Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kalun ja pussien kuritus  (Luettu 1573 kertaa)

Poissa Jormaxl68

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Kalun ja pussien kuritus
« : Heinäkuu 02, 2023, 10:45:00 »
Itse tykkään kovasti aiheesta ja saan eräältä taholta nautinnollisen kivuliaita sessioita. Sessiot sisältävät siin kalun ja pussien kuritusta, pepun käsittelyä, silmät peitettynä ja sidottuna. Piiskaus ei kuulu sessioihin.
Onko täällä muita, jotka tykkäävät samanlaisesta?

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kalun ja pussien kuritus
« Vastaus #1 : Heinäkuu 02, 2023, 18:03:24 »
Näin dominana CBT ja ballbusting on mun suosikkeja  :inlove: Oon käyttänyt paljon aikaa peniksen ja kivesten anatomiaan perehtymiseen etten vahingossa jätä kenellekään pysyviä vaurioita.
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa Jormaxl68

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kalun ja pussien kuritus
« Vastaus #2 : Heinäkuu 02, 2023, 22:46:43 »
Hyvä että perehdytään aiheeseen. Juuri tuosta syystä. En itse uskaltaisi edes mennä ihan kokemattoman Dominan käsittelyyn, joka olisi vaan katsellut kenties rankempia alistusvideoita ja kuvittelisi osaavansa sen pohjalta. Minulla on onneksi osaava käsittelijä, joka kyllä käsittelee kovaa, mutta hyvin.
Ja kyllä minä Hannan käsittelyyn uskaltaisin mennä :)

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kalun ja pussien kuritus
« Vastaus #3 : Heinäkuu 10, 2023, 14:52:41 »
Hyvä että perehdytään aiheeseen. Juuri tuosta syystä. En itse uskaltaisi edes mennä ihan kokemattoman Dominan käsittelyyn, joka olisi vaan katsellut kenties rankempia alistusvideoita ja kuvittelisi osaavansa sen pohjalta. Minulla on onneksi osaava käsittelijä, joka kyllä käsittelee kovaa, mutta hyvin.
Ja kyllä minä Hannan käsittelyyn uskaltaisin mennä :)

Jep, ei oikein napannut idea oikeudenkäynnistä joten aloin opiskella 😄 Oikeastaan ihan mielenkiintoista vielä tällaiselle lääketiede-/ihmisbiologianörtille! Ja opettelu jatkuu uran jatkuessa, haluan oppia uutta ja olla vieläkin parempi ja rohkeampi domme.  :whipping:
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa matti71

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kalun ja pussien kuritus
« Vastaus #4 : Heinäkuu 20, 2023, 18:04:23 »
CBT kiinnostaa myös. Voisiko Hanna ja Jorma jakaa vähän vinkkejä ja kokemuksia miten voi tehdä turvallisesti. Minulla myös jonkin verran kokemusta. Tekniikoiden ja kokemusten vaihto olisi mukavaa, joko tässä foorumilla tai yv:nä.