Kävi myös mielessä että "pitäisköhän sitä antaa hiihdolle mahdollisuus tänä talvena?" Ei helvetti, näin se keski-ikäistyminen hiipii ihmisen sieluun 😂
Ei kai sulle oo jäänyt kouluajoilta traumoja hiihdon suhteen 🤔
Uutiset:
Kävi myös mielessä että "pitäisköhän sitä antaa hiihdolle mahdollisuus tänä talvena?" Ei helvetti, näin se keski-ikäistyminen hiipii ihmisen sieluun 😂
AnniAuringonkukka

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Ei kai sulle oo jäänyt kouluajoilta traumoja hiihdon suhteen 🤔
^ Hiihto on hyvällä talvikelillä oikein mukavaa, kun muistaa, että se on vauhti joka tappaa, ei matka 😊
Jos vain saadaan lunta ja oikea talvi, reppuun pakataan makkarat, pannu ja ainekset. Suksitaan kuusen juureen ja keitetään ne kahvit siellä?Ei kai sulle oo jäänyt kouluajoilta traumoja hiihdon suhteen 🤔
Hyvin arvattu. Kiitos lappilaisen koulun liikuntatunnit 90-luvulla ja pakkasraja joka tais olla -25°C. En vaan voi unohtaa sitä tunnetta, että varpaanvälit ois täynnä jäätä.^ Hiihto on hyvällä talvikelillä oikein mukavaa, kun muistaa, että se on vauhti joka tappaa, ei matka 😊
Voin etäisesti kuvitella, että pikkupakkasella nättinä päivänä hiihto ois ihanaa. Pitää kai ottaa termarikahvit reppuun ja lähteä chillille hiihtoretkelle hankkimaan korjaavia kokemuksia tänä talvena.
HuliVilin konsertti-kuulumisia on aina kiva lukea foorumilta.
Mun pumppu takoo lujimmin vähän rauhallisemmalle musiikille, olen klassisen musiikin ystävä. Huomasin juuri että ensi keskiviikkona Oulussa on kovan luokan tapahtuma. Olen nähnyt kyseisen sinfonian livenä kerran ja se oli suuri kokemus. Kun nyt taas on tilaisuus, villit hevosetkaan ei saa minua pysymään poissa paikalta:
https://oulusinfonia.fi/konsertit/piirityksen-alla-2/