enkä halua, että mies sitä imee?

Ihan pätevä suoritus.
Erikoispojot lapsien ottamisesta mukaan seksifoorumin keskusteluun.

Syömisen vertaaminen seksuaaliseen suuntautumiseen...hohhoijaa.

Ja joku vielä ihmettelee, miksi ihan kaikki ei välitä liiemmin homoista...
Miksiköhän?

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos mussukka. :inlove: Nautin tästä kun foorumilaiset itse todistavat lauseeni oikeiksi.... Ja onnittelut. Voitit perheemme sisäisen vedon siitä kuka mokaa itsensä pahimmin tässä keskustelussa. Oikein hyvää syksyn jatkoa sinulle ja homoista puheen ollen on minulla naisasiakkaitakin. Kuinkas sinulla?

--- Lainaus päättyy ---

Etpä nyt Julian miehimys tällaisilla kiukutteluilla ainakaan vähemmistöllenne tai ns. perheellenne lisää myönteistä julkisuutta saa, pikemminkin pistää kiertämään kaukaa.

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: Blain - Syyskuu 22, 2023, 20:12:14 ---Koet siis kaikessa ylimielisyydessäsi olevasi asemassa, jossa voit kyseenalaistaa minun seksuaalisuuteni?

Lisäksi pidät meitä samanlaisina ja olet varma, että minäkin olen homo? Vain, koska en ole kokeillut?

Ihan pätevä suoritus.

Miksiköhän?

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos mussukka. :inlove: Nautin tästä kun foorumilaiset itse todistavat lauseeni oikeiksi.... Ja onnittelut. Voitit perheemme sisäisen vedon siitä kuka mokaa itsensä pahimmin tässä keskustelussa. Oikein hyvää syksyn jatkoa sinulle ja homoista puheen ollen on minulla naisasiakkaitakin. Kuinkas sinulla?

--- Lainaus päättyy ---
Seksuaalivähemmistöjen edustajat muistuttavat kaltaisiani enemmistöön kuuluvia että kunnioittaisimme suuntautumistaan ja ominaisuuksiaan. Olen tämän pitänyt visusti mielessä. Kuitenkin kunnioitus pitää mielestäni ansaita ja sen on toimittava molempiin suuntiin. Joten ei ole ok että homomies alkaa vittuilemaan meille heteroille ketjussa. Tai jos tuolle tielle lähdetään, lupaan sanoa takaisin homoille aivan yhtä ala-arvoiseen tyyliin takaisin. Tätäkö foorumilla kaivataan?

Jantteri79:

--- Lainaus käyttäjältä: velihopea - Syyskuu 23, 2023, 03:29:32 ---

Ihan pätevä suoritus.

Miksiköhän?

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Etpä nyt Julian miehimys tällaisilla kiukutteluilla ainakaan vähemmistöllenne tai ns. perheellenne lisää myönteistä julkisuutta saa, pikemminkin pistää kiertämään kaukaa.

--- Lainaus päättyy ---

Ihmetellyt kans tätä paria, kun ovat kovia melskaamaan aiheeseen kuin aiheeseen.. Kertoohan se toki jostain, kun täällä ehtii kokoajan päivystään ja kommentoimaan.. innolla odotan P****myrskyä kommentoinnistani.. ihan galluppina, onko muut huomannut samaa? Enkä puhu osiosta tampere, vaan koko forkka..

Waverunner:
Ei kerta hom............ :-*

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta