SeksiSaitti
Seksi ja rentoutuminen => Maksullinen seksi => Aiheen aloitti: Morjens - Toukokuu 10, 2026, 02:05:19
-
on täysin perusteltua.
Suomalainen ja myös suomessa asuvan ulkkarin raha kiertää täällä ja hyödyttää suomen valtiota riippumatta siitä maksetaanko siitä vero vai ei.
Ulkkarikeikkailija EU-maasta tulee ja painaa kolme kuukautta kerrallaan töitä ja lähtee rahoineen. Ne rahat ei täällä enää kierrä, vaan hankinnat tehdään kotimaassa halvemmalla.
Lisäksi siitä rahasta ei kukaan maksa veroa ja heidän palkkataso muutenkin on matalampi, kuin meidän.
On kaksinaismoralistista vaatia suomessa työskentelevän laskevan hintansa samalle tasolle.
No itse olen päättänyt, että pyrin käyttämään pääosin suomalaisten ja suomessa asuvien ulkomaalaisten palveluksia.
Eilinen kerrostaloseikkailu vahvisti osaltaan tätä päätöstä.
-
Hitto ku menin helatorstain viikonlopulle laskemaan hintoja, kun niitä oliskin näköjään pitänyt nostaa 😬😅
-
Hitto ku menin helatorstain viikonlopulle laskemaan hintoja, kun niitä oliskin näköjään pitänyt nostaa 😬😅
Onhan vaihtoehtona pitää samana 8)
-
Oliko tää hutsu siis Ghanasta? En nyt lähtisi tästä vetämään mitään yleistystä ulkkareihin.
-
Oliko tää hutsu siis Ghanasta? En nyt lähtisi tästä vetämään mitään yleistystä ulkkareihin.
Joo, tämä Ghana homma oli ihan oma aivopieru ja ei tosiaan sovi yleistää ulkkareihin.
-
Melko surkeita kokemuksia näistä taikka hieromoista .
Yhdessäkin mainostettiin Hyvää ja kilttiä palvelua ,
palvelu oli kylmää konemaista runkkausta .
Parempaa saanut omissa asunnoissa tarjoavilta 😝
-
on täysin perusteltua.
Suomalainen ja myös suomessa asuvan ulkkarin raha kiertää täällä ja hyödyttää suomen valtiota riippumatta siitä maksetaanko siitä vero vai ei.
Ulkkarikeikkailija EU-maasta tulee ja painaa kolme kuukautta kerrallaan töitä ja lähtee rahoineen. Ne rahat ei täällä enää kierrä, vaan hankinnat tehdään kotimaassa halvemmalla.
Lisäksi siitä rahasta ei kukaan maksa veroa ja heidän palkkataso muutenkin on matalampi, kuin meidän.
On kaksinaismoralistista vaatia suomessa työskentelevän laskevan hintansa samalle tasolle.
No itse olen päättänyt, että pyrin käyttämään pääosin suomalaisten ja suomessa asuvien ulkomaalaisten palveluksia.
Eilinen kerrostaloseikkailu vahvisti osaltaan tätä päätöstä.
Maailman talouden kannalta on hyvä, että raha menee käyttöön vaikka sitten ulkomailla. Asian voi myös miettiä niin, että jos rahaa on käytettävissä vaikkapa 200€/kk huoriin. Ja haluaa kahden viikon välein huorissa käydä. Tällöin ei ole mahdollista käydä suomihuorilla. Jos rahaa ei käytä ulkomaalaisiin, niin pahimmillaan se raha jää säästöön, tilille/ sijoituksiin tai käteiseksi. Sitten kun nostelee rahat myöhemmin pois tililtä tms ja lähtee vaikka viikoksi tsekkeihin viihtymään niin ei sitä siitäkään suomen valtio veroja saa. Tämä vaan oli sunnuntai aamun mietteitä. Teetpä niin tai näin, niin joku jää ilman verojen maksua.
-
Ulkkari huorankaan majoittuminen ei ole ilmaista kuten ei myöskään matkustelu eri paikkakuntien välillä. Syödä ja juodakin täytyy.
Että kyllä tästä Suomikin osansa saa.
-
Samaa olin tulossa kirjoittamaan kuin Pertti tuossa yläpuolella. Matkustaminen, majoittuminen, ravinto yms. ei ole ilmaista. Toki tänne tullaan tekemään fyrkkaa ja suurin osa niistä rahoista menee kotimaahan: se on ihan selvää.
Suomi-lisä on ymmärrettävä varsinkin yrittäjien kohdalla, joilla on vielä yritystoiminnan kulut muiden elämiseen menevien kulujen päälle.
-
Melko surkeita kokemuksia näistä taikka hieromoista .
Yhdessäkin mainostettiin Hyvää ja kilttiä palvelua ,
palvelu oli kylmää konemaista runkkausta .
Parempaa saanut omissa asunnoissa tarjoavilta 😝
Näihin thaikkupaikkoihin ei kannata mennä. Hinnat on tosi kovia palveluun verrattuna.
-
Jodelissa on topikki seksityö, jossa aloittelevat kyselee esim. mitä hintoja pitäis pyytää, yleensä "kokeneemmat" ohjaa protukipisteen luo josta saa "suomi hupakko" eli "kartelli" hinnat. jotka on 150-200 puolikas, 250-300 tunti. Ihan näin ketjua seuranneena tämän huomannu.
-
Kotimaisilta yleensä saa rahalle vastiketta ja myös kiireetöntä palvelua. Suosin kotimaista. Ja vakkarit saa hieman huojennusta hintoihin. Nytkin on tulevana Helatortai vkl n Jkl ssä edullisempaa kuin ulkolaisten seura.
-
Jodelissa on topikki seksityö, jossa aloittelevat kyselee esim. mitä hintoja pitäis pyytää, yleensä "kokeneemmat" ohjaa protukipisteen luo josta saa "suomi hupakko" eli "kartelli" hinnat. jotka on 150-200 puolikas, 250-300 tunti. Ihan näin ketjua seuranneena tämän huomannu.
Sen verran oikasen, että pro-tukipiste ei missään tapauksessa saa ohjata tai puuttua hinnoitteluun, johan viranomaiset laittaisi koko puljun säppiin jos tuollaista tapahtuisi. Pro-tukipisteelle on ihan fiksua ohjata, koska siellä pääsee testien lisäksi kohtaamaan kollegoita. Toki pro:n työntekijöiltä saa henkistä tukea ja apua, mutta he eivät saa edistää seksityön tekemistä esim auttamalla majoitusten vuokraamisessa tai kertomalla suoraan "oikeasta" hinnoittelusta.
Terveisin,
kartellihupakko 😎
-
Jodelissa on topikki seksityö, jossa aloittelevat kyselee esim. mitä hintoja pitäis pyytää, yleensä "kokeneemmat" ohjaa protukipisteen luo josta saa "suomi hupakko" eli "kartelli" hinnat.
Just just. Ennemmin kannattais ohjata selaamaan real escortin tarjontaa ja tutkimaan sieltä kotiläksynä mitä muut pyytää ja minkälaisia palveluja tarjoavat ja sitten reflektoida ja verrata tätä omaan ikään, ulkonäköön ja palveluihin. Jos missin näköinen nuori keskieurooppalainen pyytää palveluistaan hinnan X, niin kannattaako pyytää sitä samaa vaiko kokeilla kepillä jäätä ja pistää hintaa tuplaten sen verran. Siinäpä sitä sitten itse parhaiten näkee mikä on se itselle sopiva hintataso jolla asiakkaiden kysyntä ja omat työhalut kohtaa.
-
^ Andersilta hyviä pointteja. Sen lisäksi oli ala mikä tahansa, niin kokeneemmat neuvovat kokemattomampia. En ymmärrä miksi perseen myyminen poikkeaisi tästä. Me asiakkaathan se ongelma olemme, kun suostumme näitä nykyisiä hintoja maksamaan. Kyllä huora ottaa ihan niin paljon liksaa vastaan, kuin mitä itse on valmis antamaan.
-
Aivan käsittämätöntä, että Pro-tukipistettä tuetaan verorahoilla. Testit maksetaan ja muuta tukea ropisee vaikka huoraamisella vedellään ministeripalkkoja.
-
Aivan käsittämätöntä, että Pro-tukipistettä tuetaan verorahoilla. Testit maksetaan ja muuta tukea ropisee vaikka huoraamisella vedellään ministeripalkkoja.
Tämä kommentti kertoo lähinnä siitä, että sulla ei ole hajuakaan siitä millaista toimintaa he järjestävät :D
Hyväosaisten horojen testailujen lisäksi (joka on muuten myös täysin ok) Pro-pisteet toimivat tosi monelle tärkeänä kokoontumispaikkana ja vertaistuen lähteenä. Pro-tukipiste myös tarjoaa asiointiapua viranomaisten kanssa sekä tukee ihmiskaupan uhreiksi joutuneita. Yksi ainoista paikoista Suomessa, jossa seksityö ei ole stigmatisoitu.
Suosittelen jokaiselle seksipalvelujen ostajalle toiminnan tukemista (rahallisesti), jos haluatte että horot pääsee jatkossakin matalalla kynnyksellä testeihin :)
-
Ministeripalkoilla on varaa käydä yksityisellä. Ei siihen veronmaksajien tukea tarvita.
-
Aivan käsittämätöntä, että Pro-tukipistettä tuetaan verorahoilla. Testit maksetaan ja muuta tukea ropisee vaikka huoraamisella vedellään ministeripalkkoja.
Voisin kuvitella, että huorien testaaminen tulee yhteiskunnalle ja kansantaloudelle halvemmaksi kuin vaikka klamydiasta johtuvat lapsettomuushoidot ja sisäsynnytintulehdukset tai HIV:n elinikäinen hoito.
Suosittelen jokaiselle seksipalvelujen ostajalle toiminnan tukemista (rahallisesti), jos haluatte että horot pääsee jatkossakin matalalla kynnyksellä testeihin :)
Käyn töissä ja maksan veroja. Näillä verovaroilla kustannetaan näitä teidän juorukerhoja. Se saa riittää.
-
Kotimaisilta yleensä saa rahalle vastiketta ja myös kiireetöntä palvelua. Suosin kotimaista. Ja vakkarit saa hieman huojennusta hintoihin.
Tämän nyt voi kääntää helposti myös ympäri eli ulkkareilta olen saanut rahalle paremman vastikkeen (kattavammat palvelut, vähemmän hintaa) eikä kiireestä tietoakaan. Etsin tosin vain pelkkää fyysisyyttä, en mitään hempeilyjä tai sielujen sympatioita/henkisiä bliibablaaboja.
Hiukan epäilen kyllä, että yksikään "kartellihuora" antaa alennuksia, vaikka kävisit päivittäin kylässä.
Sama koskee ulkkareita myös.
Suosin sitä, mistä tasarahalla saa parhaimman hinta/laatusuhteen.
-
Ei ulkkarit hintaa määritä suomessa. Jos tekevät halvemmalla, niin silloin se on alennus. "Suomi-lisä" on sinänsä väärä sana.
Eikä mulla ulkkareita vastaa ole mitään. He saavat touhuta, mutta silti on perusteltua että suomalainen maksaa suomessa enemmän.
-
Tämän nyt voi kääntää helposti myös ympäri eli ulkkareilta olen saanut rahalle paremman vastikkeen (kattavammat palvelut, vähemmän hintaa) eikä kiireestä tietoakaan.
Siellä on nytkin listoilla erinomainen "Karibian Aliisa" eli Alicia Caribeña, jolta irtoaa täyshoito (pl. anaali) 210€/h. :headbang:
-
Aivan käsittämätöntä, että Pro-tukipistettä tuetaan verorahoilla. Testit maksetaan ja muuta tukea ropisee vaikka huoraamisella vedellään ministeripalkkoja.
Voisin kuvitella, että huorien testaaminen tulee yhteiskunnalle ja kansantaloudelle halvemmaksi kuin vaikka klamydiasta johtuvat lapsettomuushoidot ja sisäsynnytintulehdukset tai HIV:n elinikäinen hoito.
Suosittelen jokaiselle seksipalvelujen ostajalle toiminnan tukemista (rahallisesti), jos haluatte että horot pääsee jatkossakin matalalla kynnyksellä testeihin :)
Missähän nämä kaikki paljaalla tarjoavat sitten ilmoittavat jos ongelma on noin suuri, mutta vain kourallinen RE:ssä ja naapurissa ilmoittaa tekevänsä paljaalla? ::)
-
Missähän nämä kaikki paljaalla tarjoavat sitten ilmoittavat jos ongelma on noin suuri, mutta vain kourallinen RE:ssä ja naapurissa ilmoittaa tekevänsä paljaalla? ::)
En tiedä oletko tyhmä vai yksinkertainen, mutta kondomi ei anna täydellistä suojaa sukupuolitauteja vastaan. Monet sukupuolitaudit voivat tarttua myös suojaamattomassa suuseksissä, kuten esim. klamydia, tippuri, genitaaliherpes, kuppa ja HIV.
-
Missähän nämä kaikki paljaalla tarjoavat sitten ilmoittavat jos ongelma on noin suuri, mutta vain kourallinen RE:ssä ja naapurissa ilmoittaa tekevänsä paljaalla? ::)
En tiedä oletko tyhmä vai yksinkertainen, mutta kondomi ei anna täydellistä suojaa sukupuolitauteja vastaan. Monet sukupuolitaudit voivat tarttua myös suojaamattomassa suuseksissä, kuten esim. klamydia, tippuri, genitaaliherpes, kuppa ja HIV.
En tiedä oletko tyhmä vai yksinkertainen, mutta aivan ensiksi sinun kannattaisi lukea täältä esimerkiksi ylilääkärin kirjoittamat viestit miten mikin tauti tarttuu. Noista luettelemistasi esimerkiksi HIV:n osalta ei ole yhtäkään todistettua tartuntaa suuseksissä.
-
En tiedä oletko tyhmä vai yksinkertainen, mutta aivan ensiksi sinun kannattaisi lukea täältä esimerkiksi ylilääkärin kirjoittamat viestit miten mikin tauti tarttuu. Noista luettelemistasi esimerkiksi HIV:n osalta ei ole yhtäkään todistettua tartuntaa suuseksissä.
https://www.cdc.gov/hiv/causes/index.html Sieltä voit käydä lukemassa faktaa. Harvinaista joo, mutta riski on nollaa suurempi.
-
Kotimaisilta yleensä saa rahalle vastiketta ja myös kiireetöntä palvelua. Suosin kotimaista. Ja vakkarit saa hieman huojennusta hintoihin.
Tämän nyt voi kääntää helposti myös ympäri eli ulkkareilta olen saanut rahalle paremman vastikkeen (kattavammat palvelut, vähemmän hintaa) eikä kiireestä tietoakaan. Etsin tosin vain pelkkää fyysisyyttä, en mitään hempeilyjä tai sielujen sympatioita/henkisiä bliibablaaboja.
Hiukan epäilen kyllä, että yksikään "kartellihuora" antaa alennuksia, vaikka kävisit päivittäin kylässä.
Sama koskee ulkkareita myös.
Suosin sitä, mistä tasarahalla saa parhaimman hinta/laatusuhteen.
Tällasella vinoutuneella oman tiensä kulkijalla on kyllä ahkerimmille 10-15v käyneille tasarahat käytössä. Jokunen vuosi sitten oli ilmoituksessakin kamppis, kerta kuukaudessa käynneistä -20€. Tosin hinnoissa nyt ei muutenkaan ole ”suomilisää” ja ensi vkonloppuna taitavat osin olla jopa halvemmat, kuin ulkomaisilla kollegoilla 🤔
Mutta mulla ei ole tarjolla nuorta ikää, hoikkaa barbie-vartaloa, kattavaa palveluvalikoimaa, eikä pelkkää fyysistä suoristustakaan. Sen sijaan tarjolla on kiireetöntä hempeilyä 😍
Ilmeisesti tässä on kuitenkin 20v aikana jotain tehnyt oikein, kun asiakkaat palaa aina vaan taukojenkin jälkeen 🤩👌
-
Pointtini oli se, että tällä alalla yleistykset saa nakata romukoppaan 👌
-
Mä en ymmärrä tätä jatkuvaa valitusta jostain ihmeellisistä "kartellihinnoista". Kyllä jokainen hinnoittelee ihan oman halunsa ohjaamana, enkä ole koskaan ikinä nähnyt kenenkään kollegan puuttuvan toisen kollegan hinnoitteluun. Ei minun (eikä aika useankaan muunkaan) tarvitse kilpailla hinnoilla ja minulle on aivan se ja sama, millä hinnalla joku myy. En ole ihan varma, että onko foliohatut nyt oikeasti noin tiukalla vai trollaillaanko täällä vaan, mutta hintataso on se, mikä se on, koska asiakkaita riittää sen verran, mitä kukakin toivoo. Että kaikille asiallisille sivustalukijoille vaan tiedoksi.
Jos olet mansikkamyyjä ja mansikan keskihinta on Xe/kilo niin miksi sitä pitäisi myydä puolet halvemmalla jos se myy sillä keskiarvohinnalla? Kylä jokaiselle tuotteelle tulee joku hintahaarukka, niin myös seksille. Miksi se on maailman kahdeksas ihme?
Ja kun tätä tekee työkseen niin että verottaja ottaa sen 25,5% alvia ja yelit päälle niin sitä hintaa ohjaa kyllä paljon enemmän tosielämän reaaliteetit kuin muiden kollegoiden mielipiteet.
-
Mä en ymmärrä tätä jatkuvaa valitusta jostain ihmeellisistä "kartellihinnoista". Kyllä jokainen hinnoittelee ihan oman halunsa ohjaamana, enkä ole koskaan ikinä nähnyt kenenkään kollegan puuttuvan toisen kollegan hinnoitteluun. Ei minun (eikä aika useankaan muunkaan) tarvitse kilpailla hinnoilla ja minulle on aivan se ja sama, millä hinnalla joku myy. En ole ihan varma, että onko foliohatut nyt oikeasti noin tiukalla vai trollaillaanko täällä vaan, mutta hintataso on se, mikä se on, koska asiakkaita riittää sen verran, mitä kukakin toivoo. Että kaikille asiallisille sivustalukijoille vaan tiedoksi.
Jos olet mansikkamyyjä ja mansikan keskihinta on Xe/kilo niin miksi sitä pitäisi myydä puolet halvemmalla jos se myy sillä keskiarvohinnalla? Kylä jokaiselle tuotteelle tulee joku hintahaarukka, niin myös seksille. Miksi se on maailman kahdeksas ihme?
Ja kun tätä tekee työkseen niin että verottaja ottaa sen 25,5% alvia ja yelit päälle niin sitä hintaa ohjaa kyllä paljon enemmän tosielämän reaaliteetit kuin muiden kollegoiden mielipiteet.
Minä sanoin Kouvolaketjussa että thaikkukartelli on nostanut hintaa 180/puolikastunti.
Koska se tapahtui yhtäaikaisesti ryhmän keskuudessa, niin silloin se on sovittu ja kartelli sana on kuvaavin.
-
Minä sanoin Kouvolaketjussa että thaikkukartelli on nostanut hintaa 180/puolikastunti.
Koska se tapahtui yhtäaikaisesti ryhmän keskuudessa, niin silloin se on sovittu ja kartelli sana on kuvaavin.
No ulkomaalaisten ryhmistä en tietenkään tiedä mitään, koska en ole siellä. Onko sinulla kuitenkin jotain todisteita tästä tai oletko itse siellä myymässä vai mistä tiedät?
Äänestäkää jaloillanne. Siis jos joku hinta ärsyttää niin miksi siitä pitää nostaa kauhea meteli? Miksei vain voi olla menemättä? Niin kauan kuin ketään ei *pakoteta* myymään tietyllä hinnalla niin minulle ainakin on ihan sama mitä kukakin myy ja millä hinnalla. Asiakas voi aina mennä muualle. Ja nyt puhutaan edelleen seksipalveluista, jotka on luksuspalveluita eikä kenelläkään ei ole mitään velvoitetta tarjota niitä mihinkään hintaan.
edit: se miksi mua harmittaa tällaiset kartellihuutelut on se, että jos se ei ole todistettavasti totta niin silloin se on misinformaatiota ja en näe mikä sen hyöty on. Ja vaikka se olisi totta että kollegat yhdessä sopii nostavansa hintoja niin on vaikea nähdä, miksi se olisi varsinaisesti väärin koska kenelläkään yhdellä ryhmää ei ole mitään monopoliasemaa ja palveluntarjoajia kyllä riittää. Kaikki negatiivinen, turhanpäiväinen jauhanta luo ainoastaan eripuraa, eikä se ole kenenkään etu.
-
Tämän nyt voi kääntää helposti myös ympäri eli ulkkareilta olen saanut rahalle paremman vastikkeen (kattavammat palvelut, vähemmän hintaa) eikä kiireestä tietoakaan.
Siellä on nytkin listoilla erinomainen "Karibian Aliisa" eli Alicia Caribeña, jolta irtoaa täyshoito (pl. anaali) 210€/h. :headbang:
Seurannassa on, tiet vielä kohtaamatta.
Tunti on mulle ihan liikaa, mut 30 minsaa tasaraha ja owo/cim included?!
Takuuvarmasti pääsee noilla eväillä mun tutkalle
-
Minä sanoin Kouvolaketjussa että thaikkukartelli on nostanut hintaa 180/puolikastunti.
Koska se tapahtui yhtäaikaisesti ryhmän keskuudessa, niin silloin se on sovittu ja kartelli sana on kuvaavin.
No ulkomaalaisten ryhmistä en tietenkään tiedä mitään, koska en ole siellä. Onko sinulla kuitenkin jotain todisteita tästä tai oletko itse siellä myymässä vai mistä tiedät?
Äänestäkää jaloillanne. Siis jos joku hinta ärsyttää niin miksi siitä pitää nostaa kauhea meteli? Miksei vain voi olla menemättä? Niin kauan kuin ketään ei *pakoteta* myymään tietyllä hinnalla niin minulle ainakin on ihan sama mitä kukakin myy ja millä hinnalla. Asiakas voi aina mennä muualle. Ja nyt puhutaan edelleen seksipalveluista, jotka on luksuspalveluita. Kenelläkään ei ole mitään velvoitetta tarjota niitä mihinkään hintaan.
Kyllä ihan ostopuolella olen😄 Olen liian harteikas leidariksi.
Tiedän kun hierontailmoituksiin voi laittaa body to body hinnat ja lisäksi kyselin hintoja muualta. Ei kuitenkaan kaikki ole nostaneet ja nimenomaan jaloilla äänestän ja toivon että muut tekee samoin.
-
Minä sanoin Kouvolaketjussa että thaikkukartelli on nostanut hintaa 180/puolikastunti.
Koska se tapahtui yhtäaikaisesti ryhmän keskuudessa, niin silloin se on sovittu ja kartelli sana on kuvaavin.
Äänestäkää jaloillanne. Siis jos joku hinta ärsyttää niin miksi siitä pitää nostaa kauhea meteli? Miksei vain voi olla menemättä? Niin kauan kuin ketään ei *pakoteta* myymään tietyllä hinnalla niin minulle ainakin on ihan sama mitä kukakin myy ja millä hinnalla. Asiakas voi aina mennä muualle. Ja nyt puhutaan edelleen seksipalveluista, jotka on luksuspalveluita eikä kenelläkään ei ole mitään velvoitetta tarjota niitä mihinkään hintaan.
edit: se miksi mua harmittaa tällaiset kartellihuutelut on se, että jos se ei ole todistettavasti totta niin silloin se on misinformaatiota ja en näe mikä sen hyöty on. Ja vaikka se olisi totta että kollegat yhdessä sopii nostavansa hintoja niin on vaikea nähdä, miksi se olisi varsinaisesti väärin koska kenelläkään yhdellä ryhmää ei ole mitään monopoliasemaa ja palveluntarjoajia kyllä riittää. Kaikki negatiivinen, turhanpäiväinen jauhanta luo ainoastaan eripuraa, eikä se ole kenenkään etu.
Jep, tässä Miira N on täysin oikeassa. Kysynnän ja tarjonnan laki - jos hinta ei ole kohdallaan (liian halpa tai liian kallis), se kyllä pyrkii siirtymään sellaiseen kohtaan, joka toimii paremmin.
Jos hinta koetaan liian kalliiksi, niin sitten ei vaan osteta. (Poislukien välttämättömyyshyödykkeet, joissa liian kallis hinta voi aiheuttaa vaikkapa vallankumouksen ... mutta, tässä kyseessä on tosiaan luksuspalvelu, joka ei-välttämättömänä on hyvin herkästi reagoimassa asiakaskunnan maksuhalukkuuteen).
-
Mä en ymmärrä tätä jatkuvaa valitusta jostain ihmeellisistä "kartellihinnoista". Kyllä jokainen hinnoittelee ihan oman halunsa ohjaamana, enkä ole koskaan ikinä nähnyt kenenkään kollegan puuttuvan toisen kollegan hinnoitteluun. Ei minun (eikä aika useankaan muunkaan) tarvitse kilpailla hinnoilla ja minulle on aivan se ja sama, millä hinnalla joku myy. En ole ihan varma, että onko foliohatut nyt oikeasti noin tiukalla vai trollaillaanko täällä vaan, mutta hintataso on se, mikä se on, koska asiakkaita riittää sen verran, mitä kukakin toivoo. Että kaikille asiallisille sivustalukijoille vaan tiedoksi.
Jos olet mansikkamyyjä ja mansikan keskihinta on Xe/kilo niin miksi sitä pitäisi myydä puolet halvemmalla jos se myy sillä keskiarvohinnalla? Kylä jokaiselle tuotteelle tulee joku hintahaarukka, niin myös seksille. Miksi se on maailman kahdeksas ihme?
Ja kun tätä tekee työkseen niin että verottaja ottaa sen 25,5% alvia ja yelit päälle niin sitä hintaa ohjaa kyllä paljon enemmän tosielämän reaaliteetit kuin muiden kollegoiden mielipiteet.
Tämäpä just, että jokainen ihan ite määrittelee hintansa, ja ostaja kattoo sitten, että keltä ostaa ja mitä, ja mihin hintaan.
Ja mitä veroihin tulee, nii aika omatunnon asia taitaa olla loppupeleissä.
-
Minä sanoin Kouvolaketjussa että thaikkukartelli on nostanut hintaa 180/puolikastunti.
Koska se tapahtui yhtäaikaisesti ryhmän keskuudessa, niin silloin se on sovittu ja kartelli sana on kuvaavin.
Järjetön hinta thaikusta.
-
Minä sanoin Kouvolaketjussa että thaikkukartelli on nostanut hintaa 180/puolikastunti.
Koska se tapahtui yhtäaikaisesti ryhmän keskuudessa, niin silloin se on sovittu ja kartelli sana on kuvaavin.
Järjetön hinta thaikusta.
En osaa ihan noin ajatella, koska Thaikut on myös heikkouteni. Sanoisin että korkea hinta mistä vaan puolesta tunnista, paitsi jos MySweetMystery myisi puolikasta tuntia, niin siinä ei olisi senttiäkään ylihintaa. Se nainen on kuin shampanjapullo, joka kuohuu. Tarpeeksi kun kuohuttaa, niin lähtee kuin korkki sellaisella paineella ilmaan orkun ja suihkutuksen kanssa, ettei toivoakaan pitää kiinni. Jos joku pystyy tarjoamaan samanlaista ilotulitusta puoli tuntia, niin sitten on kyllä tuon ansainnut.
Mutta siis Thaikuilta harvoin saa mitään specialia. Tarjolla useimmiten pelkkä seksi, ilman nuolemista, suutelua jne... Siihen nähden hinta on kohtuu kova.