Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tantrahieronta Vaasa  (Luettu 1249 kertaa)

Poissa Sapho

  • Jr. Member
  • Viestejä: 95
  • * Kelpo kaveri
Tantrahieronta Vaasa
« : Heinäkuu 07, 2023, 09:06:34 »
Milloin milläkin nimellä Vaasassa tantra hierontaa ja myös seksiä tarjoava vaalea Nataly on tullut hieronnan merkeissä tavattua pariin kertaan. Veikkaisin olevan kotoisin Virosta tai Venäjältä, mutta eipä ole tullut kysyttyä.

Hieronta on sellaista hipsuttelua ja hivelyä, mutta päätynyt molemmilla kerroilla todella miellyttävään loppuasetelmaan, jossa lady maannut selkä minua vasten öljyistä kullia hyväillen ja minulla mahdollisyys hyväillä häntä rajoitteitta. Kelloon ei katsellut liikaa eikä ilmassa muutenkaan hoputuksen tunnetta. Ei todellakaan mikään lörpöttelijä ja muutenkin rauhallista sorttia. Tuntuu osaavan hieman suomea ja englantia. Ei mikään nuorikko enää, mutta mielestäni ihan kiva vartalo silti.

Seksiä en ole ostanut eli siitä en osaa sanoa. Minun tapauksessa jos tasarahalla valittava kohtalaisen mukava, voimakas thaihieronta ja tylsä epäeroottinen runkkaus tai hipsutteluhieronta ja erittäin eroottinen runkkaus niin kyllä mä tämän jälkimmäisen valitsen.

Harmillista näissä PT palveluissa kuitenkin on se, että parin käynnin jälkeen kupletin juoni on tunnistettava. Sitten janoaa jo jotain uutta. PT kun osaisi aina vähän yllättää tai kehittää palvelua niin tulisi käytyä varmasti pidempään.