Letunpaistotaitoinen henkilö saa paikan kodinhoitajana. Kermavaahdon vatkaamisen on myös luonnistuttava.
Not sure if serious or trollin.jpg
_
dijon on sinappi
Uutiset:
Letunpaistotaitoinen henkilö saa paikan kodinhoitajana. Kermavaahdon vatkaamisen on myös luonnistuttava.
_
dijon on sinappi
Letunpaistotaitoinen henkilö saa paikan kodinhoitajana. Kermavaahdon vatkaamisen on myös luonnistuttava.Milloinkas voisi tulla käymään?
_
dijon on sinappi
Totta toinen puoli. Mä en siviilissä kattele kauaa kumppania, joka ei osaa paistaa lettuja.
Laitoin yv, jos ei välimatkaa kauheesti ole niin tommonen vois ihan kaffella jo kuittaantua🤗Oho, sanomani piti yli 10v mutta tarkemmin tarkasteltuna eihän tää oo ees sakkolihaa enää, että pyöristyy kyllä 20v!! Tiputin aamulla taas ohi kulkiessani pöydältä kun kompastelin johtoon, eikä edes ärähtänyt - ihana tietokone.. Ollut toisaalta kyllä ihan virkistävääkin totutella käyttämään yli 20v vanhaa varaläppäriä, ...
Oho, siinä on kyllä vanha läppäri!!
Ettei menis ihan OT, niin pistä YV jos osaat vaihtaa polkypyörän vaihdevaijerin - voin vaikka näyttää tissit sit vaihdossa jos joku näyttää miten toi käytännössä tehdään
Tämä on silleen tyhmä ketju. Huorat, jotka tienaa "paljon" rahaa maksaa ammatti miehelle pillulla.
Tulee mieleeen, että vaihtari huorilla ei ole tarpeeksi asiakkaita ja pussi kunnossa.
Tavalliset ihmisethän gooklaa tarvtsemansa palvelun ja tilaa firmasta amattimiehen.
Tämän ketjun idea on varsin nerokas. Täällä sen avasi palveluntarjoaja, mutta alkuperäinen versio toisaalla oli turskan aikaansaannosta. Sopii siis molemmille.
Mä oon ainakin ihan vakavasti aina tänne kirjoittanut. Mä en vitsaile ku vessassa. Silloinkin vain jos tulee hassu kakka. 😊