Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tyttöilijä seuraa vailla kemi  (Luettu 439 kertaa)

Poissa sannatr

• Newbie
  • Galleria (4)
  • * Kelpo kaveri
Tyttöilijä seuraa vailla kemi
« : Huhtikuu 03, 2026, 07:04:08 »
Hei. Mies etsinnässä joka haluaisi pitkän ja nautinnollisen suuhoidon.Toki muutakin voidaan touhuta.Paikka löytyy.Meri-lappi.

Poissa Unelma

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tyttöilijä seuraa vailla kemi
« Vastaus #1 : Huhtikuu 12, 2026, 06:37:46 »
Tervehdys! Olisitko ensi lauantaina tavattavissa - asun lähistöllä. Olen pikkumulkkuinen ehkä transu joten miettinyt hvittää koko mulkun...
ElPoista helevettiin profiilini tältä alustalta ylläpito: Elikko ja Veijoko se oli. Muuten koko maa tulee tietämään sivuston mädännäisyyden, hunajaisuuden ja - ansat. Sivuston luonne tulee esille tälläkin tavalla kun ei päästetä sivustolta pois intiimeistä asioista. Aloitetaan nettisota.

Poissa Unelma

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tyttöilijä seuraa vailla kemi
« Vastaus #2 : Huhtikuu 13, 2026, 09:32:04 »
Moi taas! Olen uusi tällä sivustolla ja sinulla olis varmaan paljon tietoa näistä asioista. Olisin kiinnostunut kuuntelemaan tarinoita. Minä fantasioin ja liioittelen muka omista haaveistani. Ihan toimiva mulkku minulla on. Näytän mieheltä, koska kaapissahan täällä täytyy olla. Jopen puistohan olis hyvä paikka tavata. Menen katsomaan Hopenyrkki nyrkkeilyturnausta itse Hopeanyrkin kutsumana.
ElPoista helevettiin profiilini tältä alustalta ylläpito: Elikko ja Veijoko se oli. Muuten koko maa tulee tietämään sivuston mädännäisyyden, hunajaisuuden ja - ansat. Sivuston luonne tulee esille tälläkin tavalla kun ei päästetä sivustolta pois intiimeistä asioista. Aloitetaan nettisota.