^ Todennäköisesti ymmärtää, mutta tekee asialla politiikkaa, koska on poliitikko. Tuohan vetoaa siihen omaan kannattajakuntaan kovasti. Suurin osa kuitenkin aika sellaista kansanmiestä...
Uutiset:
^^ Tuohon olis kyllä mukava saada ihan pakolaisjärjestön vastaus. Onhan se jopa minunkin oikeustajun vastaista vaikka sinänsä pakolaisuutta kannatankin. Mätiä omenoita nyt on aina, mutta miten laaja ilmiö se sitten on? Suomen uutisten mukaan laaja, mutta olen lähdekriittinen kyllä tässä(kin) tapauksessa
^ Todennäköisesti ymmärtää, mutta tekee asialla politiikkaa, koska on poliitikko. Tuohan vetoaa siihen omaan kannattajakuntaan kovasti. Suurin osa kuitenkin aika sellaista kansanmiestä...Tähän kiteytyy moni asia mitä taas tämän ketjun mensan jäsenet eivät ymmärrä.
No eihän ne mitään ymmäräkään. Mutta olet sä itse joku mensan jäsen?^ Todennäköisesti ymmärtää, mutta tekee asialla politiikkaa, koska on poliitikko. Tuohan vetoaa siihen omaan kannattajakuntaan kovasti. Suurin osa kuitenkin aika sellaista kansanmiestä...Tähän kiteytyy moni asia mitä taas tämän ketjun mensan jäsenet eivät ymmärrä.
Nyt en saa sun mussutuksesta mitään selvää. Ota se kyrpä pois nielustasi ja kokeile uudestaan.No eihän ne mitään ymmäräkään. Mutta olet sä itse joku mensan jäsen?^ Todennäköisesti ymmärtää, mutta tekee asialla politiikkaa, koska on poliitikko. Tuohan vetoaa siihen omaan kannattajakuntaan kovasti. Suurin osa kuitenkin aika sellaista kansanmiestä...Tähän kiteytyy moni asia mitä taas tämän ketjun mensan jäsenet eivät ymmärrä.
Pääministeri Marin, sekä useat muut ministerit ovat julkisesti luvanneet, että kuntien koronakustannukset korvataan täysmääräisesti. Voiko näin vaan pettää lupaukset? Kyse on yleisvaarallisen tartuntataudin leviämisen ehkäisystä ja hoidosta, jonka osalta valtio on lakitasolla velvoittanut kuntia toimenpiteisiin. Valtion on välttämätöntä myös korvata siitä aiheutuneet kustannukset kunnille
No eihän ne mitään ymmäräkään. Mutta olet sä itse joku mensan jäsen?Toimii sanoin molempiin suuntiin. Ja ihan kaiklla poliitikoilla niin naisilla kuin miehillä, oikeistolla ja vasemmistolla.
^ Mut se työllistää. Eivät oo pahanteossa. Rahan liike työllistää ainaEli se pahanteko on sitten ainoa vaihtoehto? Voishan nää mennä vaikka ihan oikeisiin töihin. Tosin tuskin pärjäisivät missään täyspäisessä hommassa.
^ Mut se työllistää. Eivät oo pahanteossa. Rahan liike työllistää ainaEli se pahanteko on sitten ainoa vaihtoehto? Voishan nää mennä vaikka ihan oikeisiin töihin. Tosin tuskin pärjäisivät missään täyspäisessä hommassa.
"Tieteestä ei voi leikata".No mut saihan se Kataisen eli Jyrki boyn kaverikin nimee on nyt muista 700 000 eguu jostakin tulevaisuustutkimuksesta. Ei tainnut mennä ihan nappiin sekään.
Ai jaa, eikö tosiaan?
"Nyky-Venäjän meditoituneen feminismin monivuotiseen tutkimukseen on myönnetty 479 081 euroa."