Heipsan.
Onkohan kukaan käynyt kyseisen ilmoittajan palveluita kokeilemassa? Olen laittanut viestiä, mutta ei ole vastausta tullut. Voi tietty olla kesälomalla.
Sitä vaan että jäänkö odottelemaan vai etsinkö jonkun toisen.
Onkohan kukaan käynyt kyseisen ilmoittajan palveluita kokeilemassa? Olen laittanut viestiä, mutta ei ole vastausta tullut. Voi tietty olla kesälomalla.
Sitä vaan että jäänkö odottelemaan vai etsinkö jonkun toisen.