Minä saan Sepiltä aina vaikka mitä kivaa, ison kigun lisäksi. Se on vähän kun Joulupukki aina kun tulee lahjoineen. Jos Sepi ei kävisi, niin pitäisi mennä vaatekauppaan tai kävellä alasti.
Uutiset:
Mitäs turskat, oletteko saaneet lahjoja hupsukoilta..mä olen😁
Mitäs turskat, oletteko saaneet lahjoja hupsukoilta..mä olen😁
Mä en lahjoja ole antanut vaan joka kerta isomman summan rahaa mitä on pyydetty ajatuksella että sillä saa sitten PT ostaa itselleen jotakin sopivaa.
Olenko ollut ihan hakoteillä tässä lahja asiassa?
Suklaata on tuotu joskus ja kerran kukkia, kerran yks toi torilta rasian mansikoita (kesällä). Vaatteita (ja parit kengät) oon kans saanut/mulle on maksettu (parit stringit, verkko stay-upit, sisäkköasu, sellainen vaaleenpunanen hepene homma). Joskus harvoin jotku tipannut vähän.
Saa mulle tuoda lahjoja, mutta ei se mikään vaatimus ole. Ele on ihana, mutta en toki haluaisi mitään sellasta millä en ''tee mitään'' (esim. alkoholi, koska en juo) niin multa voi vaikka pyytää listan halutessaan tai kysyä mille ois tarvetta tms, ja sellainen keskustelu ei tietenkään sido mihinkään. Eli saa sitten itse asiakas arpoa haluaako jotain tuoda joskus
...lahjakortit toimii hyvin muutama esimerkki mitkä toimii itelle: Sinful, Cubus, Lindex, Andreea Preda, S-Ryhmä, Hankkija, Motonet, Musti ja Mirri.. ekana tulivat mieleen
^ vink vink?
Mulle sopii lahjakortit fitnesstukkuun tai vastaavaan. Taikka 4-5kg proteiinijauhoämpäri tai säkki.
Mä voisin ottaa jonkun saaren tropiikista luksus huviloineen ja maksettuine ylläpitoineen about seuraavaksi 30v ajaksiMinä en halua tuollaista. Eli jos jollakin on tuollainen ja ajatuksena poislahjoittaa niin anna vääräleuka2lle, ei minulle.