Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Cuckold ryhmäseksi kokemuksia?  (Luettu 3591 kertaa)

Poissa PrettyHorny

• Full Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Cuckold ryhmäseksi kokemuksia?
« Vastaus #20 : tänään kello 06:47:43 »
Tämän ei tarvitse olla nöyryyttävää sitä naista kohtaan...

.. Jos tätä tekisi niin, että bull nöyryyttää tarkoituksella naista,

En siis tosiaan ole tässä nimenomaisessa toiminnassa asiantuntija, mutta sen perusteella mitä olen antanut itseni ymmärtää, naistahan tuossa ei kait ikinä nöyryytetä, vaan cuckin nainen (puoliso tjsp.) & bull nöyryyttävät cuckia. Jos naista nöyryytettäisiin, kyseessä olisi cuckquean, josta olisi kivaa katsella kun hänen miehensä naisi naispuolista cuckcakea ... anteeksi anglismit, en tiedä suomenkielisiä vastineita, kun ei ole oma juttu.  ;)

Insinööri on tässä nyt jäljillä 😉
Itselleni dominoivana naisena cuckold tarkoittaa nimenomaan sitä, että minä nöyryytän cuckia bullin kanssa, eikä minua alista tai nöyryytä siinä(kään) sessiossa kukaan.

Todella moni kysyy cuckold-sessiota mutta loppujen lopuksi haluaakin vain parinvaihtoa tai ryhmäseksiä, mikä taas itselleni on jo ajatuksena tylsä koska itse sytyn nimenomaan siitä alistamisesta ja nöyryytyksestä.

Itselleni mieluisin skenaario näissä hommissa on, että aloitan session cuckin kanssa, sidon ja kapuloin/laitan häkkiin tms hän joutuu vain avuttomana kuuntelemaan/seuraamaan sivusta kun bull tulee paikalle ja saa minut hulluksi himosta.
Hip hei hutsu! ❤️
Tavattavissa Tampereella! ⛓️🖤
Nyt myös ig:ssä 😘

Poissa marks

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : tänään kello 11:29:11 »
Miehenä näen asian niin että nöyryytän sitä pariskunnan miestä.
Kun aviomies joutuu nöyrtyä ja seurata sivusta kun vaimonsa tekee mitä minä käsken.
Toimii ajatuksena myös maksullisessa palvelussa.
"Ostan mieheltä häne vaimonsa käyttööni" tyylinen kuvio. Valta aseman saa myös rahalla.
Tämä siinä mulle se kiihottava näkökulma. Ja tarkoitus tämä myös toteuttaa, kunhan aika ja paikka sopii.

Poissa marks

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : tänään kello 11:37:54 »
Tämän ei tarvitse olla nöyryyttävää sitä naista kohtaan...

.. Jos tätä tekisi niin, että bull nöyryyttää tarkoituksella naista,

En siis tosiaan ole tässä nimenomaisessa toiminnassa asiantuntija, mutta sen perusteella mitä olen antanut itseni ymmärtää, naistahan tuossa ei kait ikinä nöyryytetä, vaan cuckin nainen (puoliso tjsp.) & bull nöyryyttävät cuckia. Jos naista nöyryytettäisiin, kyseessä olisi cuckquean, josta olisi kivaa katsella kun hänen miehensä naisi naispuolista cuckcakea ... anteeksi anglismit, en tiedä suomenkielisiä vastineita, kun ei ole oma juttu.  ;)

Voisi kai tuo olla cuckold siinä mielessä että bull nöyryyttää tätä miestä kun ottaa ja alistaa aisurin vaimon vaimon. Ja aisankannattaja ei pysty estää vaan siirtyy syrjään ja antaa bullin ottaa mitä haluaa miten haluaa.
Arvaamattomia ovat herran tien.