Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keltainen ruusu  (Luettu 4594 kertaa)

Poissa Rapu77

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Keltainen ruusu
« : Heinäkuu 05, 2023, 18:08:09 »
Olisko viikonloppuna 6-8.7 ruusun tulijoita. Vois lähtee käymään jos ei tyhjää näyttäisi...

T. Pari n+m

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 648
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Keltainen ruusu
« Vastaus #1 : Heinäkuu 06, 2023, 16:16:42 »
Outoa.

Pian 24 tuntia vanha postaus ja tiedustelu todella kiihottavasta aiheesta.

Eikä vielä yhtään kommenttia.

Jos en olisi Pohjanmaalla, olisin jo ilmoittautunut.

Jos en muuta, niin apumieheksi.

Poissa Rapu77

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Keltainen ruusu
« Vastaus #2 : Heinäkuu 06, 2023, 17:48:09 »
Epäilyttää että edelliset postaukset aiheesta maksettua mainontaa.
Täytyy keksiä muuta mukavaa...

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Keltainen ruusu
« Vastaus #3 : Heinäkuu 06, 2023, 18:58:09 »
En ole itse käynyt Keltaisen ruusun alakerrassa, mutta, asioin liikkeessä kohtuullisen usein. Joo, ostan jutut mieluummin liikkeestä kuin tilaan netistä. Plussaa tiety sekin, kun käynyt tuolla jo ahkeraan vuosia, niin henkilökunta ns. tuttua ja mukavaa.

Mutta aloituksen pointtiin, mä asioin liikkeessä yleensä iltapäivällä/iltaisin. Vietän aikaa liikkeessä ehkä...jotain luokkaa 15 min kerralla. Sanoisin että...melkein joka kerta (jos ei jopa joka kerta), alakertaan menee/tulee useampi henkilö.
Jotenkin mun mielikuva siis on, että siellä meno olisi kohtuu aktiivista?

Edit: En ole koskaan nähnyt naista menossa/tulossa alakerrasta. Jotenkin muutenkin ymmärtänyt, että tuo paikka olisi enemmmän miesten juttu?
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 06, 2023, 19:01:00 kirjoittanut Venla »
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Rapu77

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Keltainen ruusu
« Vastaus #4 : Heinäkuu 06, 2023, 21:25:33 »
En ole itse käynyt Keltaisen ruusun alakerrassa, mutta, asioin liikkeessä kohtuullisen usein. Joo, ostan jutut mieluummin liikkeestä kuin tilaan netistä. Plussaa tiety sekin, kun käynyt tuolla jo ahkeraan vuosia, niin henkilökunta ns. tuttua ja mukavaa.

Mutta aloituksen pointtiin, mä asioin liikkeessä yleensä iltapäivällä/iltaisin. Vietän aikaa liikkeessä ehkä...jotain luokkaa 15 min kerralla. Sanoisin että...melkein joka kerta (jos ei jopa joka kerta), alakertaan menee/tulee useampi henkilö.
Jotenkin mun mielikuva siis on, että siellä meno olisi kohtuu aktiivista?

Edit: En ole koskaan nähnyt naista menossa/tulossa alakerrasta. Jotenkin muutenkin ymmärtänyt, että tuo paikka olisi enemmmän miesten juttu?

Kiitos asiallisesta vastauksesta😀

Poissa Bigmachine

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Keltainen ruusu
« Vastaus #5 : Heinäkuu 08, 2023, 10:21:52 »
Käyty on hoidon kanssa. Kerran näkyny siellä pariskunnan meidän lisäksi,kävi kääntymässä ja lähti pois. Miehiä yllinkyllin seuraamassa meitä joka paikkaan..

Poissa Wildclubille

  • Jr. Member
  • Galleria (38)
  • Viestejä: 58
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Keltainen ruusu
« Vastaus #6 : Syyskuu 01, 2023, 09:30:03 »
Muutaman kerran on tullut käytyä.

Poissa James Hopkins

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Keltainen ruusu
« Vastaus #7 : Huhtikuu 15, 2024, 17:33:06 »
 :weightlifting:
No olihan se käytävä tämäkin ihme katsomassa. Minusta siisti paikka. Lauantai klo 5am ei kyllä ollut kuin yksi isäntä paikalla alakerrassa mutta ilmoitim etten ole peppupoikia ja homma oli selkeä. Sattumalta yksi parikin löytyi, nainen ja pari jässikkää. Olivat olmeisesti vain myös tutustumassa vaikka toki kyselin mikä meininki ja tarjouduin palvelukseen 😄

Ei huono, taidan käydä uudestaankin paremmalla tuurilla.

Vastaanotto oli kohtelias ja opastava ja myös kortsuja ja muutavtarvittavaa tarviketta oli tarjolla. Olikohan se 15 eur , on se raha joskus turhempaankin mennyt. Jos täällä jotain daameja / pareja ketkä tarvitsevat paikkaan oppaita, niin ilmoittaudun. 

Poissa Vanhaholvikirkko

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Keltainen ruusu
« Vastaus #8 : Huhtikuu 19, 2024, 11:46:30 »
En ole koskaan nähnyt naista menossa/tulossa alakerrasta. Jotenkin muutenkin ymmärtänyt, että tuo paikka olisi enemmmän miesten juttu?

Naiset eivät pääse yksin sisään alakertaan, ainakaan mikäli uskomme virallisia iltapäivälehdille kerrottuja juttuja: https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009696975.html


"Yksinäisiä naisia ei lähtökohtaisesti päästetä sisään. Meronen ja Lehto kertovat havainneensa, että yksin saapuneet naiset ovat yrittäneet myydä seksipalveluita muille asiakkaille.

– Joskus miespuolinen asiakas on tullut minulle kertomaan, että alueella on nainen, joka pyysi seksistä rahaa, Meronen sanoo."

Poissa Fanzzu

  • Newbie
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Keltainen ruusu
« Vastaus #9 : Huhtikuu 20, 2024, 18:03:16 »
Itse käynyt liikkeessä kerran miespuolisen ystäväni kanssa. Mukava miesmyyjä neuvoi kysyttäessä... jäi kuitenkin ostamatta kun puolet halvemmalla sai netistä saman tuotteen :)

Poissa omnom

  • Full Member
  • Viestejä: 151
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Keltainen ruusu
« Vastaus #10 : Huhtikuu 21, 2024, 20:32:36 »
Itse käynyt liikkeessä kerran miespuolisen ystäväni kanssa. Mukava miesmyyjä neuvoi kysyttäessä... jäi kuitenkin ostamatta kun puolet halvemmalla sai netistä saman tuotteen :)
Näin toimimalla ne kivijalkakaupat kuolevat
-sloppy dicks racing team-

Poissa James Hopkins

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Keltainen ruusu
« Vastaus #11 : Huhtikuu 23, 2024, 10:32:36 »
Ehkö kivijalkojen pitää vaan keksiä muuta ympärille. Kukapa lopulta on valmis rahoittamaan liiketoimintaa. Toki keltaisessa ruusussa asioita joita ei netistä saa. Bisnes mielesä myös hauska tarina.

Alakertaan olisi kiva mennä käymään jonkun sopivan daamin kanssa. 

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Keltainen ruusu
« Vastaus #12 : eilen kello 12:04:54 »
Itse käynyt liikkeessä kerran miespuolisen ystäväni kanssa. Mukava miesmyyjä neuvoi kysyttäessä... jäi kuitenkin ostamatta kun puolet halvemmalla sai netistä saman tuotteen :)
Näin toimimalla ne kivijalkakaupat kuolevat

Kivijalka ei ole kustannuskilpailukykyinen verkkokauppaan. Kivijalassa täytyy jäädä tarpeeksi katetta vuokrakulun kattamiseen, joka on liikkeellä usein suuri yksittäinen kuluerä henkilöstökulun ohella. Ja henkilöstökulukin on helposti kivijalassa suurempi suhteessa liikevaihtoon. Ja sitten kivijalassa potentiaalinen asiakasvirta on rajallisempi.

Kivijalka toimii, jos se tuottaa sellaista lisäarvoa, josta asiakas on valmis maksamaan. Yleensä se on palvelu. Seksivälinekaupassa se on haastavampaa.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Naima-Ilona_cd

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Keltainen ruusu
« Vastaus #13 : eilen kello 12:31:10 »
Oiskohan siellä vientiä tämmöselle tytsylle?  :behind: :blowjob: