Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 3 suosikkia/3 inhokkia  (Luettu 5444 kertaa)

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
3 suosikkia/3 inhokkia
« : Marraskuu 26, 2019, 21:17:00 »
Mitkä kolme asiaa tapaamisella voivat tehdä siitä melkein täydellisen ? Entä mistä näet painajaisia, mitkä kolme asiaa pilaavat tapaamisen totaalisesti ?

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #1 : Marraskuu 26, 2019, 21:46:11 »
Ensinnäkin, että ilmoituksen kuvissa oleva tytsy on myöskin ovella vastassa. Palvelut mitkä on luvattu myöskin toteutuvat käytännössä ja mukava ilmapiiri.

Mikä taas pilaa tapaamisen: käännät edelliset toisinpäin.

Kuvista sen verran, että en tarkoita, että kuvissa välttis näytetään kasvot.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #2 : Marraskuu 26, 2019, 22:05:36 »
Suosikit:
- Lämmin tervetulotoivotus ja siitä rauhalliseen, kiusoittelevaan tahtiin eteneminen.
- Läsnäolo, tunne siitä että neito on siinä sillä hetkellä juuri minua varten.
- Heittäytymiskyky, neito osaa, haluaa ja uskaltaa antatua flown vietäväksi eikä yritä viedä tapaamista jonkun ennalta kirjoitetun käsikirjoituksen mukaan olettaen että haluan mennä samalla kaavalla kuin edellinenkin asiakas.

Inhokit:
- Kulli suuhun jo eteisessä, aivan liian hyökkäävää minulle, tällainne pikkupoika säikähtää ja menee lukkoon.
- Valitukset toisten turskien tekemistä ohareista, hygienia tai käytösongelmista jne. Ei kiihota minua.
- Kännykkä kädessä jo ennenkuin olen ehtinyt suihkuun ja poissa oleva fiilis kun olisi lähtöpusujen paikka. Anna minun pitää kuvitelmani ja huokaise helpotuksesta vasta kun ovi perässäni on sulkeutunut.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #3 : Marraskuu 26, 2019, 22:07:02 »
Mitkä kolme asiaa tapaamisella voivat tehdä siitä melkein täydellisen ? Entä mistä näet painajaisia, mitkä kolme asiaa pilaavat tapaamisen totaalisesti ?

Tapaamista parantavat:

1) etukäteiskommunikaatio. Viestittely (no järkevässä määrin), jopa lyhyt puhelu, jossa vähän ehtii jutella
2) kiireetön ja reilu fiilis
3) itse seksiin liittyvät jutut. Suutelu, owo (jos tarjolla), illuusio (joskus oikea tunnekin) siitä, että on haluttu, kortsutoiveen huomiointi, muukin läheisyys kuin seksi. Vaikka kahvit lopuksi, jos aikaa jäi :)

Huonoa palvelua:

4) huono kommunikaatio, minimiviestit, huonolla enkulla sölkötetyt jutut
5) vasta paikanpäällä kerrotaan, että joku ilmossa mainittu olikin ekstraa, hoputetaan, käyttäydytään muuten töykeästi eikä oo mm. pyyhettä tarjota
6) ei saa tehdä noin, ei saa tehdä näin. Tsekkaillaan kelloa ja puhelinta

Huono palvelu liittynyt useimmiten (ei aina) johonkin liukuhihnaulkkareihin, joita tosin olen oppinut välttämään pari kertaa haksahdettuani. Painajaisia en näe mistään, suhtaudun hutiin kuin rikesakkoon. Hetken vituttaa, loppupeleissä ns. yks vitun maku, enkä enää kusekaan kyseisen muikkelin suuntaan. Raha kun kelpaa niin monelle taholle ;D
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 26, 2019, 22:11:30 kirjoittanut Metsänpeto »

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #4 : Marraskuu 26, 2019, 22:49:39 »
Tapaamisesta täydellisen tekee nainen, nainen ja nainen.

Tapaamisen pilaa huono asenne, ylimääräinen säätäminen ja hoputtaminen.   


Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #5 : Marraskuu 27, 2019, 00:49:04 »
Täydellinen tapaaminen:
- Intiimi läheisyys
- Intohimo
- Läsnäolo

Ei niin täydellinen:
- Ulkopuoliset häiriöt
- Palveluntarjoaja ei ole täysillä mukana
- Oma fiilis hukassa, joskus tuntuu että itsellä on ajatukset jossain muualla

Siinäpä varmaan tärkeimpiä asioita, syitä puoleen ja toiseen voisi luetella enemmänkin.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #6 : Marraskuu 27, 2019, 10:05:51 »
Mitähän lisättävää minulla olisi...

Suosikeista:

1. Aitous. Palveluntarjoaja ei pyri tietoisesti vain miellyttämään asiakasta, eikä asiakas palveluntarjoajaa. Molemmat ovat omia, persoonallisia itsejään, sanovat jos eivät jostain pidä tai jos pitävät, ja tarkoittavat mitä sanovat.

2. Läsnäolo. Molemmat uskaltavat heittäytyä ja elää täysillä siinä hetkessä, jonka palveluntarjoaja on asiakasta varten varannut ja josta asiakas on palveluntarjoajalle maksanut. Tämä ei välttämättä tarkoita kaikkien mahdollisten asentojen, reikien ja apuvälineiden kokeilemista vaan ennemminkin keskittymistä siihen, mikä sillä hetkellä oikeasti tuntuu hyvältä ja olennaiselta. Molemmilla on mahdollisuus ja oikeus tähän, siis olla aktiivinen.

3. Täsmällisyys. Sovitusta kiinni pitäminen on itsestään selvää, ja tapaamisiin liittyvä viestittely ja muut järjestelyt sujuvat juohevasti puolin ja toisin.

Inhokeista:

Puutteet edellisissä. Ketkään eivät ole täydellisiä, mutta jos oikein pahasti nnoissa tökkii, niin ei se ole kivaa kummallekaan.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #7 : Marraskuu 27, 2019, 18:25:38 »
Hyvät

Minä kun en kuvista perusta niin ihan sama onko kuva oikea vai ei. Vaan jos on väittänyt olevansa parikymppinen blondi törötisuilla ja kaupungin korkeimmilla koroilla, toivottavasti sellainen on vastassa.

Innostunut asenne hommaan. Ei tarvitse näytellä, että minä olen Mr. Universum, mutta kontaktia pitää olla. Tämä on kaikessa asiakaspalvelussa ongelmallista, koska kyse on myös luonteesta. Osaako ottaa kontaktia vai ei. Kai sitä voi vähän oppiakin, mutta vaikeaa se on.

Pikkaisen perverssi mieli.

Huonot

Perse haisee paskalle

Tule jo -kehoitukset

Perusteeton usko omiin kykyihin panohommissa.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1187
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #8 : Marraskuu 28, 2019, 21:53:55 »
- Oma fiilis hukassa, joskus tuntuu että itsellä on ajatukset jossain muualla

Olen huomannut, että tämäkin voi olla todellinen ongelma, eikä se liity mitenkään palvelun tasoon. Joskus olen ollut turhan kiireisellä aikataululla liikenteessä, minkä vuoksi keskittymiskyky on saattanut horjua. Tämä pimeä, kylmä ja märkä vuodenaika on myös vaikuttanut sen verran omaan mielialaani, ettei piristystä meinaa saada seksihommistakaan. Ja kun väsyttää ja vituttaa, ei seksikään oikein suju. Parempi siis mennä palvelijan luo vasta, kun oikeasti jaksaa ja tekee mieli.

En tee nyt omaa listaa, hyviä pointteja oli jo muillakin.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #9 : Marraskuu 28, 2019, 22:11:41 »
Hyvät

1. Omat kuvat ja tiedot pitävät kutinaa.
2. Luonteva ja palveluhenkinen,tekee työnsä ilolla.
3. Oma fiilis onnistuneen tapaamisen jälkeen. Keho ja mieli ovat keveitä kuin höyhenet.

Huonot

1. Täysin tunteeton, kylmä ja kiireinen palvelu asenne.

2. Oharit H-hetkellä.

3. Liukuhihna.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #10 : Joulukuu 02, 2019, 20:18:04 »
- Oma fiilis hukassa, joskus tuntuu että itsellä on ajatukset jossain muualla

Olen huomannut, että tämäkin voi olla todellinen ongelma, eikä se liity mitenkään palvelun tasoon. Joskus olen ollut turhan kiireisellä aikataululla liikenteessä, minkä vuoksi keskittymiskyky on saattanut horjua. Tämä pimeä, kylmä ja märkä vuodenaika on myös vaikuttanut sen verran omaan mielialaani, ettei piristystä meinaa saada seksihommistakaan. Ja kun väsyttää ja vituttaa, ei seksikään oikein suju. Parempi siis mennä palvelijan luo vasta, kun oikeasti jaksaa ja tekee mieli.

Ongelma onkin kun ajan varaa monen viikon päähän, niin ei voi ikinä tietää millainen fiilis silloin on. Vaikka tapaamista odottaa innolla niin sitten tuleekin jotain henkilökohtaisia juttuja jotka pyörivät päässä ja vaikuttavat suoritukseen. Vaikka hommat menisivätkin muuten nappiin, jää sellainen turhautunut olo kun ei ollut oma itsensä.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #11 : Joulukuu 06, 2019, 14:44:24 »
^ Juu, tuo on osin totta myös itseni kihdalla. Tosin tähän mennessä joka kerta nää lumoojattaret on saaneet mustat pilvet poistumaan mielestäni jo heti ovella, joten omasta huonosta fiiliksestä ei ole tarvinnut kärsiä.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #12 : Joulukuu 06, 2019, 14:49:52 »
^ Se taianomainen taito näillä ihananilla sihteereillä on ollut myös minuun ;)

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #13 : Joulukuu 06, 2019, 14:56:10 »
^, ^^ Minulla ainakin hyvissä ajoin sovitun tapaamisen odottaminen toimii, erityisesti tuttujen palveluntarjoajien kanssa. Joskus aikoinaan kun yritin sopia aikaa muutaman päivän päähän, sain kehotuksen soittaa vasta sinä päivänä kun olen tulossa. En koskaan soittanut uudelleen.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 06, 2019, 15:00:26 kirjoittanut Tibenius »

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #14 : Joulukuu 06, 2019, 15:13:36 »
^ Tuo odotus on minulle oikeastaan aika isokin osa sitä kokonaisuutta joka saa tätä lajia harrastamaan. Tutun neidon kanssa sovittua tapaamista ennen on mukava muistella ja fiilistellä menneitä kohtaamisia ja uuden kanssa hieman jännitää mitä vastassa onkaan.
Mulle ei toimi pikaiset, tuntia ennen sovitut tapaamiset.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #15 : Joulukuu 06, 2019, 15:23:58 »
^ ^^ lähti toi Komppikitara soimaan täällä. Tulee kanssa sovittua tapaaminen pidemmän ajan päähän ja odottaminen on kyllä osa sitä kokonaisuutta, eikä riitä pikaiset.. 👍

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #16 : Joulukuu 06, 2019, 15:56:18 »

Samalla linjalla kuin edelliset herrasmiehet, ajan sopiminen selkeesti etukäteen ja sitten innosta muikeana odotella 😊. Ihan parasta. Ai että, olo on kuin olisi jouluaatto monta kertaa vuodessa ku viimein 'aatto'päivä koittaa ❤. Neidon luokse kun pääsee niin siitä sitten tonttuhattua päälle ja lahjasäkkejä tyhjentelemään 😉
Amator

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #17 : Joulukuu 06, 2019, 16:27:07 »
^ Juu, tuo on osin totta myös itseni kihdalla. Tosin tähän mennessä joka kerta nää lumoojattaret on saaneet mustat pilvet poistumaan mielestäni jo heti ovella, joten omasta huonosta fiiliksestä ei ole tarvinnut kärsiä.

Aina on kyllä hyvälle tuulelle tullut tapaamisella ja sitä kyllä hyvillä mielin odottaakin. Mutta mistään huonosta fiiliksestä tai murheista ei ollut kyse vaan tässä tapauksessa mielessä pyöri yksi siviilisäätö josta en ollut kuullut aikoihin. Otti yhteyttä juuri ennen tapaamista niin taisi se vähän viedä ajatukset muualle. Naiset... ::) :D
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #18 : Joulukuu 06, 2019, 16:28:00 »

Samalla linjalla kuin edelliset herrasmiehet, ajan sopiminen selkeesti etukäteen ja sitten innosta muikeana odotella 😊. Ihan parasta. Ai että, olo on kuin olisi jouluaatto monta kertaa vuodessa ku viimein 'aatto'päivä koittaa ❤.

Anteeksi sotkeutuminen herrojen keskusteluun.
Joskus tuntuu siltä, että miehillä se odottaminen ja tapaamisen fiilistely onkin kaikkein paras osa.
Kun se päivä koittaa, ovikello ei soi eikä ketään näy. Oharit ilman peruutusilmoitusta.
Onneksi tämäntapaisia on aika vähän. Suurin osa kuitenkin rohkenee perille asti.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #19 : Joulukuu 06, 2019, 16:33:43 »
^ Kyllä se itse tapaaminen sentään on se tärkein 🌹