Ei tätä kannata liian vakavasti ottaa, pilke silmäkulmassa ja pää pystyssä eteenpäin.
Uutiset:
^^&^^^
Toisaalta ymmärrän kyllä Hetvieldiä,näin kun olen myös ollut aikeissa lähteä pois mutta se on toistaiseksi jäissä
Toivotaan, että Hetvield vielä palaa takaisin.
^^&^^^
Toisaalta ymmärrän kyllä Hetvieldiä,näin kun olen myös ollut aikeissa lähteä pois mutta se on toistaiseksi jäissä
No toivottavasti.
^^&^^^
No toivottavasti.
Taasko se häipy! Noh korkeintaan kuukauden huili ja tulee jo takaisin, toivottavasti
Hetvieldin takia toivon että tipaton kestää jos kerran ongelmia on, mutta katsotaan nyt^^&^^^
No toivottavasti.
Taasko se häipy! Noh korkeintaan kuukauden huili ja tulee jo takaisin, toivottavasti
Hetvield koittaa viettää tipattoman tammikuun mutta eihän se kestä olla kuukautta pois känniketjusta
foorumilla on asiakkaaseen vuosia sitten ihastunut ex-hupakko.
^katsoin postaushistoriaasi, eipä sielläkään paljon ketään palvelevaa ollut.
Eipä myöskään juuri toisiin kohdistuvia negapostauksia.
foorumilla on asiakkaaseen vuosia sitten ihastunut ex-hupakko.
Kuka täällä on nyt itkenyt vanhojen asiakkaittensa perään? Jotkut kyllä itkee ex hupakkojen perään.Lainaus
Eipä myöskään juuri toisiin kohdistuvia negapostauksia.
Vanhojen asiakkaiden perään ei pitäisi itkeä ex-hupakoiden ja ei alalta poistuneiden hupakoidenkaan perään.