Seksifoorumeiden surkuhupaisinta "antia" tarjoavat mielestäni nämä iänikuiset kyselijät jotka vonkaavat tietoja siitä ja siitä hupakosta vaikka itse eivät rapsaa koskaan. Mielestäni heille on turha vastata mitään.
Uutiset:
^ Tarkoitin näitä kyselijöitä foorumilla. "Onko kokemusta jne."Eikös tämmöiset foorumit ole juurikin tätä varten? Ymmärrän kyllä että hyvät kokemukset saattaa haluta pitää itsellään, mutta ainakin huonoista tai varsinkin kusetusjutuista ( kuvat, ikä, palvelut, jne) soisi kirjoitettavan. En ole koskaan ymmärtänyt tätä turskien toinen toisiltaan tiedon pihtaamista.
Seksifoorumeiden surkuhupaisinta "antia" tarjoavat mielestäni nämä iänikuiset kyselijät jotka vonkaavat tietoja siitä ja siitä hupakosta vaikka itse eivät rapsaa koskaan. Mielestäni heille on turha vastata mitään.Taidan arvata kuka sulta on kysellyt ja mitä. No itsekin ihmettelin tätä kyselytulvaa. Ei maksa vaivaa vastailla.
^ Omatuntoni on tässä suhteessa kohtuullisen puhdas. Olen rapsannut ja kertonut enkä pimittänyt mitään vaan kertonut niin hyvistä kuin huonoista tapaamisista. Ihmettelen vain näitä ainaisia kyselijöitä , että mikseivät he voi toimia pioneereina ja kertoa muille?No ehkä kertovat kun kokemusta karttuu. Tai kertovat jollain toisella nimimerkillä. En ymmärrä mitä siinä voittaa jos pihtaa tietoa muilta...
Ootko sinä rapsannut tänne paljonkin?Olen rapsannut, ja pitää muistaa ettei (valitettavasti) kaikki rapsat täällä pysy. Ja sitten ei myöskään pidä unohtaa privaviestien ihmeellistä maailmaa...
Itselleni rapsat ovat lähinnä keino karsia huijarit (onko palvelu luvatun mukaista, ovatko kuvat aidot) ja sallisin arvostelupuolelta myös esim. ajan varaamisen helppous ja vastaavat käytännön asiat.
Rahattomilta tuskin kukaan kyselee yhtään mitäänSinullako on tieto kaikkien varallisuudesta?