Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Liikuntarajoitteisille/vammaisille seksi palveluita?  (Luettu 24668 kertaa)

Poissa Morjens

• Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Liikuntarajoitteisille/vammaisille seksi palveluita?
« Vastaus #40 : tänään kello 07:51:36 »
Nerahan ei siis tarkoittanut, että vammaisilla pitäisi olla oikeus saada seksiä toisen ihmisen kanssa, vaan oikeus tulla avustetuksi oman seksuaalisuuden toteuttamisessa. Eli googlaa vaikka "avusteinen seksi".

Olen nähnyt sen keinudokumentin joskus.

Ei kuitenkaan toteudu yhdenvertaiset seksuaalioikeudet, jos vammasille tarjotaan ilmaista handjobia. Ne miehet jotka ei saa naisen kosketusta muuten kun rahalla joutuvat maksamaan samasta palvelusta.
Tietysti jos seksuaaliavustaja on mies, niin asia on lähempänä sitä mitä pitäisi.

Et edelleenkään tajua, mistä tässä on kyse.

En nyt siihen ota kantaa, että onko se oikein vai väärin.
Ainoastaan siihen toteutuuko seksuaalioikeudet yhdenmukaisesti.
Vitulla päähän ja viheltää huulet.

Poissa Jimmy-setä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #41 : tänään kello 07:58:35 »
Nerahan ei siis tarkoittanut, että vammaisilla pitäisi olla oikeus saada seksiä toisen ihmisen kanssa, vaan oikeus tulla avustetuksi oman seksuaalisuuden toteuttamisessa. Eli googlaa vaikka "avusteinen seksi".

Olen nähnyt sen keinudokumentin joskus.

Ei kuitenkaan toteudu yhdenvertaiset seksuaalioikeudet, jos vammasille tarjotaan ilmaista handjobia. Ne miehet jotka ei saa naisen kosketusta muuten kun rahalla joutuvat maksamaan samasta palvelusta.
Tietysti jos seksuaaliavustaja on mies, niin asia on lähempänä sitä mitä pitäisi.

Et edelleenkään tajua, mistä tässä on kyse.

En nyt siihen ota kantaa, että onko se oikein vai väärin.
Ainoastaan siihen toteutuuko seksuaalioikeudet yhdenmukaisesti.
Vammaisille ei olla tarjoamassa ilmaista handjobia ja tämä on se kohta, jota et ymmärrä.

Poissa Anniina

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #42 : tänään kello 07:58:54 »
Kukaan vammainen ei ole saanut, eikä tule saamaan valtiolta ilmaista hadjobia.

Jonkinlainen rima on kyllä alitettu, jos ollaan kateellisia vammaisen saamasta henkilökohtaisesta avustajasta.  ::) (joka ojentaa vammaiselle dildon, jotta tämä voisi toteuttaa seksuaalisuuttaan.)
Onlyfans. Kallio 11.-12.5. ja muut keikat kalenterissa.

Poissa Morjens

• Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #43 : tänään kello 08:19:11 »
Mikä kateus?
Tottakai voi ojentaa dildon tai antaa jonkun laitteen millä voi masturboida.
Jos siis fyysistä "avustamista" ei tapahdu, niin sitten olen käsittänyt väärin.
Vitulla päähän ja viheltää huulet.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #44 : tänään kello 08:42:36 »
Mika Luttisen (impaled nazarene) sanoja lainaten...tai no, antaa olla.
Runopoikia & Runkkareita

Poissa M46Tre

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #45 : tänään kello 15:19:09 »
Anniina on väärässä. Toisille vammaisille pitää tosiaankin tarjota se käsihoito tai itse työnnellä dildoa, koska he eivät kykene itse kiihottamaan itseään. Kyse on siis selvästi aktiivisesta seksipalvelusta, jota voi verrata seksin myymiseen. Jos vammaisella ei ole partneria tai partneri on yhtä huonolla toimintakyvyllä varustettu, niin avustajan pitää olla melkoisen aktiivinen seksinharjoittamisessa.

Itse nostan hattua niille avustajille, jotka tähän suostuvat, koska seksuaalisuus on tärkeä osa ihmisen elossa. Samalla en pitäisi huonona ajatuksena, jos yksinäisille miehille annettaisiin valtion toimesta seksuaaliterapiaa, johon kuuluisi jonkintasoinen kosketus haluamaltaan sukupuolelta. Tällä voisi olla mielenterveydellisesti kuntouttava vaikutus. Prosessi voisi mennä vaikka niin, että tk lääkärillä kerrot ongelmasta ja hän ohjaa seksuaaliterapeutille, joka sitten toimii itse suorittajan tai ohjaa sopivalle palveluntuottajalle. Tuosta voisi valtio määrittää sopivan korvauksen, josta apua saava maksaisi omavastuun. Vihreät voisi ottaa kopin tästä asiasta ja lähteä ajamaan jotain tämän tyylistä Suomeen.