Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vs: Politiikka  (Luettu 2620055 kertaa)

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Politiikka
« Vastaus #23920 : eilen kello 08:06:21 »
^ Kaikki tulee nyt muuttumaan. Meikäläinen vetää viimeisillä höyryillä sananvapauteni puolesta.  Se tehtiin mulle selväksi.

Eli mä en voi kuin pelailla ja ottaa paskahousutaktiikan.  Minä runkkaan bpr nappia. Ja voi pojat, siinä minusta tulee foorumin tehokkain tämän minä lupaan.

Juuri nyt aloitan aamukierrokseni ja tarkastan jokaisen kirjoituksen. Auta armias jos jossain lukee esim persu tai maga trolli= SATA SALAMAA ISKEE TULTA JA BPR NAPPI RÄJÄHTÄÄ!!!! ET SAA ARMOA MULTA KULTA, EI MITÄÄN JÄLJELLE JÄÄ  :inlove:
« Viimeksi muokattu: eilen kello 08:08:11 kirjoittanut Lifti »
Nick Fuentes is GOD ❤️ Jos kiroilen itselleni ja haukun itseäni tai huumorimielessä rakasta kissaani. Älkää painako bpr nappia. Kiitos ❤️

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #23921 : eilen kello 08:24:39 »
En ole varma.
Mutta kenenkään Trumpin kannattajan moraaliin tai arviointikykyyn en ainakaan itse luottaisi pätkääkään.
Käsittääkseni mitä nyt olen ison maailman politiikkaa seurannut niin Trumpin kannatus on aikamoisessa laskussa juurikin sen takia että hänen kannattajansa,  nyt ehkä entiset kannattajansa vaativat mm tätä herra E listaa.

Minulle tämä kertoo sen että moraali toimii oikein hyvin.

Mutta onhan tuo ihan "fiksu" heitto. Eli ikäänkuin pelata peli "aaa, toi tykkää Trumpista ja sitten sen kanssa ei voi mistään moraalia koskevasta asiasta puhua "
Nick Fuentes is GOD ❤️ Jos kiroilen itselleni ja haukun itseäni tai huumorimielessä rakasta kissaani. Älkää painako bpr nappia. Kiitos ❤️

Poissa Penaattori

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #23922 : eilen kello 10:54:43 »
No edelleenkään ”rikkaille” ei anneta mitään

Mitä mieltä perintöverosta? Rikkaita ihmisiä syntyy pääasiassa sillä lailla, että he syntyvät.
Mitenköhän tämä kysymyksesi liittyy rikkaille antamiseen. Katsos kun:

a) Peritystä omaisuudesta on jo moneen kertaan maksettu veroja (tulo-, pääoma-, yhteisö-, kiinteistö-, ja kulutusveroja)
b) Perijät maksaa perinnöstä progressiivisesti

Ja eihän perijät ole oletusarvoisesti ole rikkaita, toki perinnön saatuaan heistä voi sellaisia tulla.

Lienee kohtuullista, että ihminen saa itse määrätä ainakin osittain minne hänen omat rahansa kuoltuaan menevät.

Haluaisiko Antsa siis – kuten radikaaleimmat vasemmistolasiset ovat ehdottaneet – että perintövero pitäisi nostaa 100%:iin?

Onko Antsa miettinyt, minkälaisia sivuvaikutuksia perintöveronkorotuksella olisi, vai kuvitteleeko hän naivisti että vapaassa maailmassa veronnosto toisi lineaarisesti lisää tuloa valtion kassaan?

Vinkkinä Antsa voi tutkia miten yksi Suomen rikkaimmista Björn Wahlroos on asian suhteen menetellyt.
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Teroterava

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #23923 : eilen kello 13:32:39 »
Miten joku voi ihannoida jotain tälläistä?  :o

Nick Fuentes:

Lainaus

Fuentes on puhunut myönteisesti ”valkoisen identiteetin tulvasta” osallistuttuaan vuonna 2017 Charlottesvillessä järjestettyyn Unite the Right -mielenosoitukseen. Hänen mukaansa Amerikan ”valkoinen väestön ydin” on keskeinen osa maan identiteettiä.

America First -podcastissaan Fuentes totesi: ”Juutalaiset hallitsevat yhteiskuntaa, naisten pitäisi pitää turpansa kiinni, mustat pitäisi vangita suurimmaksi osaksi, ja eläisimme paratiisissa; se on niin yksinkertaista”.

Fuentes on antisemitistinen ja kiistää holokaustin. Hän on levittänyt juutalaisvastaisia salaliittoteorioita ja jopa kehottanut aloittamaan ”pyhän sodan” juutalaisia vastaan.

Fuentes ylistää usein Adolf Hitleriä.

Hitleriä ylistäneessä puheessaan Fuentes totesi, että tiedotusvälineet olivat verranneet Vladimir Putinia Hitleriin ”ikään kuin se ei olisi hyvä asia”. Hän kysyi yleisöltä: ”Voimmeko antaa aplodit Venäjälle?”, mikä johti raikuviin aplodeihin ja ”Putin! Putin!” -huutoihin. 10. maaliskuuta 2022 Fuentes ylisti ”tsaari Putinia” Venäjän hyökättyä Ukrainaan. Hänen mukaansa hyökkäys oli ”Ukrainan vapauttaminen Suuresta Saatanaasta ja maailman pahasta imperiumista, joka on Yhdysvallat”

Fuentes kannattaisi Kiinan mahdollista hyökkäystä Taiwaniin. Vuonna 2022 hän sanoi: ”Haluan, että Kiina ottaa Taiwanin takaisin, haluan, että Venäjä ottaa Ukrainan takaisin, jos ei muusta syystä, niin siksi, että on aika nöyryyttää Amerikkaa.

Fuentes on puhunut ”LGBT-agendaa” vastaan ja kuvannut transsukupuolisia ihmisiä sekä samaa sukupuolta olevien avioliittoja ”poikkeavuudeksi”. Hän on myös väittänyt, että ”juutalaiset estivät” Roe v. Wade -päätöksen kumoamisen, ja että Dobbs-päätös tarkoittaa, että ”homoliittojen kieltäminen on jälleen ajankohtaista, sodomian kieltäminen on jälleen ajankohtaista, ehkäisyvälineiden kieltäminen on jälleen ajankohtaista, ja pohjimmiltaan meillä on Amerikassa jotain talibanien hallinnon tapaista, hyvällä tavalla”

Vuonna 2022 BBC:n dokumentissa Fuentes kertoi toimittaja Louis Therouxille uskovansa, että olisi parempi, jos naisilla ei olisi äänioikeutta. Heinäkuussa 2023 hän esiintyi Fresh and Fit -podcastissa ja totesi, että naiset ovat ”vauvakoneita”, koska ”sellaisia heidän aivonsa ovat”. Fuentes on myös sanonut, että vaimon ihanteellinen ikä on 16 vuotta, mikä hänen mukaansa on ”juuri silloin, kun maito on hyvää”.

Fuentes on identifioinut itsensä inceliksi (eli ”pakollisesti selibaatiksi”), vaikka jotkut hänen kannattajistaan ovat kritisoineet häntä ”vapaaehtoisesti selibaatiksi”, sillä hän on myöntänyt suudelleensa tyttöä lukiossa. Hän on kuvaillut itseään ”heteroimmaksi mieheksi” ja yrittänyt puolustaa incel-identiteettiään väittämällä, että ”ainoa todella heteroseksuaalinen asenne on olla aseksuaalinen incel”, koska ”seksi naisten kanssa on homoa... mikä on homompaa kuin sanoa: tarvitsen halauksia, tarvitsen pusuja... tarvitsen viettää aikaa naisen kanssa.”
woke, suvakki, antifa, intersektionaalisuus

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #23924 : eilen kello 13:39:28 »
Miten joku voi ihannoida jotain tälläistä?  :o

Nick Fuentes:

Lainaus

Fuentes on puhunut myönteisesti ”valkoisen identiteetin tulvasta” osallistuttuaan vuonna 2017 Charlottesvillessä järjestettyyn Unite the Right -mielenosoitukseen. Hänen mukaansa Amerikan ”valkoinen väestön ydin” on keskeinen osa maan identiteettiä.

America First -podcastissaan Fuentes totesi: ”Juutalaiset hallitsevat yhteiskuntaa, naisten pitäisi pitää turpansa kiinni, mustat pitäisi vangita suurimmaksi osaksi, ja eläisimme paratiisissa; se on niin yksinkertaista”.

Fuentes on antisemitistinen ja kiistää holokaustin. Hän on levittänyt juutalaisvastaisia salaliittoteorioita ja jopa kehottanut aloittamaan ”pyhän sodan” juutalaisia vastaan.

Fuentes ylistää usein Adolf Hitleriä.

Hitleriä ylistäneessä puheessaan Fuentes totesi, että tiedotusvälineet olivat verranneet Vladimir Putinia Hitleriin ”ikään kuin se ei olisi hyvä asia”. Hän kysyi yleisöltä: ”Voimmeko antaa aplodit Venäjälle?”, mikä johti raikuviin aplodeihin ja ”Putin! Putin!” -huutoihin. 10. maaliskuuta 2022 Fuentes ylisti ”tsaari Putinia” Venäjän hyökättyä Ukrainaan. Hänen mukaansa hyökkäys oli ”Ukrainan vapauttaminen Suuresta Saatanaasta ja maailman pahasta imperiumista, joka on Yhdysvallat”

Fuentes kannattaisi Kiinan mahdollista hyökkäystä Taiwaniin. Vuonna 2022 hän sanoi: ”Haluan, että Kiina ottaa Taiwanin takaisin, haluan, että Venäjä ottaa Ukrainan takaisin, jos ei muusta syystä, niin siksi, että on aika nöyryyttää Amerikkaa.

Fuentes on puhunut ”LGBT-agendaa” vastaan ja kuvannut transsukupuolisia ihmisiä sekä samaa sukupuolta olevien avioliittoja ”poikkeavuudeksi”. Hän on myös väittänyt, että ”juutalaiset estivät” Roe v. Wade -päätöksen kumoamisen, ja että Dobbs-päätös tarkoittaa, että ”homoliittojen kieltäminen on jälleen ajankohtaista, sodomian kieltäminen on jälleen ajankohtaista, ehkäisyvälineiden kieltäminen on jälleen ajankohtaista, ja pohjimmiltaan meillä on Amerikassa jotain talibanien hallinnon tapaista, hyvällä tavalla”

Vuonna 2022 BBC:n dokumentissa Fuentes kertoi toimittaja Louis Therouxille uskovansa, että olisi parempi, jos naisilla ei olisi äänioikeutta. Heinäkuussa 2023 hän esiintyi Fresh and Fit -podcastissa ja totesi, että naiset ovat ”vauvakoneita”, koska ”sellaisia heidän aivonsa ovat”. Fuentes on myös sanonut, että vaimon ihanteellinen ikä on 16 vuotta, mikä hänen mukaansa on ”juuri silloin, kun maito on hyvää”.

Fuentes on identifioinut itsensä inceliksi (eli ”pakollisesti selibaatiksi”), vaikka jotkut hänen kannattajistaan ovat kritisoineet häntä ”vapaaehtoisesti selibaatiksi”, sillä hän on myöntänyt suudelleensa tyttöä lukiossa. Hän on kuvaillut itseään ”heteroimmaksi mieheksi” ja yrittänyt puolustaa incel-identiteettiään väittämällä, että ”ainoa todella heteroseksuaalinen asenne on olla aseksuaalinen incel”, koska ”seksi naisten kanssa on homoa... mikä on homompaa kuin sanoa: tarvitsen halauksia, tarvitsen pusuja... tarvitsen viettää aikaa naisen kanssa.”
Ja korjaus kaikkeen edelliseen jossa lainataan vasemmalta tullutta propagandaa  :o

Tässä podcast Tucker & Fuentes   :inlove:

https://youtu.be/efBB0D4tf1Y?si=0AFQLo3QKgLQdJZ5

Vastaan mielelläni myös omin sanoin. Netti linkkeihin vastaan netti linkillä  :o

Mikäli et halua asiasta asiallisesti keskustella niin toivottavasti lopetat tähän. Koen että jatko on sääntöjen vastaisesti riidan haastamista. Mikäli haluat keskustella, keskustelen mielelläni.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 13:41:52 kirjoittanut Lifti »

Poissa Teroterava

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #23925 : eilen kello 13:44:49 »
Ja korjaus kaikkeen edelliseen jossa lainataan vasemmalta tullutta propagandaa  :o

Jokainen voi tarkistaa, että lainaus ei ole propagandaa eikä vasemmalta vaan ihan ehtaa kampetta Nick Fuentesin ideologiasta ja ajatusmaailmasta.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #23926 : eilen kello 13:52:59 »

Jokainen voi tarkistaa, että lainaus ei ole propagandaa eikä vasemmalta vaan ihan ehtaa kampetta Nick Fuentesin ideologiasta ja ajatusmaailmasta.
Jokainen voi katsoa podcastin   :o

Siinä tulee selväksi hitlerit sun muut.  Incel homman joutuu kaivamaan muualta. Ja hei,  Hitler oli monessa asiassa oikeassa.  Kasvissyöjä!!!!!

Laita mulle joku netti linkki niin vastaan jollain nettilinkillä.

Fuentes puhuu usein white lives matters ja olen vahvasti samaa mieltä  :inlove:
« Viimeksi muokattu: eilen kello 13:58:05 kirjoittanut Lifti »

Poissa Teroterava

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #23927 : eilen kello 14:03:48 »

Siinä tulee selväksi hitlerit sun muut.

Ei edes tarvitse. Kenenkään ei tarvitse katsoa tuollaista. Podcasti sisällöstä riittää tämä:

Lainaus
"Adolf Hitler was very, very cool", and then: "I am a fan of Joseph Stalin". "It would be better to go back to the Middle Ages, when women could not vote and contraception and fornication were forbidden." Afghanistan of the Taliban? Great, because 'banned abortion, vaccines and gay marriage'.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #23928 : eilen kello 14:10:01 »

Siinä tulee selväksi hitlerit sun muut.

Ei edes tarvitse. Kenenkään ei tarvitse katsoa tuollaista. Podcasti sisällöstä riittää tämä:

Lainaus
"Adolf Hitler was very, very cool", and then: "I am a fan of Joseph Stalin". "It would be better to go back to the Middle Ages, when women could not vote and contraception and fornication were forbidden." Afghanistan of the Taliban? Great, because 'banned abortion, vaccines and gay marriage'.
Podcastissa tuokin selviää. Btw, oletko joskus sanonut jotakin mitä kadut? Nick Fuentes on 27v eli ihan lapsonen. Mies kertoo ihan avoimesti että on tullut nuorena sanottua asioita joita ei enään kannata mutta ihmiset niistä vaan jauhaa.

Mä olin 18v Kuusankoskella skinhedi. En ole enää. Pahoittelen ja pyydän nöyrästi anteeksi että Fuentes ja Lifti eivät ole täydellisiä.

Ja siis minä olen vahvasti akselivaltioihin kallellaan  :inlove:
« Viimeksi muokattu: eilen kello 14:16:42 kirjoittanut Lifti »

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
« Vastaus #23929 : eilen kello 14:52:25 »
^ Skinhead vai bonari?

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #23930 : eilen kello 15:04:03 »
^ Skinhead vai bonari?
Kuusankoskella ei ymmärretä noin hienoa sanaa kuin bonari. Ja kyllä se oli ksnk skinhead club.

Jos olit ulkomaalainen mies niin me hakatiin.  Sitten mä rakastuin sellaiseen hippityttöön joka oli mikstuura mokkapalaa ja aasian taikaa. Pilottitakki jäi pois ja Michael Johnson oli hyvä 200m juoksija,  Jordan oli hyvä koripalloilija ja Samuel L Jackson hyvä näyttelijä. Ja hippitytöllä oli loistava pillu. Siihen tyssäsi mun n a t s i ura.

Toki n a t s i olen vieläkin siinä mielessä että Suomi ensin ja niin kauan kuin ollaan velkaa niin tummat pojat joutuu odottamaan avustuksia

NYT KÄYTÄN N A T S I SANAA ITSESTÄNI. PYYDÄN MODEROINNILTA ANTEEKSI. HÄPEÄN TODELLA PALJON. OLEN TUHMA POIKA.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 15:08:33 kirjoittanut Lifti »

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
« Vastaus #23931 : eilen kello 15:48:18 »
Bonari = n.at.si"skini". Eli ei skinhead.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #23932 : eilen kello 15:58:21 »
Bonari = n.at.si"skini". Eli ei skinhead.
Eli ensimmäisenä kysyit " olitko n a t s i vai n a t s i"
Olin kummatkin ja samaan aikaan.

Mulla oli Aatsa vainaan kuvakin seinällä.  Ai saatana,  oli se villiä aikaa.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 16:01:13 kirjoittanut Lifti »

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
« Vastaus #23933 : eilen kello 16:01:23 »
Skinheadit eivät ole natseja. Faktat haltuun.

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #23934 : eilen kello 16:30:13 »
^^ Moderoinnin kieltämät sanat ovat : n e e k e r i,  n a t s i,  p u n i k k i, sekä kaikista pahin: p o t t a.

Edit:
Kuinkahan ... tai kommunisti?

Edit:
Jep, k o m m a r i on myös ::)
« Viimeksi muokattu: eilen kello 16:33:40 kirjoittanut Pekonen »
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa Teroterava

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #23935 : eilen kello 16:42:18 »
Tuhannet poliisit vartioivat, kun äärilaidan AfD perustaa uutta nuorisosiipeä

Asiantuntijat ovat arvioineet uudesta AfD:n nuorisosiivestä tulevan yhtä radikaali kuin edeltäjästään, jonka Saksan tiedustelupalvelu luokitteli ääriryhmäksi.

https://www.hs.fi/maailma/art-2000011659131.html

Fasismi nostaa päätään myös Saksassa. Kremlistä näillekkin sanellaan ohjeita.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #23936 : eilen kello 16:47:22 »
^ Hyvä että poliisit suojelee niin vältytään väkivallalta   :o

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #23937 : eilen kello 17:12:43 »
Tuhannet poliisit vartioivat, kun äärilaidan AfD perustaa uutta nuorisosiipeä

Asiantuntijat ovat arvioineet uudesta AfD:n nuorisosiivestä tulevan yhtä radikaali kuin edeltäjästään, jonka Saksan tiedustelupalvelu luokitteli ääriryhmäksi.

https://www.hs.fi/maailma/art-2000011659131.html

Fasismi nostaa päätään myös Saksassa. Kremlistä näillekkin sanellaan ohjeita.
Tuon varmasti tuomitset, entä tämän:
https://yle.fi/a/74-20196929

Poissa Teroterava

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #23938 : eilen kello 17:20:28 »
^mitä tuossa on tuomittavaa? Toivottavasti fasistit saavat vielä isomman joukon vastamielenosoittajia tällä kertaa.

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #23939 : eilen kello 17:33:45 »
^mitä tuossa on tuomittavaa? Toivottavasti fasistit saavat vielä isomman joukon vastamielenosoittajia tällä kertaa.
Minä näen tässä todella paljon tuomittavaa:
Lainaus
Vasemmistolaisista, anarkistisista ja antifasistisista mielenosoittajista koostuva joukko muun muassa esti liikenteen moottoritiellä ja otti yhteen poliisin kanssa lauantaiaamuna.