SeksiSaitti
Suhteet, seurustelu ja seuranhaku => Parisuhteet => Aiheen aloitti: Mmnaaz - Toukokuu 10, 2026, 23:30:29
-
Oletko koskaan kokenut tilannetta, jossa aloit tuntea rakkautta palveluntarjoajaa kohtaan? Minulle on käynyt niin ja ajattelen häntä jatkuvasti. Haaveilen myös 24 tunnin viettämisestä hänen kanssaan, mutta se on hiton kallista.
Ja palveluntarjoajan näkökulmasta: miten ottaisit sen, jos joku asiakkaistasi tulisi sanomaan, että hänellä on tunteita sinua kohtaan?
-
Rahaa vastaan saatu pillu ei ole mikään ihmissuhde. Tai ainakaan mikään parturissa käyntiä kummempi.
Kannattaa herätä ajoissa ja keskittyä ennemmin huoran panemiseen.
-
Aihetta on sivuttu tässä ketjussa. Suosittelen lukemaan https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,14537.0.html
Tää ei oo mitenkään harvinaista. Jos joku saa sut tuntemaan olosi nähdyksi, halutuksi ja hyväksi omana itsenäsi, niin ei oo mikään ihme, että tällaiseen henkilöön saattaa ihastua.
Tässä pitää kuitenkin muistaa, että teidän yhdessäolo on sidottu rahaan. Se tekee tilanteesta vaikean arvioida, koska et oikein voi tietää, millainen yhteys olisi ilman sitä asetelmaa. Ja ehkä tätä kannattaa katsoa enemmän tekojen kuin tunnelman kautta: jos hän ei ole suhun yhteydessä muuten kuin tapaamisten järjestämisestä sovittaessa, niin silloin on yleensä realistisempaa olettaa, ettei kyse ole romanttisesta kiinnostuksesta tai halusta rakentaa suhdetta sun kanssa.
Se ei tarkoita, että kaikki olisi ollut feikkiä tai etteikö hän voisi aidosti pitää susta ihmisenä. Mutta se on eri asia kuin halu olla osa toisen elämää myös silloin, kun raha ei ole mukana kuviossa.
Jokainen pt ottaa rakkaudentunnustukset omalla tavallaan, joten mitään yleispätevää vastausta ei voi tähän antaa. Riippuu myös teidän keskinäisistä kemioista ja miten tuot asian esiin. Mutta vaarana näissä on aina se, että te ette enää tapaa näissä merkeissä.
-
Pertti kirjoittaa täyttä asiaa.
Mä en kyllä keksi mitään kannustavaa tai positiivista kirjoitettavaa tällaiseen avaukseen. Paitsi että;
Suosittelen sisäistämään ton Pertin tekstin huolella.
-
Tuo on vähän huolestuttavaa. On normaalia että ihastuu, mutta näyttää lähtevän mopo käsistä nyt.
Siis minäkin ihastun mutta faktat pitää tiedostaa.
Luulen että kannattaa puhua jonkun ulkopuolisen kanssa.
-
Tåmän lajin sääntö numero 1: maksullisen seksin piiristä ei etsitä eikä hankita tyttöystäviä.
-
On minullekin käynyt niin että tuntee olevansa rakastunut huoraan. Eikä siinä mitään hävettävää ole. Se on inhimillistä ja luonnollista.
Asia on kuitenkin niin kuten Pertti Ström sanoo. Kyseessä on pohjimmiltaan liiketoiminta. Ota siitä vakkarihuora jonka kanssa tunti silloin tällöin odotellen ihastuksen laantumista. 24 tunnin viettäminen tietää turhaa rahanmenoa jota myöhemmin katuu ellei ole rahamies.
Voihan huoralle tunnustaa olevansa rakastunut kunhan on varautunut siihen että asiakassuhde päättyy siihen. Ei se välttämättä pääty mutta suurella todennäköisyydellä kuitenkin.
Huorat on panemista varten ja voihan niitä rakastaakin niin kauan kuin rahaa on.
Rakastunut turska on todennäköisesti huoralle rasite.
-
^Se on juurikin näin. :headbang:
-
Aihetta on sivuttu tässä ketjussa. Suosittelen lukemaan https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,14537.0.html
Tässä pitää kuitenkin muistaa, että teidän yhdessäolo on sidottu rahaan. Se tekee tilanteesta vaikean arvioida, koska et oikein voi tietää, millainen yhteys olisi ilman sitä asetelmaa.
Tämä. Mä olen aina sanonut, että rahalla musta saa ne parhaat puolet. Olen hymyilevä, hellä, iloinen ja halukas.
Ilman rahaa olen ihan se sama tyttöystävä tai vaimo. Mulla särkee päätä, nalkutan, olen vittumainen ja säärikarvatkin on ajamatta.
Horoon ihastumalla/rakastumalla ihastuu illuusioon. On helppoa ihastua ihmiseen joka on aina hyvällä tuulella ja kiimaisena seksiä varten. Mutta se on ostettua. Me ei olla sellaisia 24/7 😅
-
Horoon ihastumalla/rakastumalla ihastuu illuusioon. On helppoa ihastua ihmiseen joka on aina hyvällä tuulella ja kiimaisena seksiä varten. Mutta se on ostettua. Me ei olla sellaisia 24/7 😅
Samaa mieltä kuin tässä hienosti ilmaistussa ja aiemmin samalla ajatuksella olevissa. Ammattihuora osaa tehdä sen illuusion erittäin todentuntuisesti, näissä kannattaa pitää jalat maassa. Mikäli jalat ei pysy maassa, kannattaa kysyä mielipidettä täällä ;D
-
Tuo on vähän huolestuttavaa. On normaalia että ihastuu, mutta näyttää lähtevän mopo käsistä nyt.
Siis minäkin ihastun mutta faktat pitää tiedostaa.
Luulen että kannattaa puhua jonkun ulkopuolisen kanssa.
Vaimolle vai äidille?
-
Tuo on vähän huolestuttavaa. On normaalia että ihastuu, mutta näyttää lähtevän mopo käsistä nyt.
Siis minäkin ihastun mutta faktat pitää tiedostaa.
Luulen että kannattaa puhua jonkun ulkopuolisen kanssa.
Vaimolle vai äidille?
En suosittele kumpaakaan.
-
Oletko koskaan kokenut tilannetta, jossa aloit tuntea rakkautta palveluntarjoajaa kohtaan? Minulle on käynyt niin ja ajattelen häntä jatkuvasti. Haaveilen myös 24 tunnin viettämisestä hänen kanssaan, mutta se on hiton kallista.
Ja palveluntarjoajan näkökulmasta: miten ottaisit sen, jos joku asiakkaistasi tulisi sanomaan, että hänellä on tunteita sinua kohtaan?
" Minulle on käynyt niin ja ajattelen häntä jatkuvasti. "
Nyt teet päätöksen, että seuraavat kymmenen huorissakäyntiä teet eri huorien luokse ja katsot sitten niitä tuteitasi uudelleen.
Olet pahasti muodostumassa maanvaivaksi ihastuksen kohteellesi. Et varmaan pidä siitä itsekään että näin käy.
-
Tuo on vähän huolestuttavaa. On normaalia että ihastuu, mutta näyttää lähtevän mopo käsistä nyt.
Siis minäkin ihastun mutta faktat pitää tiedostaa.
Luulen että kannattaa puhua jonkun ulkopuolisen kanssa.
Vaimolle vai äidille?
En suosittele kumpaakaan.
Jos ihastuisin (esim.) johonkin palveluntarjoajaan siinä määrin, että se vaikuttaisi merkittävästi toimintaani (siis uhkaisi parisuhdettani), niin tietysti kertoisin sen ensiksi vaimolleni. Ihan vaan hänelle tiedoksi, että tämmöinen ongelma on nyt olemassa, ja en sitten käy enää kyseisen palveluntarjoajan luona, ainakaan johonkin aikaan. Ihminen ei voi estää ihastumista uuden, hyvän kemian omaavan, toistuvan seksikumppanin kanssa (olipa palveluntarjoaja tai siviili), mutta voi valita, antaako sen vaikuttaa omaan toimintaansa.
-
Kiitos kaikille kommenteista ja linkistä. Kävin linkin läpi ja opin, mitä huora ajattelee. Parasta on kuten Pertti ja muut sanoivat. Osta vain se pillu ja nauti siitä tunnin ajan, siinä kaikki.
-
^ Kyllä Pertti - setä tietää ;)
-
Oletko koskaan kokenut tilannetta, jossa aloit tuntea rakkautta palveluntarjoajaa kohtaan? Minulle on käynyt niin ja ajattelen häntä jatkuvasti. Haaveilen myös 24 tunnin viettämisestä hänen kanssaan, mutta se on hiton kallista.
Ja palveluntarjoajan näkökulmasta: miten ottaisit sen, jos joku asiakkaistasi tulisi sanomaan, että hänellä on tunteita sinua kohtaan?
Tämä olisi pahin mahdollinen tilanne itselleni.
"Elää sellaista painajaista jossa voin tavata ihmisen josta välitän vain silloin kun maksan 250€"
Älkää nyt hyvät miehet alentako itseänne tuohon tilaan.
Ihan täysissä ruumiin ja sielun voimissa mietit että 24h tapaaminen jotenkin auttaisi?
Älä enää ikinä ota kyseiseen huoraan yhteyttä ja pistä se 24h raha siihen että panet joka päivä eri huoraa. Ei sitten "ero" ahdista niin paljon
-
Olen itse ollut muutamia kertoja ihastunut ja sihen vaikuttaa ensisijaisesti PT:n luonne ja se kuinka hyvin hän ottaa minut huomioon.
Nämä tapaukset ovat kaikki olleet sellaisia joiden takia on halunnut tavata kys. PT:n uudestaan ja ehkä vielä senkin jälkeen uudestaan.
Erästä tapasin kuitenkin toistakymmentä kertaa. Toin hänelle joiltain matkoiltani tuliaisiakin ja hän oli niistä aina hyvin otettu. Hän oli aina kaivannut minua ja kerran jopa pyysi käymään luonaan illalla ilmaiseksi kompensaatioksi siitä kun oli nukkunut aamuksi sovitun tapaamisen ohi. Olisi maksanut über kyydinkin minulle :o
Helppo tuollaiseen oli ihastua kun kaikki viittasi vielä siihen että hänkin tykkäsi minusta.
Tässä tapauksessa oli siis tunteita mutta ei sentään rakkautta, vaikka sitäkin sanaa puolin ja toisin heiteltiin. Molemmilla oli kuitenkin järki päässä ja se oli ystävärakkautta, jos jotain.
Ihana pieni elämän kokemus joka tapauksessa. Ei olla nyt hetkeen tavattu mutta ei ole poissuljettua että vielä uudestaankin joskus lämmiteltäis.
-
MariaEnkeli hyvin avasikin kupletin juonta, mutta lisään vielä että älkää nyt ihastuko.
Se on luontaantyöntävää kun huomaa että on ihastusta, mä koen ihan fyysistä kuvotusta ja ahdistusta enkä saa houddettua työtäni.
Miksi nyt muutenkaan viedä asiaa yhtään pidemmälle, kun romutat siinä vaan illuusion johon nimenomaan oot ihastunut.
-
Kiitos kaikille kommenteista ja linkistä. Kävin linkin läpi ja opin, mitä huora ajattelee. Parasta on kuten Pertti ja muut sanoivat. Osta vain se pillu ja nauti siitä tunnin ajan, siinä kaikki.
Nopeaa oli saitin koulutus tässä asiassa, reilussa vuorokaudessa aloittajalla muuttui ihastus palveluntarjoajaa kohtaan pillua myyväksi huoraksi 😅
Sen enempää asiaa romantisoimatta ei ole mitenkään ennenkuulumatonta, että pt ja asiakas ovat rakastuneet toisiinsa. Kaksi entistä kollegaa tulee suorilta mieleen, menivät asiakkaan kanssa naimisiin ja saivat lapsiakin yhdessä.
Itsellä ei ole yksinkertaisesti koskaan edes käynyt sellaisia asiakkaita, joihin olisin ollut vaarassa ihastua. Tietääkseni vain kaksi on ihastunut minuun, molemmat tajusi onneksi itse lopettaa käynnit.
-
Kiitos kaikille kommenteista ja linkistä. Kävin linkin läpi ja opin, mitä huora ajattelee. Parasta on kuten Pertti ja muut sanoivat. Osta vain se pillu ja nauti siitä tunnin ajan, siinä kaikki.
Nopeaa oli saitin koulutus tässä asiassa, reilussa vuorokaudessa aloittajalla muuttui ihastus palveluntarjoajaa kohtaan pillua myyväksi huoraksi 😅
Sen enempää asiaa romantisoimatta ei ole mitenkään ennenkuulumatonta, että pt ja asiakas ovat rakastuneet toisiinsa. Kaksi entistä kollegaa tulee suorilta mieleen, menivät asiakkaan kanssa naimisiin ja saivat lapsiakin yhdessä.
Itsellä ei ole yksinkertaisesti koskaan edes käynyt sellaisia asiakkaita, joihin olisin ollut vaarassa ihastua. Tietääkseni vain kaksi on ihastunut minuun, molemmat tajusi onneksi itse lopettaa käynnit.
Sain linkin kautta tietää, mitä se huora ajattelee siitä, jos joku tulee sanomaan: ‘Olen rakastunut sinuun.’
Pääsin lukemaan hänen näkemyksiään ja päätin, että sen sijaan että joutuisin estetyksi, on parempi vain jatkaa sen pillun ostamista, jotta ainakin voin käydä sen huoran luona niin usein kuin haluan. 😂
-
Oletko koskaan kokenut tilannetta, jossa aloit tuntea rakkautta palveluntarjoajaa kohtaan? Minulle on käynyt niin ja ajattelen häntä jatkuvasti. Haaveilen myös 24 tunnin viettämisestä hänen kanssaan, mutta se on hiton kallista.
Ja palveluntarjoajan näkökulmasta: miten ottaisit sen, jos joku asiakkaistasi tulisi sanomaan, että hänellä on tunteita sinua kohtaan?
Tämä olisi pahin mahdollinen tilanne itselleni.
"Elää sellaista painajaista jossa voin tavata ihmisen josta välitän vain silloin kun maksan 250€"
Älkää nyt hyvät miehet alentako itseänne tuohon tilaan.
Ihan täysissä ruumiin ja sielun voimissa mietit että 24h tapaaminen jotenkin auttaisi?
Älä enää ikinä ota kyseiseen huoraan yhteyttä ja pistä se 24h raha siihen että panet joka päivä eri huoraa. Ei sitten "ero" ahdista niin paljon
Teen luultavasti saman, täytyy vain ohjelmoida aivoni uudelleen nyt. Mutta daaaamn, sillä naisella on helvetin hienot tissit ja pillu.
-
Itse koen et pt ei ole onnistunut gfe:ssä jos en ole käynnin jälkeen vähän ihastunut häneen. Ihastumisen tunne jälkikäteen kruunaa vierailun.
Ymmärrän että kyseessä on palvelutilanne ja hyvää palvelua haluan saada. Kaupankassallakin hakeudun mielellään jollekin tietylle kassalle.
Onneksi kohdalleni on sattunut harvoin huono gfe. Kiitos siitä kuuluu teille ihanat Pt:t :inlove:
-
Oletko koskaan kokenut tilannetta, jossa aloit tuntea rakkautta palveluntarjoajaa kohtaan? Minulle on käynyt niin ja ajattelen häntä jatkuvasti. Haaveilen myös 24 tunnin viettämisestä hänen kanssaan, mutta se on hiton kallista.
Ja palveluntarjoajan näkökulmasta: miten ottaisit sen, jos joku asiakkaistasi tulisi sanomaan, että hänellä on tunteita sinua kohtaan?
Tämä olisi pahin mahdollinen tilanne itselleni.
"Elää sellaista painajaista jossa voin tavata ihmisen josta välitän vain silloin kun maksan 250€"
Älkää nyt hyvät miehet alentako itseänne tuohon tilaan.
Ihan täysissä ruumiin ja sielun voimissa mietit että 24h tapaaminen jotenkin auttaisi?
Älä enää ikinä ota kyseiseen huoraan yhteyttä ja pistä se 24h raha siihen että panet joka päivä eri huoraa. Ei sitten "ero" ahdista niin paljon
Teen luultavasti saman, täytyy vain ohjelmoida aivoni uudelleen nyt. Mutta daaaamn, sillä naisella on helvetin hienot tissit ja pillu.
Toisaalta, jos olet löytänyt noin hyvän huoran, niin miksi vaihtaa jos tekee aina vaan mieli samaa namia lisää.
Minä ainakin kävisin polkemassa edelleen.
Pieni ihastuminen tai rakastuminen ei ole kuin hyväksi jos pitää realiteetit mielessä eli raha se joka siinä puhuu.
-
Oletko koskaan kokenut tilannetta, jossa aloit tuntea rakkautta palveluntarjoajaa kohtaan? Minulle on käynyt niin ja ajattelen häntä jatkuvasti. Haaveilen myös 24 tunnin viettämisestä hänen kanssaan, mutta se on hiton kallista.
Ja palveluntarjoajan näkökulmasta: miten ottaisit sen, jos joku asiakkaistasi tulisi sanomaan, että hänellä on tunteita sinua kohtaan?
Tämä olisi pahin mahdollinen tilanne itselleni.
"Elää sellaista painajaista jossa voin tavata ihmisen josta välitän vain silloin kun maksan 250€"
Älkää nyt hyvät miehet alentako itseänne tuohon tilaan.
Ihan täysissä ruumiin ja sielun voimissa mietit että 24h tapaaminen jotenkin auttaisi?
Älä enää ikinä ota kyseiseen huoraan yhteyttä ja pistä se 24h raha siihen että panet joka päivä eri huoraa. Ei sitten "ero" ahdista niin paljon
Teen luultavasti saman, täytyy vain ohjelmoida aivoni uudelleen nyt. Mutta daaaamn, sillä naisella on helvetin hienot tissit ja pillu.
Olet "rakastunut" hänen tisseihin ja pilluun?
Ei kovin vahvalla pohjalla tämä rakkaustarina kyllä ole.
Jos noi riittää ihastumiseen/rakastumiseen, voi olla raskas elämä edessä.
Ei vissiin liiemmin kokemusta ole kertynyt naisista?
-
Oletko koskaan kokenut tilannetta, jossa aloit tuntea rakkautta palveluntarjoajaa kohtaan? Minulle on käynyt niin ja ajattelen häntä jatkuvasti. Haaveilen myös 24 tunnin viettämisestä hänen kanssaan, mutta se on hiton kallista.
Ja palveluntarjoajan näkökulmasta: miten ottaisit sen, jos joku asiakkaistasi tulisi sanomaan, että hänellä on tunteita sinua kohtaan?
Tämä olisi pahin mahdollinen tilanne itselleni.
"Elää sellaista painajaista jossa voin tavata ihmisen josta välitän vain silloin kun maksan 250€"
Älkää nyt hyvät miehet alentako itseänne tuohon tilaan.
Ihan täysissä ruumiin ja sielun voimissa mietit että 24h tapaaminen jotenkin auttaisi?
Älä enää ikinä ota kyseiseen huoraan yhteyttä ja pistä se 24h raha siihen että panet joka päivä eri huoraa. Ei sitten "ero" ahdista niin paljon
Teen luultavasti saman, täytyy vain ohjelmoida aivoni uudelleen nyt. Mutta daaaamn, sillä naisella on helvetin hienot tissit ja pillu.
Toisaalta, jos olet löytänyt noin hyvän huoran, niin miksi vaihtaa jos tekee aina vaan mieli samaa namia lisää.
Minä ainakin kävisin polkemassa edelleen.
Pieni ihastuminen tai rakastuminen ei ole kuin hyväksi jos pitää realiteetit mielessä eli raha se joka siinä puhuu.
Ongelma tässä on se, että jos jatkan näin, tuntuu kuin vahvistaisin tunteitani häntä kohtaan entisestään.
Ja se tulee olemaan minulle vielä vaikeampaa.
Siksi menen hänen luokseen, mutta en vain hänen.
-
Oletko koskaan kokenut tilannetta, jossa aloit tuntea rakkautta palveluntarjoajaa kohtaan? Minulle on käynyt niin ja ajattelen häntä jatkuvasti. Haaveilen myös 24 tunnin viettämisestä hänen kanssaan, mutta se on hiton kallista.
Ja palveluntarjoajan näkökulmasta: miten ottaisit sen, jos joku asiakkaistasi tulisi sanomaan, että hänellä on tunteita sinua kohtaan?
Tämä olisi pahin mahdollinen tilanne itselleni.
"Elää sellaista painajaista jossa voin tavata ihmisen josta välitän vain silloin kun maksan 250€"
Älkää nyt hyvät miehet alentako itseänne tuohon tilaan.
Ihan täysissä ruumiin ja sielun voimissa mietit että 24h tapaaminen jotenkin auttaisi?
Älä enää ikinä ota kyseiseen huoraan yhteyttä ja pistä se 24h raha siihen että panet joka päivä eri huoraa. Ei sitten "ero" ahdista niin paljon
Teen luultavasti saman, täytyy vain ohjelmoida aivoni uudelleen nyt. Mutta daaaamn, sillä naisella on helvetin hienot tissit ja pillu.
Olet "rakastunut" hänen tisseihin ja pilluun?
Ei kovin vahvalla pohjalla tämä rakkaustarina kyllä ole.
Jos noi riittää ihastumiseen/rakastumiseen, voi olla raskas elämä edessä.
Ei vissiin liiemmin kokemusta ole kertynyt naisista?
No, olen tavannut hänet vain kolme kertaa. Rakkaus, ihastus tai pakkomielle — miksi sitä nyt haluaakaan kutsua.
Mutta niiden kolmen tunnin aikana hän oli minulle todella mukava tyttöystävän tavoin. Tietenkin rintojen ja seksin tuomaa nautintoa voin saada muiltakin, mutta sen lisäksi hän oli muutenkin mukava. Ja se, että hänen vartalonsa oli juuri sellainen mistä pidän, oli vielä plussaa. Hän oli minulle ihanteellinen.
Ajatus siitä, että viettäisin hänen kanssaan 24 tuntia, on se, että oppisin tuntemaan hänet paremmin. Kuten joku sanoi, hän voi olla vaikka karvainen, ärsyyntynyt tai jotain muuta silloin kun ei olla “bisnesajalla”.
Haluan siis kokea tämän ja varmistaa, onko tämä rakkautta, ihastusta vai pakkomielle — vai onko kyse vain siitä, että olen kaivannut juuri sellaista ihannevartaloa.
-
En ihan ymmärtänyt, koska jos ostat 24h tapaamisen niin kyllä hän silloin on 24h bisnesajalla. Parhaansa mukaan ainakin. (Pitäisi olla ainakin.)
-
En ihan ymmärtänyt, koska jos ostat 24h tapaamisen niin kyllä hän silloin on 24h bisnesajalla. Parhaansa mukaan ainakin. (Pitäisi olla ainakin.)
Toki, mutta tunnin, kahden tai jopa 3–4 tunnin ajan voit teeskennellä sitä.
Mutta 24 tuntia, joiden aikana myös nukut, syöt ja teet muita asioita – se ei ole sama asia kuin pelkkä ystävien tapaaminen 24 tunnin ajan. Ja ehkä se voisi avata mahdollisuuden luottamuksen rakentamiseen ja tapaamisiin myös työajan ulkopuolella. Se on vain minun arvaukseni.
-
En ihan ymmärtänyt, koska jos ostat 24h tapaamisen niin kyllä hän silloin on 24h bisnesajalla. Parhaansa mukaan ainakin. (Pitäisi olla ainakin.)
Toki, mutta tunnin, kahden tai jopa 3–4 tunnin ajan voit teeskennellä sitä.
Mutta 24 tuntia, joiden aikana myös nukut, syöt ja teet muita asioita – se ei ole sama asia kuin pelkkä ystävien tapaaminen 24 tunnin ajan. Ja ehkä se voisi avata mahdollisuuden luottamuksen rakentamiseen ja tapaamisiin myös työajan ulkopuolella. Se on vain minun arvaukseni.
Onko sulla muista naisista kokemuksia?
-
hän oli minulle todella mukava tyttöystävän tavoin.
En nyt oikein ymmärrä 🤔 Asiakkaat sanoo mullekin todella usein, että kun sä oot niin mukava. Eikö tämä nyt ole itsestäänselvyys gfe:ssä ja ylipäätään asiakaspalvelussa?
-
^Näin mäkin ajattelen.
Voisi äkkiä ajatellen tällaisten tapausten varalta turvallisemmaksi hoitaa homma liukuhihnamaisesti ja ynseällä asenteella. Onneksi näitä aloittajan kaltaisia tapauksia taitaa olla kuitenkin vähemmän, suurin osa turskista ymmärtää gfe:n maksetuksi rooliksi.
-
Kyllä 24 tuntia pystyy ammattilainen olemaan työroolissa ja mukava, kun siitä maksetaan.
Sänki tosin ehtii hieman kasvaa, joten jos se tappaa sun rakkautesi, niin ehkä se oli sitten niin tarkoitettu ja jatkat sen oikean etsimistä. Toivottavasti jostain muualta kuin maksuseksin parista.
Ps. Suurin osa meistä on jo parisuhteessa.
-
Oletko koskaan kokenut tilannetta, jossa aloit tuntea rakkautta palveluntarjoajaa kohtaan? Minulle on käynyt niin ja ajattelen häntä jatkuvasti. Haaveilen myös 24 tunnin viettämisestä hänen kanssaan, mutta se on hiton kallista.
Ja palveluntarjoajan näkökulmasta: miten ottaisit sen, jos joku asiakkaistasi tulisi sanomaan, että hänellä on tunteita sinua kohtaan?
Tämä olisi pahin mahdollinen tilanne itselleni.
"Elää sellaista painajaista jossa voin tavata ihmisen josta välitän vain silloin kun maksan 250€"
Älkää nyt hyvät miehet alentako itseänne tuohon tilaan.
Ihan täysissä ruumiin ja sielun voimissa mietit että 24h tapaaminen jotenkin auttaisi?
Älä enää ikinä ota kyseiseen huoraan yhteyttä ja pistä se 24h raha siihen että panet joka päivä eri huoraa. Ei sitten "ero" ahdista niin paljon
Teen luultavasti saman, täytyy vain ohjelmoida aivoni uudelleen nyt. Mutta daaaamn, sillä naisella on helvetin hienot tissit ja pillu.
Toisaalta, jos olet löytänyt noin hyvän huoran, niin miksi vaihtaa jos tekee aina vaan mieli samaa namia lisää.
Minä ainakin kävisin polkemassa edelleen.
Pieni ihastuminen tai rakastuminen ei ole kuin hyväksi jos pitää realiteetit mielessä eli raha se joka siinä puhuu.
Ongelma tässä on se, että jos jatkan näin, tuntuu kuin vahvistaisin tunteitani häntä kohtaan entisestään.
Ja se tulee olemaan minulle vielä vaikeampaa.
Siksi menen hänen luokseen, mutta en vain hänen.
Ymmärrän. Ehkä on parempi pitää taukoa ja odotella tunteiden laantumista, ehkä kokeilla toista huoraa välillä.
-
Missä muuten tällainen ihanuus on? Voisi käydä testaamassa millaiset kyydit tarjolla.
-
En ihan ymmärtänyt, koska jos ostat 24h tapaamisen niin kyllä hän silloin on 24h bisnesajalla. Parhaansa mukaan ainakin. (Pitäisi olla ainakin.)
Toki, mutta tunnin, kahden tai jopa 3–4 tunnin ajan voit teeskennellä sitä.
Mutta 24 tuntia, joiden aikana myös nukut, syöt ja teet muita asioita – se ei ole sama asia kuin pelkkä ystävien tapaaminen 24 tunnin ajan. Ja ehkä se voisi avata mahdollisuuden luottamuksen rakentamiseen ja tapaamisiin myös työajan ulkopuolella. Se on vain minun arvaukseni.
Onko sulla muista naisista kokemuksia?
Joo
-
hän oli minulle todella mukava tyttöystävän tavoin.
En nyt oikein ymmärrä 🤔 Asiakkaat sanoo mullekin todella usein, että kun sä oot niin mukava. Eikö tämä nyt ole itsestäänselvyys gfe:ssä ja ylipäätään asiakaspalvelussa?
kyllä, mutta kaikki kokemukset eivät ole samanlaisia. jotkut tekevät työtä kuin heille maksettaisiin, ja heidän on tehtävä se ilman tunteita tai kemiaa.
-
hän oli minulle todella mukava tyttöystävän tavoin.
En nyt oikein ymmärrä 🤔 Asiakkaat sanoo mullekin todella usein, että kun sä oot niin mukava. Eikö tämä nyt ole itsestäänselvyys gfe:ssä ja ylipäätään asiakaspalvelussa?
kyllä, mutta kaikki kokemukset eivät ole samanlaisia. jotkut tekevät työtä kuin heille maksettaisiin, ja heidän on tehtävä se ilman tunteita tai kemiaa.
Joko unohdit sen linkin?
-
Tunsin aikoinaan yhden tyypin, joka rakastui joka naiseen, joka oli hiukankin ystävällinen häntä kohtaan. You know, normi käytöstavat siis.
Hiton rasittava ihmistyyppi
-
hän oli minulle todella mukava tyttöystävän tavoin.
En nyt oikein ymmärrä 🤔 Asiakkaat sanoo mullekin todella usein, että kun sä oot niin mukava. Eikö tämä nyt ole itsestäänselvyys gfe:ssä ja ylipäätään asiakaspalvelussa?
Niin, kyllä se minullakin on oletuksena, että jos maksan kolminumeroisen summan rahaa gfe:stä (tyttöystäväkokemuksesta) niin myyjä "on minulle mukava tyttöystävän tavoin". Sitä kokemustahan minä häneltä ostan ja siitä maksan.
Mutta 24 tuntia, joiden aikana myös nukut, syöt ja teet muita asioita – se ei ole sama asia kuin pelkkä ystävien tapaaminen 24 tunnin ajan. Ja ehkä se voisi avata mahdollisuuden luottamuksen rakentamiseen ja tapaamisiin myös työajan ulkopuolella. Se on vain minun arvaukseni.
Juuri tuosta syystä moni pt ei tarjoa 24h tapaamisia ollenkaan ja ne jotka tarjoavat, tarjoavat sitä vain luottovakkareilleen joiden kohdalla he voivat luottaa siihen, että asiakas ei hae tuota mistä puhut. Eli tässä lajissa molemminpuolisen luottamuksen ytimessä on molemminpuolinen luottamus nimenomaan siihen, että kyse on maksullisesta asiakas- eikä siviilisuhteesta. Yksi seksinmyyjän suurimpia uhkakuvia asiakkaan puolelta lienee (ainakin saitin kirjoitusten pohjalta) se, että asiakas alkaa tavoittelemaan jotain enemmän.
Oma ihan vilpitön neuvoni on, että et käy enää tapaamassa häntä. Tekee aluksi kipeää, mutta pääset pitkässä juoksussa helpommalla. Jos jatkat, se päättyy 99%:n todennäköisyydellä ennen pitkään isoon itkuun. Ihastumista on vaikea katkaista, jos se on saanut otteen jos tuossa määrin ja jos jatkat selittelemällä itsellesi, että et ole enää ihastunut, se menee vain pahemmaksi.
-
En ihan ymmärrä miten joku voi ihastua tuossa ostetussa kassien tyhjennys riitissä. Itse koen asiakkaana jopa vaivaantuneisuutta jos aktin jälkeen pyllynmyyjä alkaa liikaa vielä kaveeraamaan, kohtelias toki saa ja pitääkin olla. Toki en itse noiden gfe touhujen perään ole vaan haluaisin maksetun seuralaisen menevän suoraan pimpit paljaana kontilleen, itse ryskämään niskaan ja huuto-orgasmin ja kullin huuhtasun jälkeen nopeasti helvettihin. Toki tässä varmasti syynä se etten ole jaksanut kirjotella etukäteen mieltymyksistäni ja pyllykauppias lähtee oletuksena tarjoamaan gfe:tä.
-
^ Kirjoita edes nuo pari sanaa tuon "maksetun seuralaisen" jälkeen niin eiköhän olla yhteisymmärryksessä. :D
-
^^huomaa kyllä että jollain on vähän lukkoja seksuaalisuutensa kanssa 😄
-
Mitä ihmeen lukkoja siinä on jos ei halua huoran kanssa alkaa herkistelemään?
Herkistelyt jätetään tavallisille naisille.
-
^Justiin niin. Huora on sitä varten että sitä voi panna jos maksaa siitä.
Itse kyllä tykkään myös paljailla ja hoivailla huoraa. Se vain on niin kivaa.
Mutta aina pidetään mielessä että se on raha joka siinä on takana.
-
Mitä ihmeen lukkoja siinä on jos ei halua huoran kanssa alkaa herkistelemään?
Herkistelyt jätetään tavallisille naisille.
Nimenomaan.
-
haluaisin maksetun seuralaisen menevän suoraan pimpit paljaana kontilleen, itse ryskämään niskaan ja huuto-orgasmin ja kullin huuhtasun jälkeen nopeasti helvettihin.
Siinäpä hyvin kuvailtu mun pahin painajainen asiakastapaamisesta.
Just eilen sanoin asiakkaalle, et mihin mä oikein joutuisin ilman niitä. Ketä mä sit halailisin ja hipsuttelisin ja kuka mua. Joutuis pian parisuhteen etsimään itselleen 😅
-
Se on ihan luonnollista, että jotain tunteentapaisia saattaa tulla, jos jonkun kanssa kemiat kohtaavat ja on kivaa. Itse kuitenkin ajattelen sen niin, että se on PT:lle työ ja se tarkoittaa vain, että hän on hyvä työssään, kun saa minulle sellaisen tunteen aikaan. Ei niitä jälkeenpäin jäädä märehtimään. Korkeintaan sen ottaa sellaisena tunnin "kuplana", jossa voi olla vaikka kuinka ihastunut tai rakastunut, mutta pois lähdettyä se on ravisteltava mielestä ja palattava oikeaan maailmaan.
-
Tunteista voi sitten jutella sykiatrin kanssa. Tosin olen minä kovan rynkytyksen tiimellyksessä joskus kysynyt hutsultakin, että "Tuntuuko?"
-
Mä luulen, et meissä palveluntarjoajissa on isoja eroja senkin suhteen, kuinka omia itsejämme me maksetulla ajalla ollaan, vaikka uskon kyllä että lähes kaikilla on se ammattimoodi, joka ainakin mulla 95-prosenttisesti estää tunteiden syntymisen asiakkaita kohtaan. Aina kun tunteita syntyy, ihastuu kuitenkin tässä tilanteessa siihen illuusioon, minkä siinä ehkä tunnin tai parin aikana kokee. Ihokosketus, läsnäolo, huomioiminen, "ihana pillu ja rinnat" tai mikä nyt sit onkaan, sehän on parhaimmillaan endorfiinitykitystä.
Tunteet voi mun mielestä tunnustaa tai olla tunnustamatta, kunhan on selvillä ja sujut seurausten kanssa. Jos tunnustat, pt ei välttämättä tunne samoin (varmasti todennäköisempää) ja asiakassuhde katkennee tai muuttuu jotenkin. Tai sit pt on et, joo hitto no kokeillaan ja oot tilanteessa jossa sun kumppani on huora. Jos et tunnusta, mutta jatkat käymistä pt:llä, saatat pitkittää ihastusta, joka ei johda mihinkään.