Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kouvolan kysyntä tällä saitilla  (Luettu 570 kertaa)

Paikalla Naapurintyttö

• Newbie
  • Galleria (5)
  • ** Piristää muiden päivää
Kouvolan kysyntä tällä saitilla
« : eilen kello 19:09:38 »
Heissan!

Olen yrittänyt kovasti opetella tän saitin käyttöä, toistaiseksi olen lähinnä lueskellut kiinnostavia keskusteluja eri osioilla. Kiitos kaikille niistä! 😍

Mun ajatuksiin on keskustelujen perusteella jotenkin iskostunut, että täällä Kouvolan seudulla olevat käyttäjät tykkäävät käyttää enemmän thaikkujen hieromoita kuin kotimaisia palveluntarjoajien palveluja. Olenko osunut oikeaan?

Toki jokaisella on omat mieltymyksensä, enkä tässä siis hae mitään vastakkainasettelua tai muuta. Kunhan mietin, että roikunko turhaan tällä saitilla asiakkaiden toivossa vai jatkanko vielä useamman sivuston käyttöä.

Ihanaa torstaita 🩷
« Viimeksi muokattu: eilen kello 19:15:14 kirjoittanut Naapurintyttö »

Poissa Gimi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kouvolan kysyntä tällä saitilla
« Vastaus #1 : eilen kello 19:36:41 »
Laita yhteystiedot esiin (Kik, WA, puh.) niin voit saadakin vastauksia…

Paikalla Stinde88

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : eilen kello 19:41:03 »
Tai sitten se johtuu ihan siitä että kaikki paikalliset kouvolalaiset tuntee toisensa. Niin ainakin minusta tuntu kun siellä asuin.

Paikalla Naapurintyttö

• Newbie
  • Galleria (5)
« Vastaus #3 : eilen kello 19:54:14 »
Laita yhteystiedot esiin (Kik, WA, puh.) niin voit saadakin vastauksia…

Hyvä pointti tuokin 😘

Paikalla Naapurintyttö

• Newbie
  • Galleria (5)
« Vastaus #4 : eilen kello 19:55:41 »
Tai sitten se johtuu ihan siitä että kaikki paikalliset kouvolalaiset tuntee toisensa. Niin ainakin minusta tuntu kun siellä asuin.

Täytyy sanoa, että tätä nyt "enemmän" vuoden verran tehtynä ei ole yhtään tuttua tullut vastaan, ainakaan vielä  :drinking:

Poissa Waltte Potti

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : eilen kello 20:04:22 »
Heissan!

Olen yrittänyt kovasti opetella tän saitin käyttöä, toistaiseksi olen lähinnä lueskellut kiinnostavia keskusteluja eri osioilla. Kiitos kaikille niistä! 😍

Mun ajatuksiin on keskustelujen perusteella jotenkin iskostunut, että täällä Kouvolan seudulla olevat käyttäjät tykkäävät käyttää enemmän thaikkujen hieromoita kuin kotimaisia palveluntarjoajien palveluja. Olenko osunut oikeaan?

Toki jokaisella on omat mieltymyksensä, enkä tässä siis hae mitään vastakkainasettelua tai muuta. Kunhan mietin, että roikunko turhaan tällä saitilla asiakkaiden toivossa vai jatkanko vielä useamman sivuston käyttöä.

Ihanaa torstaita 🩷
Kiinnostusta olis…Missäs sä ilmoittelet?

Paikalla Naapurintyttö

• Newbie
  • Galleria (5)
« Vastaus #6 : eilen kello 20:07:31 »
Heissan!

Ihanaa torstaita 🩷
Kiinnostusta olis…Missäs sä ilmoittelet?

Mulla on naapurisivulla ilmoitus otsikolla Kouvolan seutu ja AS VeeranKuvat  :inlove:

Poissa Morjens

• Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #7 : eilen kello 21:26:01 »
😀 Äläs nyt. Minäkin olin jo kerran ihan hiuskarvan varassa, ettenkö olisi kysellyt tapaamista. Aloittelin jo viestiä.

Siinä oli pari muttaa, etten sitten laittanut. Olisin halunnut samalle päivälle ja ajattelin, että jos rupeaa sähköposteilla säätämään, niin tuskin saa vastausta edes samalle päivälle.
Toinen että sulla luki n.20km kouvolasta. Se olisi ok, jos olisi ollut samaan suuntaan, kun olin menossa LPR/Mikkeli.

Silloin se tosiaan oli simppeli valita thaihieronta😎
Vitulla päähän ja viheltää huulet.

Poissa PradBitt

• Full Member
« Vastaus #8 : eilen kello 23:19:36 »
Heissan!

Ihanaa torstaita 🩷

Pari asiaa tulee äkkiseltään mieleen tähän;

- Kouvostoliitossa käy jonkun verran ns. kohtuu hyviä vakiokasvoja, joilla esim. tuo 30min aika on sinua huokeampi. Tämä voi vaikuttaa osaksi.

- En tiedä miten nykyään on tilanne, mutta aiemmin tapaamisaikasi oli melko rajalliset tai ne piti varata ilmeisesti hyvin etupeltoon.

- Muut seikat voi olla sitten erilaisia kuten palveluvalikoima, sijainti, ulkonäkö, oma markkinointi ja yhteystiedot jne.

Varmaan samojen asioiden kanssa voi moni painia kunnes saa oman "vakkariporukan" säännöllisiksi asiakkaiksi.

Satunnaiset ostajat luultavasti odottaa helppoa ja nopeaa viestintää. Sähköposti voi olla puhelinnumeron sijaan jollekin hidasta.

Paikalla Naapurintyttö

• Newbie
  • Galleria (5)
« Vastaus #9 : tänään kello 11:04:43 »
😀 Äläs nyt. Minäkin olin jo kerran ihan hiuskarvan varassa, ettenkö olisi kysellyt tapaamista. Aloittelin jo viestiä.

Siinä oli pari muttaa, etten sitten laittanut. Olisin halunnut samalle päivälle ja ajattelin, että jos rupeaa sähköposteilla säätämään, niin tuskin saa vastausta edes samalle päivälle.
Toinen että sulla luki n.20km kouvolasta. Se olisi ok, jos olisi ollut samaan suuntaan, kun olin menossa LPR/Mikkeli.

Silloin se tosiaan oli simppeli valita thaihieronta😎

Kiva kuulla, että ilmoitukseni on tavoittanut kuitenkin sinut! Tiedän, että moni ei vastaile sähköposteihin nopealla aikataululla. Tässä asiassa itse olen kuitenkin poikkeus.  :kiss:

Paikalla Naapurintyttö

• Newbie
  • Galleria (5)
« Vastaus #10 : tänään kello 11:09:23 »
Heissan!

Ihanaa torstaita 🩷

Pari asiaa tulee äkkiseltään mieleen tähän;

- Kouvostoliitossa käy jonkun verran ns. kohtuu hyviä vakiokasvoja, joilla esim. tuo 30min aika on sinua huokeampi. Tämä voi vaikuttaa osaksi.

- En tiedä miten nykyään on tilanne, mutta aiemmin tapaamisaikasi oli melko rajalliset tai ne piti varata ilmeisesti hyvin etupeltoon.

- Muut seikat voi olla sitten erilaisia kuten palveluvalikoima, sijainti, ulkonäkö, oma markkinointi ja yhteystiedot jne.

Varmaan samojen asioiden kanssa voi moni painia kunnes saa oman "vakkariporukan" säännöllisiksi asiakkaiksi.

Satunnaiset ostajat luultavasti odottaa helppoa ja nopeaa viestintää. Sähköposti voi olla puhelinnumeron sijaan jollekin hidasta.

Hyviä pointteja, kiitos!
Nykyään tapaamisaikoja enemmän kyllä tarjolla, harmi kun niitä ei voi esim. naapurisivustolla ilmoitukseen laittaa.

Itselle sähköposti on yhtä nopea ja helppo kuin viestittely, mutta ymmärrän toki ettei kaikille ole. Täytyy tätä asiaa kehittää.

Ulkonäköasiat ymmärrän toki, ja se on täysin ok. Jossain vaiheessa vain ymmärsin asiakkaiden puheista, että Kouvolassa on aika niukasti tarjolla meitä kotimaisia PT:itä.

Tämä ei siis missään nimessä ollut mikään nillitys-aloitus, vaan ihan puhtaasta mielenkiinnosta tehty.  :inlove:

Poissa asdf

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : tänään kello 11:13:47 »
Mikäs se hinta sitten on?

Paikalla Naapurintyttö

• Newbie
  • Galleria (5)
« Vastaus #12 : tänään kello 11:41:35 »
Mikäs se hinta sitten on?

En tiedä saako tällä sivulla omia hintoja avoimesti mainostaa. Mutta toki se on korkeampi kuin ulkomaalaisilla, mutta mitä olen seurannut niin aika keskivertohinnoissa mun palvelut on.  :kiss: