Itsellä lukee ilmotuksessa esim että kerrothan jo ekassa viestissä mitä olet hakemassa
Miksi tällaista pitää edes kysyä jos myy pildeä?
Uutiset:
Itsellä lukee ilmotuksessa esim että kerrothan jo ekassa viestissä mitä olet hakemassa
no otatko 30 min vai 3h ja mitä lisiä ps lienee laitonta foorumilla kertoa hinnat mutta jos ne jossain mainitsee jo 70% kyselyistä poistuu.
Kyllä tuo puhelimeen vastailu tai tekstittely seuraavalle pokalle kesken kaiken, kun meikäläinen hikikarpalot otsalla työstää menemään. Siinä tunnelma hieman latistuu 😂
Muuten olen sitä mieltä, että jos palveluntarjoaja haluaa, että hänen pimpsalla voi leikkiä myös dildojen kanssa, niin siitä kannattaa mainita asiakkaalle etukäteen, eikä asetella niitä riviin sängylle, jolloin asiakkaalle voi nousta kylmähiki persposkien väliin, kun saattaa kuvitella, että ne onkin häntä varten siinä.
Muuten olen sitä mieltä että ilmoja luetaan samalla intensiteetillä kuin käyttöohjeita. Eli ei lueta, pari kuvaa ehkä vilkaistaan. Tai jos käyttöohjeita olisikin joskus lukaissut niin kuukauden päästä kun on tarve kyseistä laitetta käyttää niin siitä enään mitään muista eikä sitä tule uudestaan lukaistua.
Osa lukee ilmoja, osa ei. Minua on aina hämmentänyt nämä myyjät jotka olettavat että niitä luetaan. Mutta juu, onhan meitä ostajiakin laidasta laitaan joten ymmärrän tuskan...
Keikan aikana näen, että keskusteluun tulee lisää viestejä, mutta lykkään ne myöhemmälle, koska minulla on sillä hetkellä käsiteltävänä myös 8 000 000 000 yhteydenottoa keikkakaupunkiin liittyen.
Ja oma lukunsa ovat sitten nämä, joilta menee tapaaminen sivu suun, koska eivät tottele kehotusta kertoa, missä kaupungissa haluavat tavata. Keikkailijalla voi olla ilmot useissa kaupungeissa yhtä aikaa. Minä pyydän keikkakaupunkien ilmoissa asiakkaita mainitsemaan, missä kaupungissa haluavat tavata, ja sanon että jos viestissä ei ole mainintaa keikkakaupungista, niin sitten oletan heidän haluavan tavata muualla. Jyväskylässä minulla ei ole tällaista mainintaa. Tässä on tarkoituksena, että jos yhteydenotossa ei mainita keikkakaupunkia, niin sitten yhteydenottaja haluaa tavata Jyväskylässä.
Näissä tapauksissa tapaaminen olisi voinut olla ihan helppo järjestää, jos ilmoitus vain olisi luettu. Minä en asiakkailtani paljoa pyydä, ja ne ihmiset, jotka antavat minulle tärkeät tiedot jo ensimmäisessä viestissään, erottuvat massasta edukseen.
Asiat voi tehdä itselleen helpoksi tai vaikeaksi. Tai tehdä asiat asiakkaalle helpoksi tai vaikeaksi.
Keikkaile rauhassa, 8miljadin asiakkaan kanssa.
Mikä ihme siinä on, että ensin halutaan tyttöä sinne ja tänne ja tuonne, ja sitten kun tyttö tulee paikalle, niin ei suostuta kertomaan, missä kaupungissa halutaan tavata?
Saatana huora-akrobatian uusin temppu, ajatustenluku.
Laskin tuossa nopeasti, että oikeasti niitä olikin viime keikalla vain 7 904 562 009.
Mikä ihme siinä on, että ensin halutaan tyttöä sinne ja tänne ja tuonne, ja sitten kun tyttö tulee paikalle, niin ei suostuta kertomaan, missä kaupungissa halutaan tavata?
Ehkä kannattaa tutustua muiden tyttöjen ilmoitteluun, niissä ei tarvitse asiakkaan miettiä missä kaupungissa huora kulloinkin on tavattavissa.
Tosin, sinun asiakkaiden määrän huomioonottaminen, sulle on varmaankin se ja sama ymmärtääkö kaikki sun ilmoittelun kulmakiviä (ilmoittaa missä tavataan). Kuulostaa erinomaisen vaikealta - ehkä niin on tarkoituskin.
Ehkä kannattaa tutustua muiden tyttöjen ilmoitteluun, niissä ei tarvitse asiakkaan miettiä missä kaupungissa huora kulloinkin on tavattavissa.
Tosin, sinun asiakkaiden määrän huomioonottaminen, sulle on varmaankin se ja sama ymmärtääkö kaikki sun ilmoittelun kulmakiviä (ilmoittaa missä tavataan). Kuulostaa erinomaisen vaikealta - ehkä niin on tarkoituskin.
Selitä nyt ihan suoraan. Jos minulla on yhtä aikaa ilmot Jyväskylässä ja Tampereella, Jyväskylässä arjen päivystysajanvarauksia ja Tampereella lauantain ennakkovarauksia varten. Jyväskylän ilmoni on ollut pitkään esillä, eli siihen yhteyttä ottavat ihmiset eivät välttämättä aina lue ilmoituksen uusimpia päivityksiä. Jyväskylän ilmoituksen katselijat eivät välttämättä huomaa minun olevan myös Tampereella, ja päinvastoin. Kun minulle tulee viesti: "moi haluan tavata lauantaina", niin mistä tiedän, koskeeko yhteydenotto Jyväskylää vai Tamperetta?
Ei olisi iso vaiva kirjoittaa: "moi haluan tavata lauantaina Tampereella". Paitsi sitten toki jos yhteydenottaja ei itsekään tiedä, missä kaupungissa on.
Toki Tampereella lukee päivämäärät, mutta Jyväskylässä ei oikein voi niirä laittaa, kun Jyväskylässä olen tavattavissa aina silloin, kun en ole jossain muualla.Jyväskylän ilmoitustahan ei voi päivittää tarpeen mukaan?