Treen Gentleman kirjoitti:
"
Parinkin pitkäaikaisen vakkarin kanssa on käynyt siten, että ihan jokaisella kerralla orkku ei olekaan irronnut. Vahvasti siis uskon, että niillä muilla kerroilla se on oikeastikin toteutunut.".
Näin.
Lisään vielä, että itse olen ollut varsin aktiivinen kaveri tällä rintamalla ennen avioliittoa, avioliitossa ja nyt myös avioliiton ulkopuolella. Edellinen, koko lause jopa vähättelyä.
Joka kerta ei ole päättynyt petikaverin orgasmiin, niin itseriittoinen en sentään ole.
Mutta takuuvarmasti tiedän, milloin kumppani saa.
Sen verran on naisia (ja naisen anatomiaa/toimintaa kliimaksin keskellä) opittu tuntemaan vuosikymmenten kestäneellä kielihoitouralla.
Ei nämä mitään uskonasioita ole.
Juu näin minäkin uskoin kymmenien vuosien kokemuksella ennen kuin tutustuin alaan ja useisiin palveluntarjoajiin myös tiskin toiselta puolen paremmin. Mutta hyvillä olette sitten käynyt. Elämä ei vaan joskus ole niin selkeää...
Pääasia on varmaan itsensä huijaaminen.
Turskat haluaa uskoa tiettyihin juttuihin ja näin se vain on.
Koska lukutaidon kanssa on jälleen selkeitä ongelmia, toistetaan:
Ei nämä mitään uskonasioita ole.
Toisin kuin jotkut tuntuvat kuvittelevan, ei se naisen orgasmi ole mitenkään ihmeellinen ja mystinen asia.
Keskittyy hetken muuhun kuin omaan kaluunsa, niin SnakeEaterkin sen voisi kerran eläissään nähdä.
Mutta sehän olisi jo ihan liikaa vaadittu? Keskittyä muihin kuin itseensä?
Mä olen vaimolleni antanut suullisesti huippuja sen 19 vuotta, keskimäärin joka kolmas ilta.
Jos tuossa ajassa ei opi naisesta lukemaan niitä nyansseja, kun huippu on käsillä...
Niin, ehkä valtaosa miehistä ei vain osaa.
Noilla opeilla, hiukan partnerista riippuen, pääsee aika pitkälle ot:n kanssa.
Todistan sen mielelläni, ilmaiseksi tietty😉😁