Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Liikuntarajoitteisille/vammaisille seksi palveluita?  (Luettu 25061 kertaa)

Poissa Morjens

• Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Liikuntarajoitteisille/vammaisille seksi palveluita?
« Vastaus #40 : Toukokuu 09, 2026, 07:51:36 »
Nerahan ei siis tarkoittanut, että vammaisilla pitäisi olla oikeus saada seksiä toisen ihmisen kanssa, vaan oikeus tulla avustetuksi oman seksuaalisuuden toteuttamisessa. Eli googlaa vaikka "avusteinen seksi".

Olen nähnyt sen keinudokumentin joskus.

Ei kuitenkaan toteudu yhdenvertaiset seksuaalioikeudet, jos vammasille tarjotaan ilmaista handjobia. Ne miehet jotka ei saa naisen kosketusta muuten kun rahalla joutuvat maksamaan samasta palvelusta.
Tietysti jos seksuaaliavustaja on mies, niin asia on lähempänä sitä mitä pitäisi.

Et edelleenkään tajua, mistä tässä on kyse.

En nyt siihen ota kantaa, että onko se oikein vai väärin.
Ainoastaan siihen toteutuuko seksuaalioikeudet yhdenmukaisesti.
Vitulla päähän ja viheltää huulet.

Poissa Jimmy-setä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #41 : Toukokuu 09, 2026, 07:58:35 »
Nerahan ei siis tarkoittanut, että vammaisilla pitäisi olla oikeus saada seksiä toisen ihmisen kanssa, vaan oikeus tulla avustetuksi oman seksuaalisuuden toteuttamisessa. Eli googlaa vaikka "avusteinen seksi".

Olen nähnyt sen keinudokumentin joskus.

Ei kuitenkaan toteudu yhdenvertaiset seksuaalioikeudet, jos vammasille tarjotaan ilmaista handjobia. Ne miehet jotka ei saa naisen kosketusta muuten kun rahalla joutuvat maksamaan samasta palvelusta.
Tietysti jos seksuaaliavustaja on mies, niin asia on lähempänä sitä mitä pitäisi.

Et edelleenkään tajua, mistä tässä on kyse.

En nyt siihen ota kantaa, että onko se oikein vai väärin.
Ainoastaan siihen toteutuuko seksuaalioikeudet yhdenmukaisesti.
Vammaisille ei olla tarjoamassa ilmaista handjobia ja tämä on se kohta, jota et ymmärrä.

Poissa Anniina

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #42 : Toukokuu 09, 2026, 07:58:54 »
Kukaan vammainen ei ole saanut, eikä tule saamaan valtiolta ilmaista hadjobia.

Jonkinlainen rima on kyllä alitettu, jos ollaan kateellisia vammaisen saamasta henkilökohtaisesta avustajasta.  ::) (joka ojentaa vammaiselle dildon, jotta tämä voisi toteuttaa seksuaalisuuttaan.)
Onlyfans. Kallio 11.-12.5. ja muut keikat kalenterissa.

Poissa Morjens

• Sr. Member
« Vastaus #43 : Toukokuu 09, 2026, 08:19:11 »
Mikä kateus?
Tottakai voi ojentaa dildon tai antaa jonkun laitteen millä voi masturboida.
Jos siis fyysistä "avustamista" ei tapahdu, niin sitten olen käsittänyt väärin.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #44 : Toukokuu 09, 2026, 08:42:36 »
Mika Luttisen (impaled nazarene) sanoja lainaten...tai no, antaa olla.
Runopoikia & Runkkareita

Poissa M46Tre

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #45 : Toukokuu 09, 2026, 15:19:09 »
Anniina on väärässä. Toisille vammaisille pitää tosiaankin tarjota se käsihoito tai itse työnnellä dildoa, koska he eivät kykene itse kiihottamaan itseään. Kyse on siis selvästi aktiivisesta seksipalvelusta, jota voi verrata seksin myymiseen. Jos vammaisella ei ole partneria tai partneri on yhtä huonolla toimintakyvyllä varustettu, niin avustajan pitää olla melkoisen aktiivinen seksinharjoittamisessa.

Itse nostan hattua niille avustajille, jotka tähän suostuvat, koska seksuaalisuus on tärkeä osa ihmisen elossa. Samalla en pitäisi huonona ajatuksena, jos yksinäisille miehille annettaisiin valtion toimesta seksuaaliterapiaa, johon kuuluisi jonkintasoinen kosketus haluamaltaan sukupuolelta. Tällä voisi olla mielenterveydellisesti kuntouttava vaikutus. Prosessi voisi mennä vaikka niin, että tk lääkärillä kerrot ongelmasta ja hän ohjaa seksuaaliterapeutille, joka sitten toimii itse suorittajan tai ohjaa sopivalle palveluntuottajalle. Tuosta voisi valtio määrittää sopivan korvauksen, josta apua saava maksaisi omavastuun. Vihreät voisi ottaa kopin tästä asiasta ja lähteä ajamaan jotain tämän tyylistä Suomeen.

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #46 : eilen kello 23:49:12 »
aina kun jengi selittää eri variaatioita tästä että joo kelakortilla peräkammarinpojille pillua mä vaan mietin että ensinnäkin miksi nimenomaan miesten seksinhimo on niin itsestäänselvästi vakava että valtion pitää tulla pelastamaan ne ressukat puutteelta, vaikka jokaisessa sukupuolessa on a) sekä ihmisiä ketkä ei saa mielestään tarpeeksi eli toisinaan edes ollenkaan seksiä b) ja samaan aikaan on myös ihmisiä jokaisessa sukupuolessa keitä ei tosiaankaan haittaa se, että he ei saa seksiä.

niinku mikä on se kriteeristö minkä perusteella terveyskeskuslääkäri arvioi että juuri nyt on niin paha tilanne että kyllä täytyy päästä heppi työntämään toisen kehoon kun ei mikään muu auta? missä vaiheessa miehistä tehtiin ihmisinä niin avuttomia että niille täytyy maksaa seksi verorahoista, ilmeisesti koska ne ei itse pysty järjestämään ihmissuhteitaan tai talousasioitaan tarpeittensa edistämiseksi?

väistämättä tuli mieleen myös orgasmikuilu eli se että merkittävän kokoinen vähemmistö naisista ei saa orgasmia harrastaessaan heteroseksiä. voisko lääkäri tarjota kartoitushaastattelun jälkeen myös näille naisille käynnin intiimihierontaan palveluntarjoajalle, joka osaa käsitellä pillua oikein?

mä en ole saanut siviilissä seksiä puoleen vuoteen, koska tiedän että suurin osa siitä mitä voisin saada olisi suoraan sanottuna ihan kamalaa, enkä todennäkösesti sais siitä kuin vitutuksen ja hiertymiä pilluun. mille tiskille voin mennä vaatimaan seksiä verorahoilla?

nyt menee niin vitun kauas jo ketjun asiasta mutta menköön, tän foorumin keskustelut kokonaisuutena on vähän turhan usein semmonen yksittäinen asia mikä saa mut miettiin et ehkä luontoäiti kuitenkin tiesi mitä se teki kun se pelas asiat niin että keskimäärin 50% uroksista lisääntyy ja loput on vaan geneettistä ylijäämää, ja ehkä ihminen jäi oman älynsä vangiks ku se yrittää korjata sitä. en muista tiedä mutta ite oon aika varma että me mentiin päin vittua kun me kiivettiin kuivalle maalle. mulla ei käy tän avautumisen jälkeen varmaan enää yhtäkään asiakasta mutta jumalauta kun on pullo natupunkkua alla ja turhautuminen päällä niin nyt ei vain enää kiinnosta.
määrittelemättömän pituisella, toivottavasti ikuisella saittitauolla. hyvää jatkoa jos ei oma riitä 👋

Poissa Morjens

• Sr. Member
« Vastaus #47 : tänään kello 00:34:30 »
aina kun jengi selittää eri variaatioita tästä että joo kelakortilla peräkammarinpojille pillua mä vaan mietin että ensinnäkin miksi nimenomaan miesten seksinhimo on niin itsestäänselvästi vakava että valtion pitää tulla pelastamaan ne ressukat puutteelta, vaikka jokaisessa sukupuolessa on a) sekä ihmisiä ketkä ei saa mielestään tarpeeksi eli toisinaan edes ollenkaan seksiä b) ja samaan aikaan on myös ihmisiä jokaisessa sukupuolessa keitä ei tosiaankaan haittaa se, että he ei saa seksiä.

niinku mikä on se kriteeristö minkä perusteella terveyskeskuslääkäri arvioi että juuri nyt on niin paha tilanne että kyllä täytyy päästä heppi työntämään toisen kehoon kun ei mikään muu auta? missä vaiheessa miehistä tehtiin ihmisinä niin avuttomia että niille täytyy maksaa seksi verorahoista, ilmeisesti koska ne ei itse pysty järjestämään ihmissuhteitaan tai talousasioitaan tarpeittensa edistämiseksi?

väistämättä tuli mieleen myös orgasmikuilu eli se että merkittävän kokoinen vähemmistö naisista ei saa orgasmia harrastaessaan heteroseksiä. voisko lääkäri tarjota kartoitushaastattelun jälkeen myös näille naisille käynnin intiimihierontaan palveluntarjoajalle, joka osaa käsitellä pillua oikein?

mä en ole saanut siviilissä seksiä puoleen vuoteen, koska tiedän että suurin osa siitä mitä voisin saada olisi suoraan sanottuna ihan kamalaa, enkä todennäkösesti sais siitä kuin vitutuksen ja hiertymiä pilluun. mille tiskille voin mennä vaatimaan seksiä verorahoilla?

nyt menee niin vitun kauas jo ketjun asiasta mutta menköön, tän foorumin keskustelut kokonaisuutena on vähän turhan usein semmonen yksittäinen asia mikä saa mut miettiin et ehkä luontoäiti kuitenkin tiesi mitä se teki kun se pelas asiat niin että keskimäärin 50% uroksista lisääntyy ja loput on vaan geneettistä ylijäämää, ja ehkä ihminen jäi oman älynsä vangiks ku se yrittää korjata sitä. en muista tiedä mutta ite oon aika varma että me mentiin päin vittua kun me kiivettiin kuivalle maalle. mulla ei käy tän avautumisen jälkeen varmaan enää yhtäkään asiakasta mutta jumalauta kun on pullo natupunkkua alla ja turhautuminen päällä niin nyt ei vain enää kiinnosta.

Minä otin ainoastaan kantaa siihen, että toteutuuko seksuaalioikeudet yhdenvertaisesti, kuten tuolla kauniisti maalailtiin.

Poissa basti

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #48 : tänään kello 00:53:12 »
missä vaiheessa miehistä tehtiin ihmisinä niin avuttomia että niille täytyy maksaa seksi verorahoista, ilmeisesti koska ne ei itse pysty järjestämään ihmissuhteitaan tai talousasioitaan tarpeittensa edistämiseksi?

Suosittelen jokaiselle seksipalvelujen ostajalle toiminnan tukemista (rahallisesti), jos haluatte että horot pääsee jatkossakin matalalla kynnyksellä testeihin :)

Voisi myös kysyä missä vaiheessa maksullisista tuli ihmisinä niin avuttomia että niille täytyy maksaa testaukset verorahoista, ilmeisesti koska he eivät itse pysty järjestämään aikaa ja talousasioitaan tarpeittensa edistämiseksi?

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #49 : tänään kello 01:09:28 »
missä vaiheessa miehistä tehtiin ihmisinä niin avuttomia että niille täytyy maksaa seksi verorahoista, ilmeisesti koska ne ei itse pysty järjestämään ihmissuhteitaan tai talousasioitaan tarpeittensa edistämiseksi?

Suosittelen jokaiselle seksipalvelujen ostajalle toiminnan tukemista (rahallisesti), jos haluatte että horot pääsee jatkossakin matalalla kynnyksellä testeihin :)

Voisi myös kysyä missä vaiheessa maksullisista tuli ihmisinä niin avuttomia että niille täytyy maksaa testaukset verorahoista, ilmeisesti koska he eivät itse pysty järjestämään aikaa ja talousasioitaan tarpeittensa edistämiseksi?

mä en osaa päättää kumpi tuntuu musta nolommalta, se että sä performoit argumentin näennäisen rinnastuksen vuoksi ettet tajuaisi miten olennaisesti ja perusteellisesti näissä on kyse eri asioista tarkasteltaessa yhteiskunnallisen toiminnon päämääriä ja tarkoitusperiä, vai että sä et vilpittömästi ymmärrä vaan esität kysymyksesi täysin tosissasi.
määrittelemättömän pituisella, toivottavasti ikuisella saittitauolla. hyvää jatkoa jos ei oma riitä 👋

Poissa basti

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #50 : tänään kello 01:18:19 »

mä en osaa päättää kumpi tuntuu musta nolommalta, se että sä performoit argumentin näennäisen rinnastuksen vuoksi ettet tajuaisi miten olennaisesti ja perusteellisesti näissä on kyse eri asioista tarkasteltaessa yhteiskunnallisen toiminnon päämääriä ja tarkoitusperiä, vai että sä et vilpittömästi ymmärrä vaan esität kysymyksesi täysin tosissasi.

Yhteiskunnan päämäärä on jokin muu kuin ostaa testejä maksullisille.

Poissa Morjens

• Sr. Member
« Vastaus #51 : tänään kello 07:35:19 »

Miksi suhtaudut noin henkilökohtaisen agressiivisesti?
Kyllä sun pitäisi tietää kumpi sukupuoli enemmäm seksipalveluita hakee ja niistä maksaa. Näin se luonto meidät tarkoitti.