^
Silloin jäi harrastus pois kun tuli tää ihminen mun elämään.
Silloin jäi harrastus pois kun tuli tää ihminen mun elämään.
Uutiset:
Eilen iltapäivällä yritin kirjautua foorumille lukuisia kertoja siinä kuitenkaan onnistumatta. Rekisteröitymisen yhteydessä olen käyttänyt joko suomi24.fi tai luukku.com mailiosoitetta joihin kumpaankaan en muistaisi ainakaan salasanaa vaikka muistaminen ei hyödyttäisi mitään koska kumpaakaan palvelua ei ole enää olemassa.
Ajattelin että foorumnimimerkkini toki muistan mutta salasana on päässyt unohtumaan ja tilanne on lopullinen, ei muutettavaissa. Foorumpelini olisi pelattu, kenties voisin aloittaa uuden, paremman foorum-uran jollakin noviisinimikerkillä. Kuitenkin illalla kirjautuminen onnistui ja täällä sitä taas ollaan.
Mieleeni tuli että pitäisikö kaltaisiani vanhenevia ja dementoituvia setämiehiä varten avata keskusteluketju jonne me boomerit voisimme kirjoittaa salasanan jotta asian voi tarvittaessa tarkastaa sieltä. Tämä on varmastikin yksi parhaista ideoista ikinä.
Pitäskö taas hiljentyä hetkeksi, kun en näköjään osaa käyttäytyä Enkulimaisesti 🙏
Nurkkaan kärsimään rangaistusta ja opettelemaan kaunopuheita
Pitäskö taas hiljentyä hetkeksi, kun en näköjään osaa käyttäytyä Enkulimaisesti 🙏Enkuli se on langennutkin enkuli
Pitäskö taas hiljentyä hetkeksi, kun en näköjään osaa käyttäytyä Enkulimaisesti 🙏
Tartten tähän nyt jonkin selityksen rakas! Mitä ihmettä?!?
No sain jo negatiivista repuakin kun kehoitin jotakin painumaan vittuun! 🙈 En ole osannut käyttäytyä neutraalin mielipiteettömästi viime aikoina ja sormet on kirjoitellut rumasti 😅😆
Tarviin varmaan vähän rakkautta pehmittämään mua
No sain jo negatiivista repuakin kun kehoitin jotakin painumaan vittuun! 🙈 En ole osannut käyttäytyä neutraalin mielipiteettömästi viime aikoina ja sormet on kirjoitellut rumasti 😅😆
Älä vaan katoa, en mä ainakaan jaksa tulla tänne enää ollenkaan, jollei täällä ole suorasanaista Enkulia 😘😘
Joskus lipsahtaa joku vähän ronskimmin näppikseltä itse kullakin, mutta mä lyön tequila-shotista vetoa, että sun toivotus on mennyt ihan aiheesta 😏
^
Voisithan sinä joku viikonloppu hävitä hetkeksi Hämptoniin. Tehtäis jotain tyttöjen kivaa, eli vedettäisiin kaksin käsin ja sitten lähdettäis kylille kyttäämään miehiä ihan älyttömän yliampuvissa tyrkkypirkko vermeissä.
Kaikille kaksimielisiä likaisia ehdotuksia ehdottaville ukoille sähähdettäisin, että haista vittu - minä mikään huora ole.
Se olisi sellainen puhdistautumis retriitti viikonloppu