Nyt olisi haaste lämmitettävä vesikuppi lemmikkien ulkotarhaan, mutta ei johtosähköllä vaan esim akkukäyttöinen. Idea siis se ettei vesi pääse pakkasella jäätymään siellä kupissa.
Lahti Päijät-Häme
Edit:
Sulanapitokaapeli kupin alle?
Uutiset:
Nyt olisi haaste lämmitettävä vesikuppi lemmikkien ulkotarhaan, mutta ei johtosähköllä vaan esim akkukäyttöinen. Idea siis se ettei vesi pääse pakkasella jäätymään siellä kupissa.
Lahti Päijät-Häme
Edit:
Edit:
en tiedä mitä tarkoittaa ku jos hyväksyisin ''johdollisen'' nii olisi jo tekijä mutta kun haluan sellaisen ettei tarvitse johtoja laittaa pistorasiaan että toimii
Tällanen kaapeli laitetaan vaikka kylmän veden putkeen ja putki pysyy sulana. Toinen pää pistorasiaan.
Vesi ja sähkö ei oikein ole hyvä idea, mut saattokaapeli on varma ja turvallinen.
Ehkä joku sähkäri saa kupin sähköllä pysymään sulana ilman, että sähkö/vesikombo sähköistää veteen koskijan, mut mä menisin kyl saattokaapelilla.
Helppo, turvallinen ja tyyliin prismasta löytyy
Tällanen kaapeli laitetaan vaikka kylmän veden putkeen ja putki pysyy sulana. Toinen pää pistorasiaan.
Vesi ja sähkö ei oikein ole hyvä idea, mut saattokaapeli on varma ja turvallinen.
Ehkä joku sähkäri saa kupin sähköllä pysymään sulana ilman, että sähkö/vesikombo sähköistää veteen koskijan, mut mä menisin kyl saattokaapelilla.
Helppo, turvallinen ja tyyliin prismasta löytyy
mut täshän tulee just se et ''toinen pää pistorasiaan''? ku se on just sellai ominaisuus jota ilman tässä olisi tarkoitus mennä
kisut elävät siis sisällä mutta heillä on myös ulkotarha. kun asun kaupungissa nii eivät voi ulkoilla vapaana. (ja väittelyn kissojen vapaana pidosta voi siirtää suosiolla siihen tarkoitettuun lankaan)
Juu, tiedän😁.
Mut mä olen vaan putkiroope.
Kuten sanoin, joku sähköasiantuntija voinee keksiä jotain.
Mut jos on metallinen astia, missä vettä ja astiaan johdetaan sähköä=ei nyt kuulosta kauhern hyvältä.
Muovinen astia ei oikein välitä lämpöä eli vesi jäätyy.
Mut again, joku sähköexpertti ehkä ratkoo
Pihalla ei ilmeisesti ole pistorasiaa valmiina? Onko poissuljettu mahdollisuus että sinne sellainen laitettaisi?
Se voisi olla helopoin tapa ratkaista ongelma?