Keskustelua paikkakunnittain > Tampere

Suihinotto

<< < (7/32) > >>

Blain:

--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Syyskuu 22, 2023, 18:22:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: JuliaK - Syyskuu 22, 2023, 17:48:05 ---^ Tämä. Suosittelen lämpimästi kaikille myös saman sukupuolen kanssa kokeilua, sekä antavana että vastaanottavana. Siinä oppii kummasti ymmärtämään eräitäkin pointteja tästä suosikkihommasta😍
Eikä seksuaalinen suuntaus ole mikään este, saa heterotkin kokeilla eri asioita... Ja kolmannesta nollaa vai miten se oli...?

--- Lainaus päättyy ---
Mikäpäs siinä jos se kenelle vain sopii. Itselleni täysin mahdottomuus ns tekemätön paikka. En todellakaan halua loukata ketään millään tavalla mutta ajatus miehen kanssa olemisesta on minulle vastenmielinen.

--- Lainaus päättyy ---

Sama mulla.

Nuoremmat voi kokeilla, mä olen niin perinteinen vanhan liiton heteromies kuin vaan voi olla.

Niin dinosaurus, että tykkään niistä vanhan liiton naisista. Tiiättekö? Ne, joilla on kohtu*

*= pöllitty Ricky Gervaisilta

JulianMiesNokia:

--- Lainaus käyttäjältä: Blain - Syyskuu 22, 2023, 18:31:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Syyskuu 22, 2023, 18:22:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: JuliaK - Syyskuu 22, 2023, 17:48:05 ---^ Tämä. Suosittelen lämpimästi kaikille myös saman sukupuolen kanssa kokeilua, sekä antavana että vastaanottavana. Siinä oppii kummasti ymmärtämään eräitäkin pointteja tästä suosikkihommasta😍
Eikä seksuaalinen suuntaus ole mikään este, saa heterotkin kokeilla eri asioita... Ja kolmannesta nollaa vai miten se oli...?

--- Lainaus päättyy ---
Mikäpäs siinä jos se kenelle vain sopii. Itselleni täysin mahdottomuus ns tekemätön paikka. En todellakaan halua loukata ketään millään tavalla mutta ajatus miehen kanssa olemisesta on minulle vastenmielinen.

--- Lainaus päättyy ---

Sama mulla.

Nuoremmat voi kokeilla, mä olen niin perinteinen vanhan liiton heteromies kuin vaan voi olla.

Niin dinosaurus, että tykkään niistä vanhan liiton naisista. Tiiättekö? Ne, joilla on kohtu*

*= pöllitty Ricky Gervaisilta

--- Lainaus päättyy ---

Toi vanhan liiton heteromies on hauska termi. Sitä itsekin olin yli 40 v ennen kuin ensimmäisen kerran imin munaa. Sen jälkeen on lähinnä vituttanut kun en kokeillut aikaisemmin. Tää on vähän sama kun "En oo ikinä syönyt texmexiä - se on kamalaa enkä maista nytkään..." tai "Ei sipulia voi syödä. Ootko maistanut? En mutta ei voi syödä" Näinhän lapset toimivat.  :laught:

Blain:
Koet siis kaikessa ylimielisyydessäsi olevasi asemassa, jossa voit kyseenalaistaa minun seksuaalisuuteni?

Lisäksi pidät meitä samanlaisina ja olet varma, että minäkin olen homo? Vain, koska en ole kokeillut?
Tuokin muuten vain ja ainoastaan sinun olettamus.

Ylennät myös itsesi muiden yläpuolelle vertaamalla minua lapseen?

Vain, koska olen varma, etten halua imeä munaa enkä halua, että mies sitä imee?

Ihan pätevä suoritus.
Erikoispojot lapsien ottamisesta mukaan seksifoorumin keskusteluun.

Syömisen vertaaminen seksuaaliseen suuntautumiseen...hohhoijaa.

Ja joku vielä ihmettelee, miksi ihan kaikki ei välitä liiemmin homoista...
Miksiköhän?

JulianMiesNokia:

--- Lainaus käyttäjältä: Blain - Syyskuu 22, 2023, 20:12:14 ---Koet siis kaikessa ylimielisyydessäsi olevasi asemassa, jossa voit kyseenalaistaa minun seksuaalisuuteni?

Lisäksi pidät meitä samanlaisina ja olet varma, että minäkin olen homo? Vain, koska en ole kokeillut?
Tuokin muuten vain ja ainoastaan sinun olettamus.

Ylennät myös itsesi muiden yläpuolelle vertaamalla minua lapseen?

Vain, koska olen varma, etten halua imeä munaa enkä halua, että mies sitä imee?

Ihan pätevä suoritus.
Erikoispojot lapsien ottamisesta mukaan seksifoorumin keskusteluun.

Syömisen vertaaminen seksuaaliseen suuntautumiseen...hohhoijaa.

Ja joku vielä ihmettelee, miksi ihan kaikki ei välitä liiemmin homoista...
Miksiköhän?

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos mussukka. :inlove: Nautin tästä kun foorumilaiset itse todistavat lauseeni oikeiksi.... Ja onnittelut. Voitit perheemme sisäisen vedon siitä kuka mokaa itsensä pahimmin tässä keskustelussa. Oikein hyvää syksyn jatkoa sinulle ja homoista puheen ollen on minulla naisasiakkaitakin. Kuinkas sinulla?

Vieras1503:
Aikamoista hassupostailua. Onkohan jollain ollut taas likaa jo tulipalloja lasin pohjalla tänään

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta