Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tikkarinhuoltoa  (Luettu 480 kertaa)

Poissa Kikkelinjatke

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Tikkarinhuoltoa
« : eilen kello 15:55:38 »
Heipsan.
Onkohan kukaan käynyt kyseisen ilmoittajan palveluita kokeilemassa? Olen laittanut viestiä, mutta ei ole vastausta tullut. Voi tietty olla kesälomalla.
Sitä vaan että jäänkö odottelemaan vai etsinkö jonkun toisen.

Poissa Ollin kurjuus

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tikkarinhuoltoa
« Vastaus #1 : eilen kello 22:22:12 »
Samanlainen kokemus itselläni. Laitoin viestiä joitain kuukausia sitten. Ei minkäänlaista vastausta.