Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tikkarinhuoltoa  (Luettu 378 kertaa)

Poissa Kikkelinjatke

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Tikkarinhuoltoa
« : tänään kello 15:55:38 »
Heipsan.
Onkohan kukaan käynyt kyseisen ilmoittajan palveluita kokeilemassa? Olen laittanut viestiä, mutta ei ole vastausta tullut. Voi tietty olla kesälomalla.
Sitä vaan että jäänkö odottelemaan vai etsinkö jonkun toisen.

Paikalla Ollin kurjuus

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tikkarinhuoltoa
« Vastaus #1 : tänään kello 22:22:12 »
Samanlainen kokemus itselläni. Laitoin viestiä joitain kuukausia sitten. Ei minkäänlaista vastausta.