Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Parisuhdestatuksesi?  (Luettu 64538 kertaa)

Poissa Nuppu78

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #180 : Kesäkuu 19, 2025, 07:35:14 »
Todella hyvin ja erittäin kauniisti kirjoitettu!  :inlove:

Onnellisesti liki seksittömässä parisuhteessa. Suhteessa rakkaimman ja parhaimman ystäväni ja elämänkumppanini kanssa. Ainoastaan seksuaalinen vetovoima puuttuu vaikka olemme molemmat hyvännäköisiä ja kunnioittavassa ja tasa-arvoisessa suhteessa. Itse olen myös erittäin viriili seksuaalisesti minkä takia käyn vieraissa salaa ja toivoisin samaa myös puolisolleni, joka tosin saattaa olla aseksuaali. Olisi hyvä puhua seksiasiat halki siinä vaiheessa kun vielä ei ole sitä kohtuutonta loukkaamisen pelkoa. Itseä harmittaa lähinnä se miten juurtunut moniin meihin on rakkauden ja seksuaalisuuden välinen yhteys. Itse en ole koskaan kokenut noilla kahdella asialla oleven luonnollista yhteyttä.

Poissa Nuppu78

• Jr. Member
« Vastaus #181 : Kesäkuu 19, 2025, 07:43:05 »
Jaan mietteesi...naisen näkökulmasta. Ja todellakin läheisyyden ja/tai seksin puute elämässä on jotakin niin surullista sekä kamalaa ja sen hoitaminen puolestaan tärkeää ynnä ihanaa!

Olen naimisissa. En jaksanut lukea ketjua alusta saakka, mutta toivottavasti kukaan ei siellä kuvitellut, että se tarkoittaa samaa kuin seksiä koska vain haluaa. Itse sain avioseksiä viimeksi vuonna 2017. Aivan liian monen vuoden odottelun jälkeen aloin viimein vajaa vuosi sitten etsiä maksullisia korvikkeita puutteelle ja heitä on sittemmin löytynyt aika paljon. Tässä onkin hyvä kohta ilmaista lämmin kiitos kaikille palveluntarjoajille. Olette ihania ja teette tärkeää työtä, eikä minulla ole pääosin valittamista saamistani palveluista vaikka jokunen vähemmän onnekas tapaaminen kohdalle onkin osunut. :inlove:

Poissa Nuppu78

• Jr. Member
« Vastaus #182 : Kesäkuu 19, 2025, 07:48:58 »
Liekö olen jo tähän vastannut...mutta tulkoon sitten ehkä uusintana. Naimisissa olen ollut jo yli 20 vuotta. Aluksi vähä seksisessä ja viimeiset kymmenisen vuotta liki seksittömässä. Kiitos kaikille ihanille kohtaamisille tämän saitin kautta! 😘

Poissa guuguuman

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #183 : Kesäkuu 19, 2025, 09:23:35 »
Parisuhteessa, tilanne on vähän sama kuin tossa yläpuolellakin. Mutta kun kaikki muu menee hyvin ja viihdytään ilmeisesti yhdessä, niin miksipä sitä hyvää liittoa nyt jonkun seksin takia rikkomaan...

Poissa SiniSex

• Newbie
  • Galleria (99)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #184 : Kesäkuu 19, 2025, 10:05:39 »
Sinkku, mutta kovaa vauhtia rakentamassa omaa mieshaaremia (ei ole vitsi)  ^.^ 
Monogamiseen suhteeseen en enää pysty, koska Rakastan kimppailla miesten kanssa ^.^ 
miusta kyllä riittää useemmallekkin miehelle,  ei ainakaan vielä ole löytynyt miestä jonka libido vastaa omaani :DDD 
Heips! ^.^  Olen Sini, iloinen ja reipas KULLIA HIMOITSEVA pikkunarttu Kuopiosta Tulin viemään teidän kaikkien Miehet :DDD   ❤    ❤    ❤

Paikalla unski

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #185 : Kesäkuu 21, 2025, 02:03:49 »
Tällä hetkellä sinkku omasta valinnasta. On välillä mukavaa olla ilman parisuhdetta. Silloin pystyy keskittymään paremmin omaan itseensä.
Jos ei muuten niin sitten rahalla

Poissa DeiDei

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #186 : Kesäkuu 21, 2025, 03:22:46 »
Sohva. Ei pohjoisen ihmistä ole luotu mihinkään pari- suku- tai muuhunkaan suhteeseen. Yksin on aina pärjätty. Kunnes ne keksi sosialismin ja rajoittamattomat ihmisoikeudet.  :sheep:

Poissa Edwin

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #187 : Kesäkuu 21, 2025, 09:41:00 »
Olen Leski
Muutaman vuoden olen ollut yksin, yksin en osaa olla. Epätoivoista parisuhteen etsimistä. Huonoja naisia tulee vain vastaan. Onneksi rahalla saa mitä parhaimpia.
Kiitos ihanat Pt:t  :inlove:

Poissa Mertsu90

• Newbie
  • Galleria (4)
« Vastaus #188 : Kesäkuu 21, 2025, 11:52:19 »
Sinkku, mies etsinnässä tosin kuormasta en aio syödä  ;)