^
Mielenkiintoista. Minulla ei ole yhtään muistoa viisivuotiaasta.
Mun ihan ensimmäiset hämärät muistoni ovat ajalta kun olin 1-vuotias. Tosin ne eivät sentään ole mitään seksuaalisuuteen liittyviä.
Ensimmäisiä seksuaalissävytteisiä fantasioita minulla oli jo silloin 5-vuotiaana. Ne voimistuivat esikouluiässä. Ala-asteen ekalla luokalla meillä oli mun parhaan ystävän kanssa, joka oli tyttö myöskin, seksileikkejä. Leikittiin, että harrastettiin seksiä. Minä jouduin aina olemaan mies. 🙄
Kerran iltapäiväkerhossa olimme keksineet kokeilla saksiasentoa ilman housuja vessassa. Tietysti tuli joku sähkökatko kesken kaiken ja valot pimeni. Siinä sitten soperrettiin pimeässä vessassa lukitun oven takaa kerhon ohjaajalle, ettei me voida tulla täältä ulos, kun ei meillä ole housuja jalassa! 🤣
Samaisessa iltapäiväkerhossa yksi poika, johon olin kovasti ihastunut, yritti kuristaa mut kaulaliinalla, koska olin kehdannut ilman hänen lupaansa pussata häntä poskelle. Olin siinä seinää vasten kuristusotteessa kun kerhon ohjaaja onneksi huomasi tilanteen ja tuli väliin. Muuten en tiedä, miten olis käynyt, muistan, että alkoi tuntua erittäin karsealta se.
...Ja ajatukset ne pomppivat jälleen kuin kiimaiset pupuset ja pyörivät kuin puolukka pillussa.