Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lina  (Luettu 5934 kertaa)

Poissa Tuma80

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Lina
« : Heinäkuu 13, 2023, 19:28:30 »
Siro turkulaine Lina kokemuksia?
Oon pari päivää yrittäny kiinni,ei vastaa watsappiin.

Poissa Turkulainen apumies

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lina
« Vastaus #1 : Heinäkuu 27, 2023, 23:08:31 »
Kävin pari viikkoa sitten Linan luona ja kertoi, että on aika valikoiva asiakkaissa. Ja syystä! Ai juma mikä nuori milf! Aivan tolkuttoman hyvä perse ja osasi asiansa viimeisen päälle. Todella lämmin ja aito persoona mutta myös läpensä pervo. Tosi timmissä kunnossa ja huomasi kyllä, että harrastuksiin kuuluu twerk ;) 

Mut tosiaan hieman eksklusiivisempi kurtisaani kuulemma on tämä Lina, joten kannattaa lähestyä muulla kuin: moikka mitä maksaa.  ;D

Poissa Waykee

  • Jr. Member
  • Viestejä: 54
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lina
« Vastaus #2 : Elokuu 29, 2023, 19:39:36 »
Laitoin viestiä päivänä yhtenä ja vastaus tuli illalla. Oli selkeä vastaus jossa kaikki palvelut oli eritelty. Viestistä paistoi että uusi tomera yrittäjä. Täytyy antaa vuoden kypsyä ja palata sitten asiaan. Olen mieltynyt kokeneisiin palvelun tarjoajiin. Kuvissa oli kyllä hyvännäköinen.

Poissa Turkulainen apumies

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lina
« Vastaus #3 : Syyskuu 02, 2023, 13:48:03 »
Pakko vastata koska Linasta tullu vakkari PT.
Kuvat eivät tee oikeutta, uudehko yrittäjä kyllä mutta kutsumusammatissa.
Kävin taas alkuviikosta koska huomasin, että myös halvempi hieronta tullut palveluihin ja ei parempaa lounaspaussia voi olla kuin Linan lämmintä läsnäoloa nauttiessa. Puhumattakaan upeasta kropasta ja määrätietoisista otteista. Toteuttaa asujen suhteen hieronnassakin viimeisen päälle.

Poissa reperento

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lina
« Vastaus #4 : Tammikuu 07, 2024, 20:44:40 »
Olen pari kertaa kokeillut vastata tälle neidille  hieronnan kauttta kuin siitä toisestaki.Ihan asiallisen selostuksen itsestäni olen kertonut ja myös sen että mennään hänen ehdoilla. Ikä hänellä on jostain syystä rajattu neljäänkymmeneenviiteen, no mulla kyllä ikä menis hieman hänen ylärajan alapuolelle. Mutta jostain syystä hän ei minua halua asiakkaaksi eli ei minkäänlaista vastausta. Kaikkien tyttöjen ja myös aikuisempienkin naisten kanssa homma on aina mennyt hyvin ja uudelleen on aina toivotettu tervetulleeksi,Eli keltään ei pitäisi tulla huonoa asiakas arvostelua. Mikäli Lina lukee tän tai joku muu jos haluaa arvailuja tehdä niin vois kommentoida mistä vois vastaamattomuus johtua.

Poissa Turkulainen apumies

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lina
« Vastaus #5 : Tammikuu 12, 2024, 12:26:18 »
Hän joskus asiasta puhui ja aika hyvin kävi selväksi, että on aika valikoiva pt. Kannattaa panostaa yhteydenottoon.

Poissa Turkulainen apumies

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lina
« Vastaus #6 : Tammikuu 17, 2024, 15:58:19 »

Poissa Setä40

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lina
« Vastaus #7 : Huhtikuu 09, 2024, 15:29:21 »
Tulipä käytyä Linan luona. Aivan mahtava kokemus.Timmi kroppa, mukava ja kaunis nainen. Viestittely sujuvaa. Lina syttyi mukavasti mitä pidemmälle tapaaminen eteni. Uusi suosikki löytynyt :inlove:. Tapaaminen menee n.1 1/2v harrastelun top 3:een.