SeksiSaitti
Keskustelua paikkakunnittain => Etelä-Suomi => Aiheen aloitti: Naapurintyttö - Huhtikuu 23, 2026, 19:09:38
-
Heissan!
Olen yrittänyt kovasti opetella tän saitin käyttöä, toistaiseksi olen lähinnä lueskellut kiinnostavia keskusteluja eri osioilla. Kiitos kaikille niistä! 😍
Mun ajatuksiin on keskustelujen perusteella jotenkin iskostunut, että täällä Kouvolan seudulla olevat käyttäjät tykkäävät käyttää enemmän thaikkujen hieromoita kuin kotimaisia palveluntarjoajien palveluja. Olenko osunut oikeaan?
Toki jokaisella on omat mieltymyksensä, enkä tässä siis hae mitään vastakkainasettelua tai muuta. Kunhan mietin, että roikunko turhaan tällä saitilla asiakkaiden toivossa vai jatkanko vielä useamman sivuston käyttöä.
Ihanaa torstaita 🩷
-
Laita yhteystiedot esiin (Kik, WA, puh.) niin voit saadakin vastauksia…
-
Tai sitten se johtuu ihan siitä että kaikki paikalliset kouvolalaiset tuntee toisensa. Niin ainakin minusta tuntu kun siellä asuin.
-
Laita yhteystiedot esiin (Kik, WA, puh.) niin voit saadakin vastauksia…
Hyvä pointti tuokin 😘
-
Tai sitten se johtuu ihan siitä että kaikki paikalliset kouvolalaiset tuntee toisensa. Niin ainakin minusta tuntu kun siellä asuin.
Täytyy sanoa, että tätä nyt "enemmän" vuoden verran tehtynä ei ole yhtään tuttua tullut vastaan, ainakaan vielä :drinking:
-
Heissan!
Olen yrittänyt kovasti opetella tän saitin käyttöä, toistaiseksi olen lähinnä lueskellut kiinnostavia keskusteluja eri osioilla. Kiitos kaikille niistä! 😍
Mun ajatuksiin on keskustelujen perusteella jotenkin iskostunut, että täällä Kouvolan seudulla olevat käyttäjät tykkäävät käyttää enemmän thaikkujen hieromoita kuin kotimaisia palveluntarjoajien palveluja. Olenko osunut oikeaan?
Toki jokaisella on omat mieltymyksensä, enkä tässä siis hae mitään vastakkainasettelua tai muuta. Kunhan mietin, että roikunko turhaan tällä saitilla asiakkaiden toivossa vai jatkanko vielä useamman sivuston käyttöä.
Ihanaa torstaita 🩷
Kiinnostusta olis…Missäs sä ilmoittelet?
-
Heissan!
Olen yrittänyt kovasti opetella tän saitin käyttöä, toistaiseksi olen lähinnä lueskellut kiinnostavia keskusteluja eri osioilla. Kiitos kaikille niistä! 😍
Mun ajatuksiin on keskustelujen perusteella jotenkin iskostunut, että täällä Kouvolan seudulla olevat käyttäjät tykkäävät käyttää enemmän thaikkujen hieromoita kuin kotimaisia palveluntarjoajien palveluja. Olenko osunut oikeaan?
Toki jokaisella on omat mieltymyksensä, enkä tässä siis hae mitään vastakkainasettelua tai muuta. Kunhan mietin, että roikunko turhaan tällä saitilla asiakkaiden toivossa vai jatkanko vielä useamman sivuston käyttöä.
Ihanaa torstaita 🩷
Kiinnostusta olis…Missäs sä ilmoittelet?
Mulla on naapurisivulla ilmoitus otsikolla Kouvolan seutu ja AS VeeranKuvat :inlove:
-
😀 Äläs nyt. Minäkin olin jo kerran ihan hiuskarvan varassa, ettenkö olisi kysellyt tapaamista. Aloittelin jo viestiä.
Siinä oli pari muttaa, etten sitten laittanut. Olisin halunnut samalle päivälle ja ajattelin, että jos rupeaa sähköposteilla säätämään, niin tuskin saa vastausta edes samalle päivälle.
Toinen että sulla luki n.20km kouvolasta. Se olisi ok, jos olisi ollut samaan suuntaan, kun olin menossa LPR/Mikkeli.
Silloin se tosiaan oli simppeli valita thaihieronta😎
-
Heissan!
Olen yrittänyt kovasti opetella tän saitin käyttöä, toistaiseksi olen lähinnä lueskellut kiinnostavia keskusteluja eri osioilla. Kiitos kaikille niistä! 😍
Mun ajatuksiin on keskustelujen perusteella jotenkin iskostunut, että täällä Kouvolan seudulla olevat käyttäjät tykkäävät käyttää enemmän thaikkujen hieromoita kuin kotimaisia palveluntarjoajien palveluja. Olenko osunut oikeaan?
Toki jokaisella on omat mieltymyksensä, enkä tässä siis hae mitään vastakkainasettelua tai muuta. Kunhan mietin, että roikunko turhaan tällä saitilla asiakkaiden toivossa vai jatkanko vielä useamman sivuston käyttöä.
Ihanaa torstaita 🩷
Pari asiaa tulee äkkiseltään mieleen tähän;
- Kouvostoliitossa käy jonkun verran ns. kohtuu hyviä vakiokasvoja, joilla esim. tuo 30min aika on sinua huokeampi. Tämä voi vaikuttaa osaksi.
- En tiedä miten nykyään on tilanne, mutta aiemmin tapaamisaikasi oli melko rajalliset tai ne piti varata ilmeisesti hyvin etupeltoon.
- Muut seikat voi olla sitten erilaisia kuten palveluvalikoima, sijainti, ulkonäkö, oma markkinointi ja yhteystiedot jne.
Varmaan samojen asioiden kanssa voi moni painia kunnes saa oman "vakkariporukan" säännöllisiksi asiakkaiksi.
Satunnaiset ostajat luultavasti odottaa helppoa ja nopeaa viestintää. Sähköposti voi olla puhelinnumeron sijaan jollekin hidasta.
-
😀 Äläs nyt. Minäkin olin jo kerran ihan hiuskarvan varassa, ettenkö olisi kysellyt tapaamista. Aloittelin jo viestiä.
Siinä oli pari muttaa, etten sitten laittanut. Olisin halunnut samalle päivälle ja ajattelin, että jos rupeaa sähköposteilla säätämään, niin tuskin saa vastausta edes samalle päivälle.
Toinen että sulla luki n.20km kouvolasta. Se olisi ok, jos olisi ollut samaan suuntaan, kun olin menossa LPR/Mikkeli.
Silloin se tosiaan oli simppeli valita thaihieronta😎
Kiva kuulla, että ilmoitukseni on tavoittanut kuitenkin sinut! Tiedän, että moni ei vastaile sähköposteihin nopealla aikataululla. Tässä asiassa itse olen kuitenkin poikkeus. :kiss:
-
Heissan!
Olen yrittänyt kovasti opetella tän saitin käyttöä, toistaiseksi olen lähinnä lueskellut kiinnostavia keskusteluja eri osioilla. Kiitos kaikille niistä! 😍
Mun ajatuksiin on keskustelujen perusteella jotenkin iskostunut, että täällä Kouvolan seudulla olevat käyttäjät tykkäävät käyttää enemmän thaikkujen hieromoita kuin kotimaisia palveluntarjoajien palveluja. Olenko osunut oikeaan?
Toki jokaisella on omat mieltymyksensä, enkä tässä siis hae mitään vastakkainasettelua tai muuta. Kunhan mietin, että roikunko turhaan tällä saitilla asiakkaiden toivossa vai jatkanko vielä useamman sivuston käyttöä.
Ihanaa torstaita 🩷
Pari asiaa tulee äkkiseltään mieleen tähän;
- Kouvostoliitossa käy jonkun verran ns. kohtuu hyviä vakiokasvoja, joilla esim. tuo 30min aika on sinua huokeampi. Tämä voi vaikuttaa osaksi.
- En tiedä miten nykyään on tilanne, mutta aiemmin tapaamisaikasi oli melko rajalliset tai ne piti varata ilmeisesti hyvin etupeltoon.
- Muut seikat voi olla sitten erilaisia kuten palveluvalikoima, sijainti, ulkonäkö, oma markkinointi ja yhteystiedot jne.
Varmaan samojen asioiden kanssa voi moni painia kunnes saa oman "vakkariporukan" säännöllisiksi asiakkaiksi.
Satunnaiset ostajat luultavasti odottaa helppoa ja nopeaa viestintää. Sähköposti voi olla puhelinnumeron sijaan jollekin hidasta.
Hyviä pointteja, kiitos!
Nykyään tapaamisaikoja enemmän kyllä tarjolla, harmi kun niitä ei voi esim. naapurisivustolla ilmoitukseen laittaa.
Itselle sähköposti on yhtä nopea ja helppo kuin viestittely, mutta ymmärrän toki ettei kaikille ole. Täytyy tätä asiaa kehittää.
Ulkonäköasiat ymmärrän toki, ja se on täysin ok. Jossain vaiheessa vain ymmärsin asiakkaiden puheista, että Kouvolassa on aika niukasti tarjolla meitä kotimaisia PT:itä.
Tämä ei siis missään nimessä ollut mikään nillitys-aloitus, vaan ihan puhtaasta mielenkiinnosta tehty. :inlove:
-
Mikäs se hinta sitten on?
-
Mikäs se hinta sitten on?
En tiedä saako tällä sivulla omia hintoja avoimesti mainostaa. Mutta toki se on korkeampi kuin ulkomaalaisilla, mutta mitä olen seurannut niin aika keskivertohinnoissa mun palvelut on. :kiss:
-
Eikös pullopeliorangje ole sieltä, tosin eihän se ole Volassa tai missään maistanut pillua koskaan :drinking:
-
Itsekin otin yhteyttä, mutta omalla kohdallani tuo sijainti oli se juttu, minkä takia ei pystynyt - ei kyennyt. Muuten kiinnostusta kyllä on 😋
-
Joo kiinnostusta ja halua on, oispa naapurintyttö joskus vierailulla Lahti kaupungissa.
-
Itsekin otin yhteyttä, mutta omalla kohdallani tuo sijainti oli se juttu, minkä takia ei pystynyt - ei kyennyt. Muuten kiinnostusta kyllä on 😋
Mihin ilmansuuntaa sijaintia heittää?
-
Mikäs se hinta sitten on?
En tiedä saako tällä sivulla omia hintoja avoimesti mainostaa. Mutta toki se on korkeampi kuin ulkomaalaisilla, mutta mitä olen seurannut niin aika keskivertohinnoissa mun palvelut on. :kiss:
Toki korkeampi?
Ja sit ihmetellään asiakaskatoa?
En tiedä, onko kotimaan pt:t kuinka tietoisia nykypäivän ulkkaritasosta parhaimmillaan, mut tän luokan ylimielisyyttä en keskivertosuomihupakolta oikein ymmärrä.
-
^ Katsoin suurennuslasilla, en löytänyt ylimielisyyttä vaan asiallisen vastauksen.
Tuolla tavalla me Kymenlaaksossa puhuttiin kun minä olin nuori. Mukava huomata että Kouvolassa on sama meininki kun aikoinaan Kuusankoskella.
-
En ole Kouvolan suunnilta mutta kerron silti oman mielipiteeni😄
Noin niinkuin yleisesti monien turskien taloustilanteessa(ja myös muiden) hinta palvelusta näyttelee isoa osaa ostopäätöksestä kuten myös palvelun sisältö ja sijaintikin. Itse en näe mitään hinnallista lisäarvoa sille onko pt suomalainen vai ulkkari. Omalta paikkakunnalta oleva tai samassa paikassa toimiva toki etusijalla, koska itse haen jatkumoa asiakassuhteeseen mutta en tästäkään 'ylihintaa' maksa vaikka joskus saattaisi olla varaakin. Jos liian vähän asiakkaita, niin ongelma monesti joissain yllä mainituissa asioissa.
Ps. Se kontaktointi☝🏻 sen on oltava nopeaa, helppoa ja suoraa. Jos vastaus kestää vaikka vuorokauden niin itse en ainakaan ala viikkoa kestävään viestintään ennenkuin asiat saadaan selviksi.
Nämä eivät siis liittyneet rapsan aloittajaan koska ei kokemusta eikä tietoa vaan yleisesti siihen mitä varmaankin moni palveluiden ostajista arvostaa😊
-
Kyllähän tämä usein on kustannuskysymys. Miksi ihmeessä maksaa suht tavallisesta kotimaisesta typykästä puolitoistarahaa, kun kuitenkin tasarahalla saa viimeisen päälle timmissä kondiksessa olevan tsekin tai etelänaapurin ihmeen.. Tänään muuten Kouvolassa tasarahalla aivan uskomattomalla kropalla varustettu Linda(Viro?).
Jos enemmän asiakkaita haluaa niin pyynnit sinne tasarahaa niin homma alkaa luistamaan, käsi/suuhoitoa alle tuon tasarahan.
-
Mikäs se hinta sitten on?
En tiedä saako tällä sivulla omia hintoja avoimesti mainostaa. Mutta toki se on korkeampi kuin ulkomaalaisilla, mutta mitä olen seurannut niin aika keskivertohinnoissa mun palvelut on. :kiss:
Toki korkeampi?
Ja sit ihmetellään asiakaskatoa?
En tiedä, onko kotimaan pt:t kuinka tietoisia nykypäivän ulkkaritasosta parhaimmillaan, mut tän luokan ylimielisyyttä en keskivertosuomihupakolta oikein ymmärrä.
Pahoittelen, jos sait vastauksestani ylimielisen kuvan, se ei ollut tarkoitukseni. Halusin vastata rehellisesti ja myöntää hintani olevan korkeammat kuin monella ulkomaalaisella, en missään nimessä nostaa itseäni korkeammalle missään suhteessa. 🙏
-
Kyllähän tämä usein on kustannuskysymys. Miksi ihmeessä maksaa suht tavallisesta kotimaisesta typykästä puolitoistarahaa, kun kuitenkin tasarahalla saa viimeisen päälle timmissä kondiksessa olevan tsekin tai etelänaapurin ihmeen.. Tänään muuten Kouvolassa tasarahalla aivan uskomattomalla kropalla varustettu Linda(Viro?).
Jos enemmän asiakkaita haluaa niin pyynnit sinne tasarahaa niin homma alkaa luistamaan, käsi/suuhoitoa alle tuon tasarahan.
Tottakai ymmärrän kustannuskysymyksen, erityisesti tässä taloustilanteessa. Sama huono taloustilanne on myös meillä pt:llä.
Mutta ehkä se on alettava miettimään omaa arvoa eri tavalla kuin tähän saakka🩷
-
Kyllähän tämä usein on kustannuskysymys. Miksi ihmeessä maksaa suht tavallisesta kotimaisesta typykästä puolitoistarahaa, kun kuitenkin tasarahalla saa viimeisen päälle timmissä kondiksessa olevan tsekin tai etelänaapurin ihmeen.. Tänään muuten Kouvolassa tasarahalla aivan uskomattomalla kropalla varustettu Linda(Viro?).
Jos enemmän asiakkaita haluaa niin pyynnit sinne tasarahaa niin homma alkaa luistamaan, käsi/suuhoitoa alle tuon tasarahan.
Tottakai ymmärrän kustannuskysymyksen, erityisesti tässä taloustilanteessa. Sama huono taloustilanne on myös meillä pt:llä.
Mutta ehkä se on alettava miettimään omaa arvoa eri tavalla kuin tähän saakka🩷
Kyllä itseään pitää arvostaa, aina. Terveesti, ei ylimielisesti.
Pointti se että isot hinnat-> vähemmän asiakkaita, pienet hinnat-> enemmän asiakkaita. Mikä on se ptlle sopiva määrä, se on se oikea hinta.
Täytyy olla jotain erikoista jos ison massan pyynneistä haluaa erottua. Tai niin että siitä jotain ekstraa maksaa.
-
Kyllähän tämä usein on kustannuskysymys. Miksi ihmeessä maksaa suht tavallisesta kotimaisesta typykästä puolitoistarahaa, kun kuitenkin tasarahalla saa viimeisen päälle timmissä kondiksessa olevan tsekin tai etelänaapurin ihmeen.. Tänään muuten Kouvolassa tasarahalla aivan uskomattomalla kropalla varustettu Linda(Viro?).
Jos enemmän asiakkaita haluaa niin pyynnit sinne tasarahaa niin homma alkaa luistamaan, käsi/suuhoitoa alle tuon tasarahan.
Tottakai ymmärrän kustannuskysymyksen, erityisesti tässä taloustilanteessa. Sama huono taloustilanne on myös meillä pt:llä.
Mutta ehkä se on alettava miettimään omaa arvoa eri tavalla kuin tähän saakka🩷
Kyllä itseään pitää arvostaa, aina. Terveesti, ei ylimielisesti.
Pointti se että isot hinnat-> vähemmän asiakkaita, pienet hinnat-> enemmän asiakkaita. Mikä on se ptlle sopiva määrä, se on se oikea hinta.
Täytyy olla jotain erikoista jos ison massan pyynneistä haluaa erottua. Tai niin että siitä jotain ekstraa maksaa.
Tää on nyt jostain syystä ymmärretty väärin, en missään nimessä ole halunnut vaikuttaa ylimieliseltä. Mun pointti ollut se, että aiemmin olen saanut viestiä, että täällä seudulla ei ole kotimaisia palveluntarjoajia. Tällä saitilla olen yrittänyt lueskella Kouvolan pt:istä, ja olen löytänyt lähinnä kehuja ulkomaalaisista. Mietin siis, että onko tämä saitti minun kohdallani turha, koska tavoitan asiakkaita muualta kuin täältä.
Ja mitä hintoihin tulee, niin ne tulee aina olemaan jollekin liian korkeat. Juuri viime viikolla pyydettiin tunnin aikaa max. 50e, ja sitä korkeampi hinta on kohtuutonta.
Mutta tällaista tämä toki on, ihmisiä on erilaisia ja kaikilla on omat ajatukset tästä hommasta. Jatkan mielelläni vakkareideni kanssa ja täytän lopun vapaa-ajan vaikka pihatöillä. 😅
-
Näin juuri, jokainen hinnoittelee palvelunsa kuinka haluaa. Toisaalta myös niin, että työn tekeminen tuntuu mielekkäältä. Joskus ainakin itseäni turhan halvat hinnatkin saa "halpis" fiiliksen aikaan, jolloin etukäteen ajattelen että tuskin on mitään kovin kaksista odotettavissa.
Extrat, niiden sisältö perushinnassa vs. lisämaksusta on myös monesti mikä vaikuttaa. Ulkkareillakin usein perushinta on halpa, mut sitten tyyliin kaikki suutelu, koskeminen jne. maksaa extraa. Sitten se ei olekaan enää halpaa.
Sitten toinen asia on mikä välillä ihnetyttää, että Suomi-tyttö olisi jotenkin kalliimman arvoinen verrattuna ulkkariin. Itse käytän ulkkareita ennemmin, ei tartte miettiä anonymiteettia tai tuleeko jossain baarissa vastaan aiheuttaen kiusallisia tilanteita.
Eli puolensa ja puolensa, usein se hintaan saatava sisältö sekä ulkonäkö ratkaisee. Ulkkareilla(hyvillä ja nimekkäillä) on pääsääntöisesti kohtuu porno meno ja asenne. Kyllä siinä miehestä pidetään huolta, joskus jopa hieman pettyvät jos eivät saa toista tai kolmatta lastia naamalle tai suuhunsa :wanker: :behind:
-
Tulin tänne vain kurkkaamaan että mitäs sinne Kouvostoliittoon kuuluu?
-
Näin juuri, jokainen hinnoittelee palvelunsa kuinka haluaa. Toisaalta myös niin, että työn tekeminen tuntuu mielekkäältä. Joskus ainakin itseäni turhan halvat hinnatkin saa "halpis" fiiliksen aikaan, jolloin etukäteen ajattelen että tuskin on mitään kovin kaksista odotettavissa.
Extrat, niiden sisältö perushinnassa vs. lisämaksusta on myös monesti mikä vaikuttaa. Ulkkareillakin usein perushinta on halpa, mut sitten tyyliin kaikki suutelu, koskeminen jne. maksaa extraa. Sitten se ei olekaan enää halpaa.
Sitten toinen asia on mikä välillä ihnetyttää, että Suomi-tyttö olisi jotenkin kalliimman arvoinen verrattuna ulkkariin. Itse käytän ulkkareita ennemmin, ei tartte miettiä anonymiteettia tai tuleeko jossain baarissa vastaan aiheuttaen kiusallisia tilanteita.
Eli puolensa ja puolensa, usein se hintaan saatava sisältö sekä ulkonäkö ratkaisee. Ulkkareilla(hyvillä ja nimekkäillä) on pääsääntöisesti kohtuu porno meno ja asenne. Kyllä siinä miehestä pidetään huolta, joskus jopa hieman pettyvät jos eivät saa toista tai kolmatta lastia naamalle tai suuhunsa :wanker: :behind:
Juuri näin, liian halpa ei voi olla hyvä(tai hyvin harvoin), se on herkkää hommaa tuo hinnoittelukin😄
Ulkkarit jotka suomea kiertävät ovat pääsääntöisesti ammattilaisia, palvelussa kuin tarjonnassakin niinkun PradBitt mainitsi. Harvoin siinä kerta riittää :wanker:
-
Tottakai ymmärrän kustannuskysymyksen, erityisesti tässä taloustilanteessa. Sama huono taloustilanne on myös meillä pt:llä.
Mutta ehkä se on alettava miettimään omaa arvoa eri tavalla kuin tähän saakka🩷
[/quote]
Keskituloisen päivän nettopalkka on noin 150e, tämä sama raha kuin yleensä kotimaisen palveluntarjoajan 30min. Ja aika harva palveluntarjoaja taitaa noista veroja maksella, en ainakaan itse ole vielä kuittia keneltäkään saanut tai sitä edes tarjottu. Ei siinä montaa asiakasta päivässä tarvitse niin aika hyville tuloille pääsee.
-
Miksi ihmeessä maksaa suht tavallisesta kotimaisesta typykästä puolitoistarahaa, kun kuitenkin tasarahalla saa viimeisen päälle timmissä kondiksessa olevan tsekin tai etelänaapurin ihmeen.
Olisko vaikka siksi, että jos juuri jonkun tietyn suht tavallisen kotimaisen typykän haluaa tavata, niin maksaa sen mitä suht tavallinen kotimainen typykkä pyytää palveluistaan. Sitten taas jos haluaa tavata sen tsekin tai virolaisen niin maksaa sen mitä tsekki tai virolainen pyytää.
Jos enemmän asiakkaita haluaa niin pyynnit sinne tasarahaa niin homma alkaa luistamaan, käsi/suuhoitoa alle tuon tasarahan.
Eiköhän jokainen PT itse saa ja osaa tehdä hommia ihan sillä hinnalla millä haluaa ja sillä asiakasmäärällä kuin haluaa.
-
Kyllähän tämä usein on kustannuskysymys. Miksi ihmeessä maksaa suht tavallisesta kotimaisesta typykästä puolitoistarahaa, kun kuitenkin tasarahalla saa viimeisen päälle timmissä kondiksessa olevan tsekin tai etelänaapurin ihmeen.. Tänään muuten Kouvolassa tasarahalla aivan uskomattomalla kropalla varustettu Linda(Viro?).
Jos enemmän asiakkaita haluaa niin pyynnit sinne tasarahaa niin homma alkaa luistamaan, käsi/suuhoitoa alle tuon tasarahan.
Tottakai ymmärrän kustannuskysymyksen, erityisesti tässä taloustilanteessa. Sama huono taloustilanne on myös meillä pt:llä.
Mutta ehkä se on alettava miettimään omaa arvoa eri tavalla kuin tähän saakka🩷
Kyllä itseään pitää arvostaa, aina. Terveesti, ei ylimielisesti.
Pointti se että isot hinnat-> vähemmän asiakkaita, pienet hinnat-> enemmän asiakkaita. Mikä on se ptlle sopiva määrä, se on se oikea hinta.
Täytyy olla jotain erikoista jos ison massan pyynneistä haluaa erottua. Tai niin että siitä jotain ekstraa maksaa.
Tää on nyt jostain syystä ymmärretty väärin, en missään nimessä ole halunnut vaikuttaa ylimieliseltä. Mun pointti ollut se, että aiemmin olen saanut viestiä, että täällä seudulla ei ole kotimaisia palveluntarjoajia. Tällä saitilla olen yrittänyt lueskella Kouvolan pt:istä, ja olen löytänyt lähinnä kehuja ulkomaalaisista. Mietin siis, että onko tämä saitti minun kohdallani turha, koska tavoitan asiakkaita muualta kuin täältä.
Ja mitä hintoihin tulee, niin ne tulee aina olemaan jollekin liian korkeat. Juuri viime viikolla pyydettiin tunnin aikaa max. 50e, ja sitä korkeampi hinta on kohtuutonta.
Mutta tällaista tämä toki on, ihmisiä on erilaisia ja kaikilla on omat ajatukset tästä hommasta. Jatkan mielelläni vakkareideni kanssa ja täytän lopun vapaa-ajan vaikka pihatöillä. 😅
Mistä voi tietää kuka yhteydenottajista käy tällä saitilla? Minä ainakin olin ottamassa yhteyttä sähköpostin kautta, enkä ajatellut kertoa että käyn täällä, vaikka täältä sinut olen bongannut.
-
Kyllähän tämä usein on kustannuskysymys. Miksi ihmeessä maksaa suht tavallisesta kotimaisesta typykästä puolitoistarahaa, kun kuitenkin tasarahalla saa viimeisen päälle timmissä kondiksessa olevan tsekin tai etelänaapurin ihmeen.. Tänään muuten Kouvolassa tasarahalla aivan uskomattomalla kropalla varustettu Linda(Viro?).
Jos enemmän asiakkaita haluaa niin pyynnit sinne tasarahaa niin homma alkaa luistamaan, käsi/suuhoitoa alle tuon tasarahan.
Tottakai ymmärrän kustannuskysymyksen, erityisesti tässä taloustilanteessa. Sama huono taloustilanne on myös meillä pt:llä.
Mutta ehkä se on alettava miettimään omaa arvoa eri tavalla kuin tähän saakka🩷
Kyllä itseään pitää arvostaa, aina. Terveesti, ei ylimielisesti.
Pointti se että isot hinnat-> vähemmän asiakkaita, pienet hinnat-> enemmän asiakkaita. Mikä on se ptlle sopiva määrä, se on se oikea hinta.
Täytyy olla jotain erikoista jos ison massan pyynneistä haluaa erottua. Tai niin että siitä jotain ekstraa maksaa.
Tää on nyt jostain syystä ymmärretty väärin, en missään nimessä ole halunnut vaikuttaa ylimieliseltä. Mun pointti ollut se, että aiemmin olen saanut viestiä, että täällä seudulla ei ole kotimaisia palveluntarjoajia. Tällä saitilla olen yrittänyt lueskella Kouvolan pt:istä, ja olen löytänyt lähinnä kehuja ulkomaalaisista. Mietin siis, että onko tämä saitti minun kohdallani turha, koska tavoitan asiakkaita muualta kuin täältä.
Ja mitä hintoihin tulee, niin ne tulee aina olemaan jollekin liian korkeat. Juuri viime viikolla pyydettiin tunnin aikaa max. 50e, ja sitä korkeampi hinta on kohtuutonta.
Mutta tällaista tämä toki on, ihmisiä on erilaisia ja kaikilla on omat ajatukset tästä hommasta. Jatkan mielelläni vakkareideni kanssa ja täytän lopun vapaa-ajan vaikka pihatöillä. 😅
Mistä voi tietää kuka yhteydenottajista käy tällä saitilla? Minä ainakin olin ottamassa yhteyttä sähköpostin kautta, enkä ajatellut kertoa että käyn täällä, vaikka täältä sinut olen bongannut.
Joo eihän sitä välttämättä aina tiedäkään, eikä sillä mitään väliäkään sinänsä ole. Lähes kaikki kuitenkin aina kertovat yhteydenotossaan mistä ovat löytäneet, mutta ei se tosiaan sinänsä oleellista tietoa ole. 🩷
-
Hinta ja palvelut, kyllä kotimaisiakin löytyy reilu tasaraha/ 30min. Monella kuuluu sormetus ja suutelu palveluihin mitä pidän tärkeenä osana ettei mene tunteettomaksi liukuhihna jyystöksi :kiss: :kiss: :kiss:
-
Itsekin otin yhteyttä, mutta omalla kohdallani tuo sijainti oli se juttu, minkä takia ei pystynyt - ei kyennyt. Muuten kiinnostusta kyllä on 😋
Mihin ilmansuuntaa sijaintia heittää?
En tiedä ymmärsinkö kysymyksen oikein, mutta tuossa kohtaa oli oma tilanne se, että Kouvolan keskustan alueelta piti seuran löytyä.
-
Moi
Itse pidän jos Naisella on nahkahame käytössä, ei ole väliä kansalaisuudesta ja tietty hygienia se on ok :headbang: :sheep:
-
Tuo nahkahame on vahva plssa :drinking:
-
Mitämitä kuusaa mainittu, murhan siidee, Lifti tietyst viel kymin puolelt?
^ Katsoin suurennuslasilla, en löytänyt ylimielisyyttä vaan asiallisen vastauksen.
Tuolla tavalla me Kymenlaaksossa puhuttiin kun minä olin nuori. Mukava huomata että Kouvolassa on sama meininki kun aikoinaan Kuusankoskella.
-
^ Katsoin suurennuslasilla, en löytänyt ylimielisyyttä vaan asiallisen vastauksen.
"Toki pidän hintojani ulkkareita korkeammalla".
Eli vapaa suomennos voisi olla;
"koen olevani parempi kuin ulkkarit, joten tottakai myös veloitan enemmän kuin ulkkarit".
En väitä, että aloittaja tällaista mielikuvaa haki, mutta sellaisen mielikuvan tuosta voi helposti saada.
Normaali Suomitytsy (ei malli-tai fitnesstasoa, ehkä hiukan pullea, en tiedä) pyytää todennäköisesti rajoitetummalla palveluvalikoimalla enemmän kuin mallitason Tsekki/Italiaano, joka sisällyttää owon ja muut herkut pakettiin.
Jos ei maksa veroja/tee ammatikseen, siinä saa olla aika taitava sanaseppo, että saa ton korkeamman hinnan selitetttyä niin, että silnä olisi mitään järkeä.
Ja mikä hulluinta, käsittääkseni moni valitsee kuitenkin kalliimman ja kaikinpuolin heikomman vaihtoehdon. Mitä se kertoo tästä kansasta?
Ja aloittajalle: en nyt katsoisi asiaa niin, että kyse on itsensä arvottamisesta. Kyseessä on palveluiden arvottaminen.
Vaihtaa tilalle vaikka suutaripalvelut;
Kuka maksaisi 50 euroa enemmän samasta palvelusta, minkä naapurista saa sen 50 euroa halvemmalla ja vielä possumunkit ja villasukat päälle?
Jos kotimainen kieli on ainoa ero, palaan aikaisempaan: mitä se kertoo tästä kansasta?
Ollaan me vitun tyhmää sakkia.
Mut alkaa menemään ohi topikin. Yleisen tason mietintää
-
^ Katsoin suurennuslasilla, en löytänyt ylimielisyyttä vaan asiallisen vastauksen.
"Toki pidän hintojani ulkkareita korkeammalla".
Eli vapaa suomennos voisi olla;
"koen olevani parempi kuin ulkkarit, joten tottakai myös veloitan enemmän kuin ulkkarit".
Vapaa Suomennos voisi myös olla " Kuten suurin osa Suomalaisista "
Että eipäs laiteta sanoja toisen ihmisen suuhun tai yritetä leikkiä että tässä olisi nyt jokin kryptinen koodi joka VOI tarkoittaa sitä tai tätä. Helpoimmalla ja usein lähelle totuutta pääsee kun yksinkertaisesti lukee mitä ihminen kirjoittaa eikö sotke siihen omia höpö höpö ajatuksiaan.
-
Hyvä kysymys kenelle vain yrittäjälle, pitäisikö lisätä mainostusta kaikissa mahdottomissakin kanavissa vai pitäisikö selvittää asiakkaiden tarpeet ja maksuhalukkuudet.
Jokainen yrittäjä joutuu tämän omalla kohdallaan selvittämään, hinnoittelu on yleisimmin keskusteltu aihe täällä ja niitä perustellaan elinkustannuksilla sun muilla. Huono selitys omalle veloitukselle on yleinen hintataso, kun palvelut ja palveluntarjoajat poikkeavat paljonkinkin toisistaan.
Yksinkertaisesti: hinnoittele siihen pisteeseen asti, jossa asiakkaan kokema arvo on suurempi kuin hinnan aiheuttama kipu, mutta ei niin paljon suurempi, että jätät rahaa pöydälle.
-
Huono selitys omalle veloitukselle on yleinen hintataso, kun palvelut ja palveluntarjoajat poikkeavat paljonkinkin toisistaan.
Vaikka tuntuu olevan joillekuille täysin mahdoton käsittää, niin myöskin asiakkaiden toiveet poikkeavat todella paljon toisistaan. Ihan oikeasti kaikki asiakkaat eivät etsi tyttärensä ikäistä mallikroppaa joka ei puhu suomea. Jotkut asiakkaat ihan oikeasti hakevat myös henkistä kohtaamista, aikuista saman kulttuurin naista, jota ei edes haluta panna paljaalla suuhun eikä muuallekaan. Tämä kommentti lienee kuitenkin niitä kuuluisia helmiä jne vaikka perustuu täysin omaan kokemukseen asiakkaista ja heidän toiveistaan palveluntarjoajana.
-
Jotkut asiakkaat ihan oikeasti hakevat myös henkistä kohtaamista, aikuista saman kulttuurin naista, jota ei edes haluta panna paljaalla suuhun eikä muuallekaan. Tämä kommentti lienee kuitenkin niitä kuuluisia helmiä jne vaikka perustuu täysin omaan kokemukseen asiakkaista ja heidän toiveistaan palveluntarjoajana.
Älä huoli.. kohta joku tulee sanomaan, että tuo on vinouma, eikä vastaa tämän saitin keskiarvoa.. 😉😬
Edit: lainauksen lisäys
-
Huono selitys omalle veloitukselle on yleinen hintataso, kun palvelut ja palveluntarjoajat poikkeavat paljonkinkin toisistaan.
Vaikka tuntuu olevan joillekuille täysin mahdoton käsittää, niin myöskin asiakkaiden toiveet poikkeavat todella paljon toisistaan. Ihan oikeasti kaikki asiakkaat eivät etsi tyttärensä ikäistä mallikroppaa joka ei puhu suomea. Jotkut asiakkaat ihan oikeasti hakevat myös henkistä kohtaamista, aikuista saman kulttuurin naista, jota ei edes haluta panna paljaalla suuhun eikä muuallekaan. Tämä kommentti lienee kuitenkin niitä kuuluisia helmiä jne vaikka perustuu täysin omaan kokemukseen asiakkaista ja heidän toiveistaan palveluntarjoajana.
Ja tästä minulle tulee aina mieleen kusen keltaisilta se kaveri joka ei halujaan häpeillyt/peitellyt vaan meni huoran luokse paistelemaan lettuja ja katsomaan salkkareita. Tuolle miehelle nostan hattua aina ja ikuisesti. Aamen!
-
Huono selitys omalle veloitukselle on yleinen hintataso, kun palvelut ja palveluntarjoajat poikkeavat paljonkinkin toisistaan.
Vaikka tuntuu olevan joillekuille täysin mahdoton käsittää, niin myöskin asiakkaiden toiveet poikkeavat todella paljon toisistaan. Ihan oikeasti kaikki asiakkaat eivät etsi tyttärensä ikäistä mallikroppaa joka ei puhu suomea. Jotkut asiakkaat ihan oikeasti hakevat myös henkistä kohtaamista, aikuista saman kulttuurin naista, jota ei edes haluta panna paljaalla suuhun eikä muuallekaan. Tämä kommentti lienee kuitenkin niitä kuuluisia helmiä jne vaikka perustuu täysin omaan kokemukseen asiakkaista ja heidän toiveistaan palveluntarjoajana.
Siksi kommentti, että on hyvä selvittää oman kohdeasiakaskunnan tarpeet ja kipukynnyksen hinnoille. Jos kassavirta on riittävä, niin kaikki on hyvin.
-
Lyhyesti ja ytimekkäästi, en itse ymmärrä mitä lisäarvoa tai hintaa suomalaisuuden pitäisi tuoda. Pt hinnoittelee, asiakas valitsee ja maksaa.
Kaikinpuolin itse tyytyväisempi ulkkareiden palveluvalikoimaan, palveluun ja lopun vierihoitoonkin.
-
Tämähän ei nyt asiaan liity mutta aikoinaan 90-luvun loppupuolella tuli oltua Kouvolassa kurssilla,asuin asuntolassa mitä myös Hiltoniksi kutsuttiin,aina torstaina tuli Valkealaan venäläisiä hupakoita Venäjältä.Se oli ĥulvatonta nuoruusaikaa. :headbang:
-
Lyhyesti ja ytimekkäästi, en itse ymmärrä mitä lisäarvoa tai hintaa suomalaisuuden pitäisi tuoda.
No sinullehan se ei tuokaan yhtään mitään. Mutta koita nyt nähdä sen oman kuplasi ulkopuolelle ennen kuin arvostelet kaikkia.
-
Huono selitys omalle veloitukselle on yleinen hintataso, kun palvelut ja palveluntarjoajat poikkeavat paljonkinkin toisistaan.
Jotkut asiakkaat ihan oikeasti hakevat myös henkistä kohtaamista, aikuista saman kulttuurin naista, jota ei edes haluta panna paljaalla suuhun eikä muuallekaan. Tämä kommentti lienee kuitenkin niitä kuuluisia helmiä jne vaikka perustuu täysin omaan kokemukseen asiakkaista ja heidän toiveistaan palveluntarjoajana.
Ja tämä on sitten sen Suomilisän selitys? Henkinen kohtaaminen?
Anna mun kaikki kestää
-
^ Katsoin suurennuslasilla, en löytänyt ylimielisyyttä vaan asiallisen vastauksen.
"Toki pidän hintojani ulkkareita korkeammalla".
Eli vapaa suomennos voisi olla;
"koen olevani parempi kuin ulkkarit, joten tottakai myös veloitan enemmän kuin ulkkarit".
Vapaa Suomennos voisi myös olla " Kuten suurin osa Suomalaisista "
Että eipäs laiteta sanoja toisen ihmisen suuhun tai yritetä leikkiä että tässä olisi nyt jokin kryptinen koodi joka VOI tarkoittaa sitä tai tätä. Helpoimmalla ja usein lähelle totuutta pääsee kun yksinkertaisesti lukee mitä ihminen kirjoittaa eikö sotke siihen omia höpö höpö ajatuksiaan.
Voisipa hyvinkin.
Mä koin tuon joka tapauksessa ylimielisenä ja siksi siihen tartuin.
-
Ja tämä on sitten sen Suomilisän selitys? Henkinen kohtaaminen?
Anna mun kaikki kestää
Jotenkin ei yhtään yllätä, että sinulle vain fyysinen akti merkkaa jotain. FYI, meitä on muunkinlaisia.
-
Lyhyesti ja ytimekkäästi, en itse ymmärrä mitä lisäarvoa tai hintaa suomalaisuuden pitäisi tuoda.
No sinullehan se ei tuokaan yhtään mitään. Mutta koita nyt nähdä sen oman kuplasi ulkopuolelle ennen kuin arvostelet kaikkia.
Huomaat kyllä kun arvostelen, en kuitenkaan koskaan kaikkia vaan asiaa ja aihetta jota käsitellään.
Jos osaa suomea(tai ymmärtää) niin tekstissäni luki, ja lukee yhä, en ITSE ymmärrä.
-
Vaikka usein itsellenikin kohtaaminen on fyysinen niin en jumalauta rupea viittomakielellä kommunikoimaan. Maksan 30-50€ ihan jo siitä että huora ymmärtää kun minä puhun Suomea. Kaiken helvetin viittomakieltä ja vinkuintiaa saa joka päivä raksalla vääntää. Ei uskoisi että Suomessa ollaan :laught: Tämän päivän saldo on ollut omassa leipätyössäni, omassa maassani, kaksi lausetta Suomea.
-
^Rakkauden kieli on kansainvälinen. Olen aina ymmärtänyt, kun kysytään, haluanko suikkarin jälkeen seksiä.
-
^ Katsoin suurennuslasilla, en löytänyt ylimielisyyttä vaan asiallisen vastauksen.
"Toki pidän hintojani ulkkareita korkeammalla".
Eli vapaa suomennos voisi olla;
"koen olevani parempi kuin ulkkarit, joten tottakai myös veloitan enemmän kuin ulkkarit".
Vapaa Suomennos voisi myös olla " Kuten suurin osa Suomalaisista "
Että eipäs laiteta sanoja toisen ihmisen suuhun tai yritetä leikkiä että tässä olisi nyt jokin kryptinen koodi joka VOI tarkoittaa sitä tai tätä. Helpoimmalla ja usein lähelle totuutta pääsee kun yksinkertaisesti lukee mitä ihminen kirjoittaa eikö sotke siihen omia höpö höpö ajatuksiaan.
Voisipa hyvinkin.
Mä koin tuon joka tapauksessa ylimielisenä ja siksi siihen tartuin.
Mutta se ei ollut. Jos mietit asiayhteyttä, niin huomaat, että naapurintyttö pohtii miksei hänen palvelut täällä kiinnosta, vaan porukka haikailee thaikkujen ja ulkkareiden perään. Näinhän se on tuolla kouvolaosastolla vähän ollut.
Joku kysyi paljon se hinta sitten on. Vastasi että onhan se toki korkeampi kuin ulkkareilla. Se ei ollut ylimielisesti sanottu, vaan toteamus.
-
^ Katsoin suurennuslasilla, en löytänyt ylimielisyyttä vaan asiallisen vastauksen.
"Toki pidän hintojani ulkkareita korkeammalla".
Eli vapaa suomennos voisi olla;
"koen olevani parempi kuin ulkkarit, joten tottakai myös veloitan enemmän kuin ulkkarit".
Vapaa Suomennos voisi myös olla " Kuten suurin osa Suomalaisista "
Että eipäs laiteta sanoja toisen ihmisen suuhun tai yritetä leikkiä että tässä olisi nyt jokin kryptinen koodi joka VOI tarkoittaa sitä tai tätä. Helpoimmalla ja usein lähelle totuutta pääsee kun yksinkertaisesti lukee mitä ihminen kirjoittaa eikö sotke siihen omia höpö höpö ajatuksiaan.
Voisipa hyvinkin.
Mä koin tuon joka tapauksessa ylimielisenä ja siksi siihen tartuin.
Mutta se ei ollut. Jos mietit asiayhteyttä, niin huomaat, että naapurintyttö pohtii miksei hänen palvelut täällä kiinnosta, vaan porukka haikailee thaikkujen ja ulkkareiden perään. Näinhän se on tuolla kouvolaosastolla vähän ollut.
Joku kysyi paljon se hinta sitten on. Vastasi että onhan se toki korkeampi kuin ulkkareilla. Se ei ollut ylimielisesti sanottu, vaan toteamus.
Aivan samaa mieltä!
-
^ Katsoin suurennuslasilla, en löytänyt ylimielisyyttä vaan asiallisen vastauksen.
"Toki pidän hintojani ulkkareita korkeammalla".
Eli vapaa suomennos voisi olla;
"koen olevani parempi kuin ulkkarit, joten tottakai myös veloitan enemmän kuin ulkkarit".
Vapaa Suomennos voisi myös olla " Kuten suurin osa Suomalaisista "
Että eipäs laiteta sanoja toisen ihmisen suuhun tai yritetä leikkiä että tässä olisi nyt jokin kryptinen koodi joka VOI tarkoittaa sitä tai tätä. Helpoimmalla ja usein lähelle totuutta pääsee kun yksinkertaisesti lukee mitä ihminen kirjoittaa eikö sotke siihen omia höpö höpö ajatuksiaan.
Voisipa hyvinkin.
Mä koin tuon joka tapauksessa ylimielisenä ja siksi siihen tartuin.
Itseasiassa kirjoitin: toki ne ovat korkeammat kuin ulkomaalaisilla", joka on toteamus niiden olevan korkeammat kuin ainakin suurimmalla osalla ulkomaalaisista tällä seudulla. Nyt jokainen tän ketjun lukija on ymmärtänyt, että sun mielestä olen ylimielinen. Olen tätä yrittänyt pahoitella ja tarkentaa vastaukseni sisältöä, mutta olen edelleen ylimielinen. Ihan rehellisesti sanottuna en enää tiedä mitä vastaisin näihin sun syytöksiin. Sulla ja mulla on selkeästi eri näkemykset asioista ja se on täysin fine. Mut tää saman asian vatvominen ei kyllä johda mihinkään. Kiitos kuitenkin näkemyksestäsi.
-
Huono selitys omalle veloitukselle on yleinen hintataso, kun palvelut ja palveluntarjoajat poikkeavat paljonkinkin toisistaan.
Jotkut asiakkaat ihan oikeasti hakevat myös henkistä kohtaamista, aikuista saman kulttuurin naista, jota ei edes haluta panna paljaalla suuhun eikä muuallekaan. Tämä kommentti lienee kuitenkin niitä kuuluisia helmiä jne vaikka perustuu täysin omaan kokemukseen asiakkaista ja heidän toiveistaan palveluntarjoajana.
Ja tämä on sitten sen Suomilisän selitys? Henkinen kohtaaminen?
Anna mun kaikki kestää
En itse nyt pidä sitä minään Suomilisänä, vaan ihan toimintatapojen eroavaisuuteen perusteltuna verrattuna TÄMÄN Seudun moneen ulkomaalaiseen (ei toki varmasti kaikkien) :
1. Kohtaan asiakkaan aina yksilöllisesti, en liukuhihnalla
2. En hoputa asiakasta enkä anna hänelle kuvaa että nyt on kiire kun seuraava on jo ovella
3. Luotettava, rehellinen ja selkeä palvelukuvaus ja hinnasto
Näitä asioita arvostaa moni asiakas, ja arvostan itsekin näitä ominaisuuksia. Se ettet sinä ehkä arvosta kertoo vain ja ainoastaan siitä, että mun palvelut ei ole sulle mieluisia.
-
Heissan!
Olen yrittänyt kovasti opetella tän saitin käyttöä, toistaiseksi olen lähinnä lueskellut kiinnostavia keskusteluja eri osioilla. Kiitos kaikille niistä! 😍
Mun ajatuksiin on keskustelujen perusteella jotenkin iskostunut, että täällä Kouvolan seudulla olevat käyttäjät tykkäävät käyttää enemmän thaikkujen hieromoita kuin kotimaisia palveluntarjoajien palveluja. Olenko osunut oikeaan?
Toki jokaisella on omat mieltymyksensä, enkä tässä siis hae mitään vastakkainasettelua tai muuta. Kunhan mietin, että roikunko turhaan tällä saitilla asiakkaiden toivossa vai jatkanko vielä useamman sivuston käyttöä.
Ihanaa torstaita 🩷
Kiinnostusta olis…Missäs sä ilmoittelet?
Mulla on naapurisivulla ilmoitus otsikolla Kouvolan seutu ja AS VeeranKuvat :inlove:
Sellainen tuli mieleen, että AS profiilisi oma sanan perusteella voi saada ei-niin-helposti lähestyttävän kuvan sinusta. Se on vain lista kieltoja. Esittely itsestä voisi toimia paremmin.
Ymmärrän kyllä, että työhösi liittyy turhaa vastailua ym. joka ei johda tuloihin, mutta se on sama jokaisessa työssä. Itse saan sellaisen kuvan, ettei sinun kanssa passaa tulla erimielisyyttä mistään asiasta tai kärsin seurauksista. Esimerkkinä tuolta AS:sta: "Turhat kyselijät ja oharit paljastan jatkossa siihen tarkoitetussa ryhmässä täällä". Palveluammatissa asiat kannattaisi esittää ei-niin-jyrkästi.
-
^Asiakas sanoi aikoinaan noviisille Vivecalle, että hän ei halua kuulla pitkiä kieltolistoja, vaan mitä mun kanssa saa tehdä. Hlvetin hyvä neuvo! Haluaako luoda negatiivisen vai positiivisen kuvan, toinen näistä myy paremmin 😉
-
Heissan!
Olen yrittänyt kovasti opetella tän saitin käyttöä, toistaiseksi olen lähinnä lueskellut kiinnostavia keskusteluja eri osioilla. Kiitos kaikille niistä! 😍
Mun ajatuksiin on keskustelujen perusteella jotenkin iskostunut, että täällä Kouvolan seudulla olevat käyttäjät tykkäävät käyttää enemmän thaikkujen hieromoita kuin kotimaisia palveluntarjoajien palveluja. Olenko osunut oikeaan?
Toki jokaisella on omat mieltymyksensä, enkä tässä siis hae mitään vastakkainasettelua tai muuta. Kunhan mietin, että roikunko turhaan tällä saitilla asiakkaiden toivossa vai jatkanko vielä useamman sivuston käyttöä.
Ihanaa torstaita 🩷
Kiinnostusta olis…Missäs sä ilmoittelet?
Mulla on naapurisivulla ilmoitus otsikolla Kouvolan seutu ja AS VeeranKuvat :inlove:
Sellainen tuli mieleen, että AS profiilisi oma sanan perusteella voi saada ei-niin-helposti lähestyttävän kuvan sinusta. Se on vain lista kieltoja. Esittely itsestä voisi toimia paremmin.
Ymmärrän kyllä, että työhösi liittyy turhaa vastailua ym. joka ei johda tuloihin, mutta se on sama jokaisessa työssä. Itse saan sellaisen kuvan, ettei sinun kanssa passaa tulla erimielisyyttä mistään asiasta tai kärsin seurauksista. Esimerkkinä tuolta AS:sta: "Turhat kyselijät ja oharit paljastan jatkossa siihen tarkoitetussa ryhmässä täällä". Palveluammatissa asiat kannattaisi esittää ei-niin-jyrkästi.
Hyvä pointti, kiitos! Oon sen tosiaan kirjoittanut kun oon ollut äärimmäisen turhautunut jatkuviin "laita kuva sun pillusta" ja "haluaisitko tavata isokyrpäisen nuoren miehen ilman sponssia" - viesteihin. Täytyy muokata sitä lempeämmäksi 🙈
-
Heissan!
Olen yrittänyt kovasti opetella tän saitin käyttöä, toistaiseksi olen lähinnä lueskellut kiinnostavia keskusteluja eri osioilla. Kiitos kaikille niistä! 😍
Mun ajatuksiin on keskustelujen perusteella jotenkin iskostunut, että täällä Kouvolan seudulla olevat käyttäjät tykkäävät käyttää enemmän thaikkujen hieromoita kuin kotimaisia palveluntarjoajien palveluja. Olenko osunut oikeaan?
Toki jokaisella on omat mieltymyksensä, enkä tässä siis hae mitään vastakkainasettelua tai muuta. Kunhan mietin, että roikunko turhaan tällä saitilla asiakkaiden toivossa vai jatkanko vielä useamman sivuston käyttöä.
Ihanaa torstaita 🩷
Kiinnostusta olis…Missäs sä ilmoittelet?
Mulla on naapurisivulla ilmoitus otsikolla Kouvolan seutu ja AS VeeranKuvat :inlove:
Sellainen tuli mieleen, että AS profiilisi oma sanan perusteella voi saada ei-niin-helposti lähestyttävän kuvan sinusta. Se on vain lista kieltoja. Esittely itsestä voisi toimia paremmin.
Ymmärrän kyllä, että työhösi liittyy turhaa vastailua ym. joka ei johda tuloihin, mutta se on sama jokaisessa työssä. Itse saan sellaisen kuvan, ettei sinun kanssa passaa tulla erimielisyyttä mistään asiasta tai kärsin seurauksista. Esimerkkinä tuolta AS:sta: "Turhat kyselijät ja oharit paljastan jatkossa siihen tarkoitetussa ryhmässä täällä". Palveluammatissa asiat kannattaisi esittää ei-niin-jyrkästi.
Hyvä pointti, kiitos! Oon sen tosiaan kirjoittanut kun oon ollut äärimmäisen turhautunut jatkuviin "laita kuva sun pillusta" ja "haluaisitko tavata isokyrpäisen nuoren miehen ilman sponssia" - viesteihin. Täytyy muokata sitä lempeämmäksi 🙈
Näin ohimennen mainitsen että kommentoinnin AS:n kuviin voi estää -> rajaa tyhmimmät / kiimaisimmat helposti pois. Muut ehkäpä osaa etsiä toisen tavan lähestyä.
-
Heissan!
Olen yrittänyt kovasti opetella tän saitin käyttöä, toistaiseksi olen lähinnä lueskellut kiinnostavia keskusteluja eri osioilla. Kiitos kaikille niistä! 😍
Mun ajatuksiin on keskustelujen perusteella jotenkin iskostunut, että täällä Kouvolan seudulla olevat käyttäjät tykkäävät käyttää enemmän thaikkujen hieromoita kuin kotimaisia palveluntarjoajien palveluja. Olenko osunut oikeaan?
Toki jokaisella on omat mieltymyksensä, enkä tässä siis hae mitään vastakkainasettelua tai muuta. Kunhan mietin, että roikunko turhaan tällä saitilla asiakkaiden toivossa vai jatkanko vielä useamman sivuston käyttöä.
Ihanaa torstaita 🩷
Kiinnostusta olis…Missäs sä ilmoittelet?
Mulla on naapurisivulla ilmoitus otsikolla Kouvolan seutu ja AS VeeranKuvat :inlove:
Sellainen tuli mieleen, että AS profiilisi oma sanan perusteella voi saada ei-niin-helposti lähestyttävän kuvan sinusta. Se on vain lista kieltoja. Esittely itsestä voisi toimia paremmin.
Ymmärrän kyllä, että työhösi liittyy turhaa vastailua ym. joka ei johda tuloihin, mutta se on sama jokaisessa työssä. Itse saan sellaisen kuvan, ettei sinun kanssa passaa tulla erimielisyyttä mistään asiasta tai kärsin seurauksista. Esimerkkinä tuolta AS:sta: "Turhat kyselijät ja oharit paljastan jatkossa siihen tarkoitetussa ryhmässä täällä". Palveluammatissa asiat kannattaisi esittää ei-niin-jyrkästi.
Hyvä pointti, kiitos! Oon sen tosiaan kirjoittanut kun oon ollut äärimmäisen turhautunut jatkuviin "laita kuva sun pillusta" ja "haluaisitko tavata isokyrpäisen nuoren miehen ilman sponssia" - viesteihin. Täytyy muokata sitä lempeämmäksi 🙈
Näin ohimennen mainitsen että kommentoinnin AS:n kuviin voi estää -> rajaa tyhmimmät / kiimaisimmat helposti pois. Muut ehkäpä osaa etsiä toisen tavan lähestyä.
Mua ei haittaa ne AS kommentoijat, vaan turhat Kik-viestittelijät :D
-
Iso kiitos veerankuville, ihana ihminen ja varmasti tapaamme toistenkin ♥️
-
Iso kiitos veerankuville, ihana ihminen ja varmasti tapaamme toistenkin ♥️
Voi, kiitos 🩷 kauniisti sanottu🩷