Nehän vastas nopeesti Saa heidän puolesta ilmottaa mies kategoriassa, mutta epäilivät, ettei kohderyhmä mene oikein. Noh, ehkä mä testaan kuiteski.
Uutiset:
Joo siis itsekin olen kyllä sitä mieltä, että naapurin puolella transnaisten ilmoitusten pitäisi voida olla ylipäätäänkin "Nainen etsii miestä"-osiossa, JOS he sitä itse haluavat ja ovat sen sinne laittaneet (ja painosanalla JOS). Ja sitten taas noille muunsukupuolille oma kategoria naapurin puolelle kuulostaisi ihan asialinjatulta toimelta myös.
Ai eikö trans naiset edes saa olla muiden naisten seassa?? :O Hyi vittu.
Siis eikö muka saa? Kyllä nainen on nainen vaikka mihin vartaloon olisi syntynyt, sanoohan sen lakikin.
Mites muutes tuo "Mies etsii naista" -puoli? Onko teillä tietoa, että onko siellä oletusarvo, että seura maksaa vai ei maksa? Kukaan kuullu? Mä en osaa lukea noita ilmotuksia Osasta kyllä huomaan, että maksullisesta on kyse, mutta sitten on se iiiiso osa, joista ei mitään käryä Koska sitten tässä on kanssa se kääntöpuoli, että miten saada oma ilmotus sekä vastaamaan sääntöjä, että vihjaamaan, että tämä sitten maksaa.. Kuvittelisin onnistuneeni tässä, mutta kun en muidenkaan ilmotuksista tunnista, niin varmuutta ei ole
varmasti osa haaveilee ilmaisen seuran löytämisestä
Mites muutes tuo "Mies etsii naista" -puoli? Onko teillä tietoa, että onko siellä oletusarvo, että seura maksaa vai ei maksa? Kukaan kuullu? Mä en osaa lukea noita ilmotuksia Osasta kyllä huomaan, että maksullisesta on kyse, mutta sitten on se iiiiso osa, joista ei mitään käryä Koska sitten tässä on kanssa se kääntöpuoli, että miten saada oma ilmotus sekä vastaamaan sääntöjä, että vihjaamaan, että tämä sitten maksaa.. Kuvittelisin onnistuneeni tässä, mutta kun en muidenkaan ilmotuksista tunnista, niin varmuutta ei ole
Tuolla on kyl varmaan tosi sekalaisesti noi. Osa tarjoaa maksua vastaan omia palveluitaan, osa etsii sit taas maksullista seuraa ja varmasti osa haaveilee ilmaisen seuran löytämisestä.
Mutta kyllähän tuota kokeilla voi, varmaan samat säännöt kuin Nainen etsii miestä-puolella, eli maksullisuudesta ei saa suoraan kirjoittaa.
Tuisku, onko millasia kokemuksia nyt tullut noista ilmoittelupaikoista? Mikä toimii ja mikä ei?