Kauankohan minun täytyy tätä maastoratsastusta tai ratsastusta ylipäätään nähdäkseni hevosen tekemän voltin. Itse tarvitsen alle vettä tai vaahtomuovipehmusteita runsaasti sen tehdäkseni. Mahtaa olla näky kun hevonen sen tekee.
Uutiset:
Mietin kuluneita vuosia asiakkaiden kanssa. Olen viimeistä kertaa nyt tavattavissa elokuussa ja vaikka sydäntä hieman riipaisee niin elämä vie eteenpäin. Olen kokenut niin mielettömän hienoja juttuja seksuaalisuuden ja ihmisten parissa, että voin olla vain hyvin kiitollinen kaikille.
Mietin kuluneita vuosia asiakkaiden kanssa. Olen viimeistä kertaa nyt tavattavissa elokuussa ja vaikka sydäntä hieman riipaisee niin elämä vie eteenpäin. Olen kokenut niin mielettömän hienoja juttuja seksuaalisuuden ja ihmisten parissa, että voin olla vain hyvin kiitollinen kaikille.Kaikkea hyvää! 😊
Mietin kuluneita vuosia asiakkaiden kanssa. Olen viimeistä kertaa nyt tavattavissa elokuussa ja vaikka sydäntä hieman riipaisee niin elämä vie eteenpäin. Olen kokenut niin mielettömän hienoja juttuja seksuaalisuuden ja ihmisten parissa, että voin olla vain hyvin kiitollinen kaikille.
^ sitähän voi samalla sivusilmällä etsiä uutta kuvamatskua. Pysyy paremmin hereillä 😉😘