Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?  (Luettu 1788167 kertaa)

Poissa Klikklak

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #12420 : eilen kello 12:21:22 »

Kävi myös mielessä että "pitäisköhän sitä antaa hiihdolle mahdollisuus tänä talvena?" Ei helvetti, näin se keski-ikäistyminen hiipii ihmisen sieluun 😂

Ei kai sulle oo jäänyt kouluajoilta traumoja  hiihdon suhteen 🤔

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (10)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #12421 : eilen kello 12:55:16 »

Hyvin arvattu. Kiitos lappilaisen koulun liikuntatunnit 90-luvulla ja pakkasraja joka tais olla -25°C. En vaan voi unohtaa sitä tunnetta, että varpaanvälit ois täynnä jäätä.

^ Hiihto on hyvällä talvikelillä oikein mukavaa, kun muistaa, että se on vauhti joka tappaa, ei matka 😊

Voin etäisesti kuvitella, että pikkupakkasella nättinä päivänä hiihto ois ihanaa. Pitää kai ottaa termarikahvit reppuun ja lähteä chillille hiihtoretkelle hankkimaan korjaavia kokemuksia tänä talvena. 
Lapin taikaa tuplana: Tampereella 3-4.12. duoa KayCatin kanssa 😻

Poissa Kielitieteilijä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12422 : eilen kello 14:11:44 »

Hyvin arvattu. Kiitos lappilaisen koulun liikuntatunnit 90-luvulla ja pakkasraja joka tais olla -25°C. En vaan voi unohtaa sitä tunnetta, että varpaanvälit ois täynnä jäätä.

^ Hiihto on hyvällä talvikelillä oikein mukavaa, kun muistaa, että se on vauhti joka tappaa, ei matka 😊

Voin etäisesti kuvitella, että pikkupakkasella nättinä päivänä hiihto ois ihanaa. Pitää kai ottaa termarikahvit reppuun ja lähteä chillille hiihtoretkelle hankkimaan korjaavia kokemuksia tänä talvena.
Jos vain saadaan lunta ja oikea talvi, reppuun pakataan makkarat, pannu ja ainekset. Suksitaan kuusen juureen ja keitetään ne kahvit siellä?
Slippery when wet!

Poissa Teroterava

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12423 : eilen kello 17:31:10 »
Open Rivers Programme. Jokohan saataisiin Palokin kosket auki.
woke, suvakki, antifa, intersektionaalisuus

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #12424 : eilen kello 17:49:13 »
HuliVilin konsertti-kuulumisia on aina kiva lukea foorumilta.

Mun pumppu takoo lujimmin vähän rauhallisemmalle musiikille, olen klassisen musiikin ystävä. Huomasin juuri että ensi keskiviikkona Oulussa on kovan luokan tapahtuma. Olen nähnyt kyseisen sinfonian livenä kerran ja se oli suuri kokemus. Kun nyt taas on tilaisuus, villit hevosetkaan ei saa minua pysymään poissa paikalta:
https://oulusinfonia.fi/konsertit/piirityksen-alla-2/

Poissa HuliVili

• Sr. Member
« Vastaus #12425 : eilen kello 21:12:26 »
HuliVilin konsertti-kuulumisia on aina kiva lukea foorumilta.

Mun pumppu takoo lujimmin vähän rauhallisemmalle musiikille, olen klassisen musiikin ystävä. Huomasin juuri että ensi keskiviikkona Oulussa on kovan luokan tapahtuma. Olen nähnyt kyseisen sinfonian livenä kerran ja se oli suuri kokemus. Kun nyt taas on tilaisuus, villit hevosetkaan ei saa minua pysymään poissa paikalta:
https://oulusinfonia.fi/konsertit/piirityksen-alla-2/

Kiitos Joey_t ja hyvää livekonserttia! Itsekin pidän kyllä klassisesta musiikista ja olenpa käynyt silloin tällöin Musiikkitalossa nautiskelemassa RSO:n taitavien soittajien esityksistä, ne ovat olleet poikkeuksetta hienoa kuultavaa.
Livekonsertit 2025: 29  (2024:20)

Poissa HuliVili

• Sr. Member
« Vastaus #12426 : eilen kello 22:13:05 »
Niin, tänään ilostutti aivan huikea tapaaminen ja maisemakelpoinen peppuperjantai, kiitos paljon Veeras!  :inlove: :kiss:
Livekonsertit 2025: 29  (2024:20)