Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vantaa/PK-seutu suosituksia kokonaisvaltaiselle kokemukselle  (Luettu 2450 kertaa)

Poissa lassir

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Hei,

Itselläni jokin aika sitten ehdottomasti paras ja kokonaisvaltaisiin kokemus maksullisen palvelun satunnaisena käyttäjänä.
Tästä innostuneena koitankin löytää vastaavan kokemuksen omien aikataulujen/menojen takia (+kyseinen nainen ei aktiivinen tällä hetkellä)...

Jos joku pystyy suosittelemaan sopivaa henkilöä "tarinani" perusteella olen kiitollinen. Tai jos sopiva henkilö itse suosittelee itseään niin vieläkin parempi.

Varasin itselleni Turusta Tantra-henkisen hieronnan tai niin muistaakseni sitä kuvailtiin. Vastassa omasta mielestä kaunis nainen upealla vartalolla, mikä mukava yllätys, koska hain jotain muuta kuin pelkästään ulkonäköä. Mukavaa tutustumista, josta ohjattiin riisuuntumaan alastin ja makaamaan futon-sängylle päin makuulle.
Peilin kautta kurkin, kun upea alaston nainen alkoi levittämään öljyä keholleni.
Hierontaa käsin, koko vartalolla, välillä hellästi ja kutitellen, välillä voimakkaammin painautuen kiinni. (välillä kuin panien takaapäin..)
Tässä kohtaan seurasi se minulle uusin ulottuvuus.. Hellää kiusoittelevaa hierontaa pakaroille, välilihalle, kevyitä kosketuksia kiveksille. Tämän jälkeen lisää öljyä pakaroiden väliin ja aluksi hellästi ja maltillisesti sormi anukseen. Tuntui että eturauhasen hierontaa kesti ikuisuuden ja sisälläni ainakin koko käsi 🫣 Aluksi tuntui että sattuu tms, mutta taitavan hierojan avulla sitä oppi nauttimaan. Ja kun antautuu hetkelle..

Jossain vaiheessa, ajantaju jo mennyt itseltäni, minut ohjattiin selinmakuulle.
Sama upea hieronta, koskettelu, suudelmat ja läheisyys jatkui, oli myös ihanaa kosketella tuon upean naisen vartaloa.   
Ja kun hän oli kuitenkin se määräävämpi osapuoli tässä, niin ihanasti istui kasvoilleni ja sain häntä huulilla ja kielelläni tyydyttää. Ihan sairaan kiihottavan mahtavaa..

Jossain kohtaa hän laskeutui alemmas, suudeltiin ja minulta kysyttiin että haluanko panna vai runkkaanko? Minä alistuneena vastasin että päätä sinä...
Seksiin päädyttiin ja se tuntui näin jälkikäteen fiilistelen jatkumulta useiden minuuttien esileikin ja kiihoituksen maksimoinnin jälkeen..

Tämän meni varmaan vähän rapsan puolella, mutta tuota tapaamisella ja se jälkeen ollut fiilistä kaipaan.

Itse siis tulossa Vantaalle (PK-seutu ajallisesti varmasti sopii) heinäkuun lopulla ja toivon kokevani jotain vastaavaa..

Kaikelle avoin, pl miehet 😊

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 11, 2023, 18:51:24 kirjoittanut lassir »

Poissa IirisFIN

  • Newbie
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 44
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vantaa/PK-seutu suosituksia kokonaisvaltaiselle kokemukselle
« Vastaus #1 : Heinäkuu 14, 2023, 13:37:15 »
Moikka,

Mulle on suuri ilo ja nautinto tarjota juuri tällaista toiveesi mukaista palvelua! Tarjoan pääasiassa eroottista hierontaa, mutta tällä hetkellä myös seksipalvelut ovat listalla. Tarjoan niitä kausittain oman fiiliksen mukaan. Olen opiskellut tantraa vuoden päivät ja suuntautumassa tulevaisuudessa sille polulle. Sekoitan siis mielelläni hierontaani elementtejä tantrasta asiakkaan niin toivoessa. 😊
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 14, 2023, 13:46:48 kirjoittanut IirisFIN »
📍Helsinki
❤️ Myös Erikan kanssa

Poissa TuomasTJK

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vantaa/PK-seutu suosituksia kokonaisvaltaiselle kokemukselle
« Vastaus #2 : Heinäkuu 14, 2023, 16:39:24 »
Moikka,

Mulle on suuri ilo ja nautinto tarjota juuri tällaista toiveesi mukaista palvelua! Tarjoan pääasiassa eroottista hierontaa, mutta tällä hetkellä myös seksipalvelut ovat listalla. Tarjoan niitä kausittain oman fiiliksen mukaan. Olen opiskellut tantraa vuoden päivät ja suuntautumassa tulevaisuudessa sille polulle. Sekoitan siis mielelläni hierontaani elementtejä tantrasta asiakkaan niin toivoessa. 😊

Iiristä voin kyllä suositella lämpimästi! Rapsa löytyy hakemalla. 😀

Muutenkin hienoa Iiris, että olet tänne saitille tupsahtanut! ❤️


Poissa lassir

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vantaa/PK-seutu suosituksia kokonaisvaltaiselle kokemukselle
« Vastaus #3 : Heinäkuu 14, 2023, 23:08:16 »
Kiitos Iirikselle että vastasit ja esittäydyit mun avaukseen.

Ja kiitos TuomasTJK:lle suosituksesta.

Mahdollisesti olen tulevaisuudessa yhtä miellyttävää kohtaamista rikkaampi...

Poissa IirisFIN

  • Newbie
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 44
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vantaa/PK-seutu suosituksia kokonaisvaltaiselle kokemukselle
« Vastaus #4 : Heinäkuu 15, 2023, 00:21:51 »
Hei ihanaa lukea täältä tällaista, kiitos! Varsinkin viime kuukausina olen tuntenut, että alan löytämään just oman juttuni tällä kentällä ja olen nauttinut niin kovasti, niin kovasti! ❤️

Ja joo näin se aktivoituminen otti aikansa, mutta täällä ollaan nyt. 😁
📍Helsinki
❤️ Myös Erikan kanssa

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 387
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vantaa/PK-seutu suosituksia kokonaisvaltaiselle kokemukselle
« Vastaus #5 : Heinäkuu 15, 2023, 00:27:23 »
Iiriksen kuvat saivat kyllä aikaan reaktioita silmieni iiriksissä ;D Ehkä myös kassien Leydigin soluissa…

Jos kyseessä on noin kaunis ja hyvällä asenteella varustettu nainen, niin kohtahan tässä joutuu miettimään, minne noi lomarahansa kuluttaisi 8)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 15, 2023, 00:29:03 kirjoittanut velihopea »