Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miten palveluntarjoaja kokee asiakkaan tunteet?  (Luettu 466 kertaa)

Poissa Mmnaaz

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Oletko koskaan kokenut tilannetta, jossa aloit tuntea rakkautta palveluntarjoajaa kohtaan? Minulle on käynyt niin ja ajattelen häntä jatkuvasti. Haaveilen myös 24 tunnin viettämisestä hänen kanssaan, mutta se on hiton kallista.
Ja palveluntarjoajan näkökulmasta: miten ottaisit sen, jos joku asiakkaistasi tulisi sanomaan, että hänellä on tunteita sinua kohtaan?

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miten palveluntarjoaja kokee asiakkaan tunteet?
« Vastaus #1 : eilen kello 23:49:23 »
Rahaa vastaan saatu pillu ei ole mikään ihmissuhde. Tai ainakaan mikään parturissa käyntiä kummempi.

Kannattaa herätä ajoissa ja keskittyä ennemmin huoran panemiseen.
Svobodná republika Žižkov

Poissa Kalamaja

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #2 : eilen kello 23:52:52 »
Aihetta on sivuttu tässä ketjussa. Suosittelen lukemaan https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,14537.0.html

Tää ei oo mitenkään harvinaista. Jos joku saa sut tuntemaan olosi nähdyksi, halutuksi ja hyväksi omana itsenäsi, niin ei oo mikään ihme, että tällaiseen henkilöön saattaa ihastua.

Tässä pitää kuitenkin muistaa, että teidän yhdessäolo on sidottu rahaan. Se tekee tilanteesta vaikean arvioida, koska et oikein voi tietää, millainen yhteys olisi ilman sitä asetelmaa. Ja ehkä tätä kannattaa katsoa enemmän tekojen kuin tunnelman kautta: jos hän ei ole suhun yhteydessä muuten kuin tapaamisten järjestämisestä sovittaessa, niin silloin on yleensä realistisempaa olettaa, ettei kyse ole romanttisesta kiinnostuksesta tai halusta rakentaa suhdetta sun kanssa.

Se ei tarkoita, että kaikki olisi ollut feikkiä tai etteikö hän voisi aidosti pitää susta ihmisenä. Mutta se on eri asia kuin halu olla osa toisen elämää myös silloin, kun raha ei ole mukana kuviossa.

Jokainen pt ottaa rakkaudentunnustukset omalla tavallaan, joten mitään yleispätevää vastausta ei voi tähän antaa. Riippuu myös teidän keskinäisistä kemioista ja miten tuot asian esiin. Mutta vaarana näissä on aina se, että te ette enää tapaa näissä merkeissä.

Poissa Blain

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #3 : eilen kello 23:53:32 »
Pertti kirjoittaa täyttä asiaa.

Mä en kyllä keksi mitään kannustavaa tai positiivista kirjoitettavaa tällaiseen avaukseen. Paitsi että;

Suosittelen sisäistämään ton Pertin tekstin huolella.

Poissa Morjens

• Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #4 : tänään kello 00:19:32 »
Tuo on vähän huolestuttavaa. On normaalia että ihastuu, mutta näyttää lähtevän mopo käsistä nyt.
Siis minäkin ihastun mutta faktat pitää tiedostaa.
Luulen että kannattaa puhua jonkun ulkopuolisen kanssa.
Vitulla päähän ja viheltää huulet.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #5 : tänään kello 00:21:16 »
Tåmän lajin sääntö numero 1: maksullisen seksin piiristä ei etsitä eikä hankita tyttöystäviä.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #6 : tänään kello 03:53:17 »
On minullekin käynyt niin että tuntee olevansa rakastunut huoraan. Eikä siinä mitään hävettävää ole. Se on inhimillistä ja luonnollista.
Asia on kuitenkin niin kuten Pertti Ström sanoo. Kyseessä on pohjimmiltaan liiketoiminta. Ota siitä vakkarihuora jonka kanssa tunti silloin tällöin odotellen ihastuksen laantumista. 24 tunnin viettäminen tietää turhaa rahanmenoa jota myöhemmin katuu ellei ole rahamies.
Voihan huoralle tunnustaa olevansa rakastunut kunhan on varautunut siihen että asiakassuhde päättyy siihen. Ei se välttämättä pääty mutta suurella todennäköisyydellä kuitenkin.
Huorat on panemista varten ja voihan niitä rakastaakin niin kauan kuin rahaa on.
Rakastunut turska on todennäköisesti huoralle rasite.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 03:56:22 kirjoittanut Pekonen »
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #7 : tänään kello 03:57:36 »

^Se on juurikin näin. :headbang:

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #8 : tänään kello 08:25:59 »
Aihetta on sivuttu tässä ketjussa. Suosittelen lukemaan https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,14537.0.html

Tässä pitää kuitenkin muistaa, että teidän yhdessäolo on sidottu rahaan. Se tekee tilanteesta vaikean arvioida, koska et oikein voi tietää, millainen yhteys olisi ilman sitä asetelmaa.

Tämä. Mä olen aina sanonut, että rahalla musta saa ne parhaat puolet. Olen hymyilevä, hellä, iloinen ja halukas.

Ilman rahaa olen ihan se sama tyttöystävä tai vaimo. Mulla särkee päätä, nalkutan, olen vittumainen ja säärikarvatkin on ajamatta.

Horoon ihastumalla/rakastumalla ihastuu illuusioon. On helppoa ihastua ihmiseen joka on aina hyvällä tuulella ja kiimaisena seksiä varten. Mutta se on ostettua. Me ei olla sellaisia 24/7 😅
Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #9 : tänään kello 08:42:14 »
Horoon ihastumalla/rakastumalla ihastuu illuusioon. On helppoa ihastua ihmiseen joka on aina hyvällä tuulella ja kiimaisena seksiä varten. Mutta se on ostettua. Me ei olla sellaisia 24/7 😅

Samaa mieltä kuin tässä hienosti ilmaistussa ja aiemmin samalla ajatuksella olevissa. Ammattihuora osaa tehdä sen illuusion erittäin todentuntuisesti, näissä kannattaa pitää jalat maassa. Mikäli jalat ei pysy maassa, kannattaa kysyä mielipidettä täällä  ;D

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #10 : tänään kello 10:54:59 »
Tuo on vähän huolestuttavaa. On normaalia että ihastuu, mutta näyttää lähtevän mopo käsistä nyt.
Siis minäkin ihastun mutta faktat pitää tiedostaa.
Luulen että kannattaa puhua jonkun ulkopuolisen kanssa.
Vaimolle vai äidille?
Svobodná republika Žižkov