Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Iäkäs turska  (Luettu 3886 kertaa)

Poissa Ristus notta

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Iäkäs turska
« : Kesäkuu 29, 2023, 17:13:42 »
Onko sopivaa,että 62v turska joka on sopivalla kaljamahalla varustettu menee parikymppisen törötisun hoitoon? Vähän tuntee itsensä pervoksi, mutta vielä kerran tekisi mieli.....

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Iäkäs turska
« Vastaus #1 : Kesäkuu 29, 2023, 17:30:08 »
Eihän 62 v ole ikä eikä mikään. Minäkin olen vanhempi. Mutta. Ymmärrän aloittajan ajatuksen. Itseänikin asia vaivasi aiemmin. Tuntui jotenkin sopimatonta käydä palveluntarjoajalla, joka on nuorempi kuin omat lapseni. Sain saitilla kuitenkin tsemppausta ja vakuutteluja siitä, että pt:t ovat täysi-ikäisiä ja ainakin suomalaiset ovat lähes varmasti mukana omasta tahdostaan. Olen käynytkin ainoastaan suomalaisilla juuri siksi, että parituksen riski on hyvin pieni. Tunnen oloni mukavammaksi, kun pt:llä on ikää noin yli 25 vuotta, sitä nuoremmat ovat aika nuoria, myös minun näkökulmastani. Jokaisen kai pitää tehdä itselleen selväksi, mikä tuntuu mukavalta. Kokeilemalla se selviää. Ikä sinänsä ei kyllä ole este maksuseksissä.

Ylilääkäri

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2940
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Iäkäs turska
« Vastaus #2 : Kesäkuu 29, 2023, 18:23:27 »
Ei se ikä varmaan sinusta yhtään pervompaa tee kuin muistakaan. Jos nuorikko ottaa sinut ilomielin vastaan niin anna mennä vaan niin kauan kuin virtaa riittää.
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1625
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Iäkäs turska
« Vastaus #3 : Kesäkuu 29, 2023, 19:06:52 »
Samoilla linjoilla edellisten kanssa. Kun raha vaihtaa omistajaa, niin ikäerolla ei merkitystä. Jos jossain kapakassa yrität samaa ni se vois olla eri asia. Ainoa huono puoli on että voi helposti jäädä koukkuun. Jos pt’llä on itsellä ikärajoitus ni laittaisi ilmoon, ni emme häiritsisi turhaan.
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Iäkäs turska
« Vastaus #4 : Kesäkuu 29, 2023, 20:22:42 »
EN muista nähneeni ilmossa yläikärajaa voi olla että semmosiakin on . alaikä on ollut muutamalla

noin 30v eli ei halua ihan nuoria.
kysyvälle vastataan

Poissa Ristus notta

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iäkäs turska
« Vastaus #5 : Kesäkuu 29, 2023, 20:45:44 »
kiitos kommenteista, surullisinta ikääntymisessä on kun joutuu luopumaan pikkuhiljaa niin monista asioista, onneksi on elämässä tullut tehtyä vaikka mitä niin on myös kivoja muistoja, kaikilla mahdollisilla moottori vehkeillä on tullut rällättyä muun muassa formula 1llä, lentokoneesta on tullut hypättyä lähes 200 hyppyä. kaikkein eniten sitä kuitenkin kaipaa villiä seksiä ihanien naisten kanssa.

Poissa Kielimies

  • Jr. Member
  • Viestejä: 93
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iäkäs turska
« Vastaus #6 : Kesäkuu 29, 2023, 22:08:18 »
Ei muuta kuin menet hupakon luokse ja vietät mukavan session.Kerran täällä vain ollaan  :headbang:

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6695
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Iäkäs turska
« Vastaus #7 : Kesäkuu 29, 2023, 22:43:37 »
Anna palaa vaan, mä en muita panekaan kuin parikymppisiä törötisuja ja ikäeroa on enemmän kuin tytöillä on ikää.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Taika Jim

  • Full Member
  • Viestejä: 133
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Iäkäs turska
« Vastaus #8 : Kesäkuu 30, 2023, 07:05:10 »
Onko sopivaa,että 62v turska joka on sopivalla kaljamahalla varustettu menee parikymppisen törötisun hoitoon? Vähän tuntee itsensä pervoksi, mutta vielä kerran tekisi mieli.....

Kannustan rohkeasti menemään. Ei kai se paha juttu ole jos tuntuu vähän pervolta. Tällaisena viisikymppisenä arvostan vuosi vuodelta enemmän mahdollisuutta käydä säännöllisesti nussimassa 18-vuotiaita tyttöjä, minkä tämä harrastus antaa.

Poissa Ej4575

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iäkäs turska
« Vastaus #9 : Kesäkuu 30, 2023, 09:54:08 »
Aivan mahtawaa, tulta päin vaan.
 :headbang:

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Iäkäs turska
« Vastaus #10 : Kesäkuu 30, 2023, 10:54:21 »
Aika harvalla tuskin on yläikärajaa. Itse ainakin pidän enemmän vanhemmista herrasmiestä, heillä on usein käytöstavat kunnossa, eivät yritä rikkoa mun rajoja tai vinkua alennuksia ja tietävät että loppujen lopuksi tää on vaan bisnestä. Eivät siis ala rakastumaan muhun liikaa 😄❤
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Iäkäs turska
« Vastaus #11 : Kesäkuu 30, 2023, 17:48:54 »
Joillakinhan näitä ikärajoja näkee, mutta useimmiten kyseessä on alaikäraja. Ja toisaalta todella monen ilmoituksessa oikein erikseen sanotaan, että iällä ja mahalla ei ole väliä.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Iäkäs turska
« Vastaus #12 : Kesäkuu 30, 2023, 18:03:45 »
Ihan kaikki nuoret huorat haluaa nussia vanhoja kaljamahoja. Vähänkö mua vituttaa kun joutuu vielä muutaman vuoden odottaa.
Why so fragile?

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Iäkäs turska
« Vastaus #13 : Kesäkuu 30, 2023, 19:56:44 »
Kaljamahan saa juomalla kaljaa sekä syömällä makkaraa yms. Scheissea. Jos vanhana aikoo nussia kuin nuori, kannattaa sitä mahaa pyrkiä pienentämään ja elämään terveellisemmin. Riittää pienempi annos sildenafiilia. Ihan tästä on kokemusta, mutta elämäntaparemppa vielä vähän vaiheessa. Mutta noin terveysnäkökulmasta huorissakäynti on paljonkin parempi harrastus kuin kaljanjuonti. Kaikkien paheiden summa on kuitenkin vakio ::)

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2621
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Iäkäs turska
« Vastaus #14 : Kesäkuu 30, 2023, 20:46:30 »
Nyt on muutama olut juotu mutta tuskin kelpaan nuorille naisille jos ei ole sitä fyrkendaalia.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Iäkäs turska
« Vastaus #15 : Kesäkuu 30, 2023, 23:39:48 »
Sen verran uhmakas olen itsekin iästäni, että kun neito on alalle lähtenyt, niin ilmoittakoon jo mainoksessaan jos yläikärajaa on.

Aiemmin en ollut ehkä näin suoranuottinen, mutta jos menen ostamaan vaikkapa jätskiä kiskalta, niin eipä tulisi mieleenikään ettei sitä myytäisi minulle kun olen vanhempi kuin muut asiakkaat. Pidän jäätelöstä.
Pidän myös panemisesta.

Joten ikärajattomuus näissä palveluissa on toimivan kaupankäynnin ainoa edellytys, jos asiakas on puhdas ja hyväkäytöksinen sekä hitaa tinkaamaton. Käyntihän on vapaaehtoinen valinta ja silloin jo asiakas tietää sekä ymmärtää palveluntarjoajan ehdot.
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Iäkäs turska
« Vastaus #16 : Heinäkuu 01, 2023, 07:04:59 »
Onko sopivaa,että 62v turska joka on sopivalla kaljamahalla varustettu menee parikymppisen törötisun hoitoon? Vähän tuntee itsensä pervoksi, mutta vielä kerran tekisi mieli.....

Ei pelkästään sopivaa, vaan erittäin suositeltavaa!  :inlove: Kyllä se niin on että hieman vanhemmassa on vara parempi, tämä on jämpti. Toivottelen lemmekkäitä hetkiä!
Your part-time lover 💕

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Iäkäs turska
« Vastaus #17 : Heinäkuu 01, 2023, 19:46:25 »
Onko sopivaa,että 62v turska joka on sopivalla kaljamahalla varustettu menee parikymppisen törötisun hoitoon? Vähän tuntee itsensä pervoksi, mutta vielä kerran tekisi mieli.....

Symppaan kyllä tätä kysymystä. Käyn säännöllisesti yli kolmekymppisillä. Näiden kanssa se kuuluisa kemia tuntuu syntyvän luontevammin. Mutta ajoittain jonkun parikymppisen markkinointi / viestintä + kuvat osuu kutittavasti omaan "hunajapurkkiin" ja pakkohan se on käydä kokeilemassa.

Luen ilmoituksen huolellisesti. Varmistan ilmosta ja viestinnästä, että vanhemmatkin asiakkaat ovat ok, tai jos tätä ei erikseen mainita niin esim. tykkää seksistä monenlaisten ihmisten kanssa - jotain ennakkoluulottomuutta. Yhteydenotossani kysyn ovatko ikäni ja toiveeni ok (tarjoan helpon tavan vastata ei) ja käyttäydyn ystävällisesti ja arvostavasti.

Kemioiden kohtaamiseen auttavat normaalit sosiaalisen kanssakäymisen pelisäännöt. Osaavat pt:t ovat todella hyviä näissäkin.
#maksuseksionihanaa

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2635
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Iäkäs turska
« Vastaus #18 : Heinäkuu 01, 2023, 20:01:10 »
^ Mulla ihan sama, suosin yli kolmekymppisiä kun kemiat toimii paremmin. Vaikka on sieltä nuoremmistakin muutama helmi löytynyt
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Juslas

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iäkäs turska
« Vastaus #19 : Heinäkuu 02, 2023, 08:17:29 »
Olen 66–vuotias normaalipainoinen työssä käyvä ”pappa” mulla on kaksi vakkaria, molemmat suomalaisia ”alt-neitejä”, toinen 21-v ja toinen 25-v
Käyn hyvillä mielin vuoroviikkoina leikkimässä ilman tunnontuskia. Joka kerta kokeillaan jotain uusia juttuja ja hienosti menee. On tosi hienoa nykyään että tarjontaa ja palveluja on helppo löytää, itse suosin nykyään suomalaisia naisia. Kaikki sujuu hienosti milemminpuolisella luottamuksella 😎