^ Yo man! Ota se kymmenen postausta päivässä matkana, älä päämääränä. 👍
Näin miettii Thor… Patsas.
Näin miettii Thor… Patsas.
Uutiset:
Et jos mä saisin kymmenen postausta päivässä...niin milloin saisin seuraavan tontun täyteen?
Et jos mä saisin kymmenen postausta päivässä...niin milloin saisin seuraavan tontun täyteen?
^ Näin on näreet.
Nyt minä eli itse Thor Patsas mietin sitä että kuinkahan monelle vanhukselle tuottaa nyt ongelmia laskujen maksaminen kun maksupäätteitä ei enää ole? Jostain syystä monet asiat pitää nykyään tehdä monimutkaiseksi.
^ Näin on näreet.
Nyt minä eli itse Thor Patsas mietin sitä että kuinkahan monelle vanhukselle tuottaa nyt ongelmia laskujen maksaminen kun maksupäätteitä ei enää ole? Jostain syystä monet asiat pitää nykyään tehdä monimutkaiseksi.
Luulen että ehkä yllättävän monellekin.
On meinaan jonkin verran vanhuksia jotka eivät nettiä käytä.
Näinhän ei tietenkään saa tehdä, mutta toivottavasti heillä olisi sitten luotettavaa vaikka esim. jälkikasvua, joka voisi hoitaa nuo laskujen maksamiset heidän puolestaan verkossa.
Lähtiskö hiihtämään kun sää lauhtui
^ Saitko päätettyä?
Mietin pitäisikö vielä venytellä pyörälenkin päälle vai lämmittäisikö saunan?
Samaa mieltä Mr Patsaan kanssa, ei se viestimäärä, mielummin tarkoitusella. Olkoot sitten tyhjänpantista liirumlaarumia tai jokin asiaa, tai sekoitus siitä
Oliko Hetvield armeijassa 1994? Älkää käsittäkö väärin enkä tarkoita tällä mitään ilkeää mutta olen kuvitellut että Hetvield olisi nuorempi kuin minä eli itse Thor Patsas!
Ja maksupäätteillä tarkoitan sitten niitä maksuautomaatteja. Ihan oikeasti onko se joku trendijuttu nykyään että kaikki pitää tehdä monen mutkan kautta?